Ik dacht de eerste 2 minuten dat ie serieus was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Reddiablo het volgende:
Met een stalen gezicht die Derksen
(Koefnoen persiflage)
hahahaa
Hij doet het niet slecht. Maar ik ben geen fan van hem.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Morendo het volgende:
Die Schelvis is wel een Italie-kenner hoor.
Best ernstig eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste 2 minuten dat ie serieus was.
Geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
RTL 7 heeft de rechten van de UEFA League en de NOS/Sport1 van de CL toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef d1ce het volgende:
Wat raar dat ze niks over Twente laten zien.
Nou ik denk dat meer users dat hadden. Alleen ze durfen er mischien niet voor uit te komen.quote:
Die man die een mail stuurde heeft het nu nog niet door.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat meer users dat hadden. Alleen ze durfen er mischien niet voor uit te komen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef BB-King het volgende:
Ojee Tijl komt maandag weer aanschuiven.
Dat wordt weer kramp van de buikspiertjes...![]()
Nee hoor, de rest van de users weet een beetje hoe Derksen is en denktquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat meer users dat hadden. Alleen ze durfen er mischien niet voor uit te komen.
Toen ie over Wesley Sneijder begon begreep ik het ook pas. Die mail zal gestuurd zijn voor dat moment.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die man die een mail stuurde heeft het nu nog niet door.
Ok. Ik lees zijn column altijd als eerste in de VI. Pas een jaar of dertig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, de rest van de users weet een beetje hoe Derksen is en denkt
Dat is dus niet genoeg!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Ik lees zijn column altijd als eerste in de VI. Pas een jaar of dertig.
Nee idd. Maar ik werk er aan.quote:
Is het kotsen nog steeds zo heftig wanneer je hem ziet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef BB-King het volgende:
Ojee Tijl komt maandag weer aanschuiven.
Dat wordt weer kramp van de buikspiertjes...![]()
www.rtlgemist.nl...quote:
Je was vanavond niet de enige. Van der Gijp ging ook serieus in op elke grap vanavondquote:
Nice, maar hoe doe je het?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:52 schreef pberends het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Hahaha, die kijker met dat mailtje die Derksen bloedserieus nam. Derksen is ook gewoon een geniaal acteur!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef Ironhide het volgende:
Johan is met een omweg sarcastisch aan het doen m.b.t. die rechtszaak tegen Avro... Kwartje viel pas laat
van der gijp lacht alleen om zn eigen grappen...al zo vaak gezien, als anderen een grap maken verschijnt er een flauwe glimlach om zn mond en zodra er een grap over hem gemaakt wordt reageert ie gewoon niet en lult erover heen.....beetje matig altijd van rene....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
www.rtlgemist.nl...
[..]
Je was vanavond niet de enige. Van der Gijp ging ook serieus in op elke grap vanavond
Ergens toch wel typerend dat het een Rotterdammer was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha,die kijker met dat mailtje die Derksen bloedserieus nam. Derksen is ook gewoon een geniaal acteur!
Ik heb ook al zin aan morgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:14 schreef Stirner het volgende:
[..]
Ergens toch wel typerend dat het een Rotterdammer was.
Johan beaamt deze onverbloemde sneer naar Studio Voetbal.quote:Op zondag 19 september 2010 00:08 schreef Symer het volgende:
En dan 1,2 miljoen kijkers![]()
Bewijst maar weer dat de grootste drek nog een miljoen+ kijkers zou trekken, als het maar op Nederland 1 zit.
Schandalig slecht. Letterlijk niet 1 keer kunnen glimlachen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Had het gemist, maar het staat al op Youtube.
Allemachtig wat slecht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |