luinge, hansiehansie, iedereen word met luid applaus onthaaldquote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer... daar is die eikel dus alsnog![]()
Ook echt helemaal niemand in die studio (of thuis) zat op hem te wachten trouwens...![]()
Zal nog wel even bij gepoederd moeten worden.quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Waar is Tijl in de reclame heen? Hij is niet bij 'de jongens'.
Lekker de werkelijkheid verdraaien.quote:Op maandag 20 september 2010 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
luinge, hansiehansie, iedereen word met luid aplaus onthaald
tijl komt binnen, doodse stilte
Ik zie nog meer patronen,quote:Op maandag 20 september 2010 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
barbara was ook op voordracht van derksen
ik zie een patroon
ben ik goed in iddquote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker de werkelijkheid verdraaien.
Ik kan hem ook wel waarderen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik Tijl altijd wel vermakelijk, maar ik zal wel de enige zijn.
op moppen.nl aan het zoeken naar nieuwe grappenquote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Waar is Tijl in de reclame heen? Hij is niet bij 'de jongens'.
Is ook niet leuk als het je treftquote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Ojee.. Gijp krijgt weer klachten van het fonds verstandelijk gehandicapten en de bond tegen vloeken.
Was ook een domme opmerking.quote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Ojee.. Gijp krijgt weer klachten van het fonds verstandelijk gehandicapten en de bond tegen vloeken.
Weinig dingen om positief over te zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
VI weer negatief over feyenoord![]()
![]()
Waar moet je positief over zijn bij Feyenoord?quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
![]()
Ach zoveel positiefs valt er niet te melden toch.quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
VI weer negatief realistisch over feyenoord![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |