Het is heel logisch dat ze de liedjes vertalen; de liedjes gaan over wat je ziet ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef roos85 het volgende:
leuke seriebeetje jammer dat ze ook de liedjes vertaal hebben..
moest net bij het golddigger nummer gelijk aan Yolante denken
Is gewoon een bestaand liedje. Glee covert alleenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Was dat laatste liedje nou een bestaand liedje of komen er ook nieuwe liedjes in voor?
Van wie is het origineel dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is gewoon een bestaand liedje. Glee covert alleen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van wie is het origineel dan?
Ik moet zeggen dat ik het vermoeden al hadquote:
Wat vonden jullie vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het vermoeden al had
Al vond ik deze versie best mooi
Ik vond Don't Stop Believing het leukst vanavondquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat vonden jullie vanPush it
?
Is dat dat meisje die nu de concurrentie aangaat met die cheerleader om die Finn?quote:
Oh die is ook wel schattig jaquote:
Zal wel te maken hebben met Desperate Housewives. Lijken mij 2 series met eenzelfde doelgroep.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aflv 1: 484.000 kijkers, aflv 2 577.000 kijkers. Volgens mij wel aardig voor een Amerikaanse serie, zeker als je bedenkt dat er voetbal werd uitgezonden..
Inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2010 11:13 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met Desperate Housewives. Lijken mij 2 series met eenzelfde doelgroep.
Ik vond Jane Lynch idd wel het grappigste aan de hele showquote:Op woensdag 15 september 2010 12:09 schreef emss het volgende:
Wat heeft die Emma met d'r neus gedaan???
Ik vind die lesbo cheerleader coach wel grappig ;-) ..
Ik vind hem vaak echt vet lijken op Stefan Salvatore (gespeeld door Paul Wesley)uit The Vampire Diariesquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Lov1 het volgende:
Die hoofdrolspeler is volgens mij de liefdesbaby van Heath Ledger en Orlando Bloom ofzo... Hij doet me aan beiden sterk denken...
Daar komt ie toch niet bij in de buurt hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 13:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak echt vet lijken op Stefan Salvatore (gespeeld door Paul Wesley)uit The Vampire Diaries
[ afbeelding ]
Echt heel erg!
Maar goed, ik vond het wel een leuk programma. M'n zusje vond het echter een bittere teleurstelling, ze vond het saai of zo. Tot nu toe is mijn favoriet dat bruine meisje (ik weet niet hoe ze heet). Ik vind 'r grappig.
Ik vond het dus
Ik vind het juist wel leuk, die nieuwe trend van 2 afleveringen per keer. Net als bij 24, csi, dexter en meer. Komt misschien doordat Nederland ook meer met seizoenen van 13 weken gaat werken in plaats van een half jaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:51 schreef eightone. het volgende:
Voortaan ga ik eens dinsdag kijken, is toch wel leuk om 't weer opnieuw te zien als opwarmertje voor seizoen 2! Alleen lijkt me 2 afleveringen wel lang, vraag me ook waarom RTL niet gewoon 1 episode per week doet - zoals normaal.
Uhu, opzich heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, die nieuwe trend van 2 afleveringen per keer. Net als bij 24, csi, dexter en meer. Komt misschien doordat Nederland ook meer met seizoenen van 13 weken gaat werken in plaats van een half jaar.
google even op project free tvquote:Op donderdag 16 september 2010 23:19 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik wist niet dat het een dubbele aflevering was dus heb alleen de eerste opgenomenheeft iemand een tip waar ik de 2e op internet kan kijken?
Ik vind het een leuke serie, en ga het wel volgen. Lekkere niks aan de hand televisie!
Hmm studio NOS komt om 22.10. Maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vanavond om half 10 word het herhaal zag ik in in de gidsAllebei de afleveringen!
Series uit het buitenland komen ivm rechten nooit op RTL Gemist.quote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef Anonymousz het volgende:
waarom staat het nog niet op rtlgemist
quote:Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Series uit het buitenland komen ivm rechten nooit op RTL Gemist.
Dan net zoals ik gewoon downloaden, heb vandaag niet kunnen kijkenquote:
Dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:45 schreef Hullabaloo het volgende:
Mwoahhh.... ik weet het nog niet. Wel leuk, maar niet fan-tas-tisch!
Maar ik geef het nog maar een kans, want iedereen die ik ken en Glee kijkt, loopt er mee weg.
* MrEarcheese ook.quote:
Iets met af zijn van pubermeisjes, hij kon wel gitaar spelen etc.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Wow shit, ik lette even niet op. Waarom doet die ene sportjongen nu ook ineens mee?
Kan je iets duidelijker zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Susi het volgende:
Iets met af zijn van pubermeisjes, hij kon wel gitaar spelen etc.
Hij was ziek van de tienermeisjes die hem zo klote laten voelen, dus richt hij zich op MILF's, dé groep natuurlijk die altijd naar de Acafellas komen kijken.quote:
Nee, sorryquote:
Ik schoot ook in een stuip jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Maartel het volgende:
Geinig om nu eens op tv te zien.. maar ondertiteling bij liedjes... au
edit: "Ik seks je lekker op"
Vond ik ook al opvallend jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef YazooW het volgende:
Alsof die cheerleaders daar echt allemaal 24/7 in zo'n pakje rond lopen
En als mensen 't nog niet doorhadden snappen ze het wel als hij 5 minuten later in een unitard aan 't dansen op Single Ladies.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel bubbelen met Finn en die Mohawkquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil mr. Schuester keihard doen in het bubbelbad.
Ben je homo? Of is dat een overbodige vraag aangezien je Glee kijkt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil wel bubbelen met Finn en die Mohawk
Dus posten in dit topic maakt je automatisch homo? Snel wegwezen hier dan...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben je homo? Of is dat een overbodige vraag aangezien je Glee kijkt?![]()
Hoi ik hou van piemels jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben je homo? Of is dat een overbodige vraag aangezien je Glee kijkt?![]()
Neehee, niet meteen weer zo serieus!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dus posten in dit topic maakt je automatisch homo? Snel wegwezen hier dan...
Ah ok, dan blijf ik hier nog ff hangenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neehee, niet meteen weer zo serieus!
Ze speelt een religieuze cheerleader die president is van de celibacy club, daarom bidde ze ook toen zij en Finn bezig waren (pilot) en daarom zit ze inderdaad niet naakt in het bubbelbad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ah ok, dan blijf ik hier nog ff hangen![]()
Eens kijken hoevaak in nog meisjes met cheerleaderpakjes op de meest wazige plaatsen kan spotten.
Eerste keer dat ik deze serie kijk, weet verder niet wat er de vorige aflevering is gebeurd enzo en dat ze dus religieus is. Maar dan doe je toch een badpak aan ofzo in dat bubbelbad?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ze speelt een religieuze cheerleader die president is van de celibacy club, daarom bidde ze ook toen zij en Finn bezig waren (pilot) en daarom zit ze inderdaad niet naakt in het bubbelbad.
Dus ja, er zit een reden achter. Maar die zie je blijkbaar niet.
Ze heeft een bikini aan, in de kleuren wit/zwart/rood natuurlijk - Cheerios!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik deze serie kijk, weet verder niet wat er de vorige aflevering is gebeurd enzo en dat ze dus religieus is. Maar dan doe je toch een badpak aan ofzo in dat bubbelbad?
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Maartel het volgende:
[..]Wie? Mag ik gokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Mijne welquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik wou dat mijn pa zo tof had gereageerd
Oh.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, t was die met die vader in episode 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
KurtMercedes
![]()
Dit zijn echt mijn twee favorieten!
O, en natuurlijk Sue Sylvester![]()
![]()
Echt briljant, die vrouw.
Hadden jullie dit al gezien?
Echt ge-wel-dig
filmpje zou je beter in spoiler kunnen doen want dat komt gewoon uit de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat vond ik zo hilarisch juistquote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef CoJackso het volgende:
Glee een viertal afleveringen geprobeerd, maar ik denk dat ik nu maar stop met kijken. De karakters zijn iets teveel karikaturen, en er zijn ook geen karakters die ik in positieve zin bijzonder vindt. Vooral die Sue Silvester is een ergerlijk karakter. Het blijkt maar weer dat smaken verschillen.
Overigens vind ik de liedjes best leuk, maar bijvoorbeeld die Footballers die dat liedje van Beyoncé dansen op het veld, is mij iets te overdreven.
Ja.quote:
Hij is precies mijn gymleraar van de middelbare schoolquote:Op maandag 27 september 2010 01:31 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Ja.
Gezien en aiii ik weet het niet hoor. Dat met de footballers vond ik erg leuk en dat ventje (Kurt?) vind ik erg schattig, maar die Glee-leraar vind ik erg ergerlijk.
Vooral dat overdreven gedans van hem als ie zelf optreedt.
Vind het niet zo hilarisch als gehoopt.
Dat dacht ik na de 1e aflevering ook (ben er bij in slaap gevallen), maar je moet effe verder kijken en dan wordt het beter.quote:Op maandag 27 september 2010 08:34 schreef Rejected het volgende:
Heb 1 epi gezien, vond het echt niks aan.
Of je daar nou blij mee moet zijn..quote:Op maandag 27 september 2010 08:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is precies mijn gymleraar van de middelbare school![]()
Met 2 afleveringen op een avond zekerquote:
hoe is het geeindigd? ik heb de laatste 10 of 15.. minuten niet gezien vanwege ugly bettyquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Fantastische aflevering die tweede vandaag!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef Maartel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dat heb ik met Gold Diggerquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Rachel echt fokking irritant.
Neeeee! Er komt er eentje. Daarna twee afleveringen van Modern Family, dat iedereen ook MOET kijken.quote:
22:30 uur begint hetquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er nou wel of geen herhaling vanavond? In de gids staat wel van 21:30-23:30 maar op UPC niet?
Zoo laaaaat.quote:
Voor de derde keer dat ik het in dit topic zegquote:
dat kloptquote:
quote:er komt geen herhaling meerOp vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er zondag weer wel een herhaling? Kon dinsdag niet kijken.
quote:Bitches. Waar kan je downloaden?
quote:Of niet nader te noemen torrentsitesOp vrijdag 22 oktober 2010 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bitches. Waar kan je downloaden?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bitches. Waar kan je downloaden?
quote:Moet je daarvoor een account aanmaken of doe ik het weer helemaal verkeerd?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
![]()
http://www.tv-dome.net/page/3/?s=glee
quote:Aflevering 13 doet het niet?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
![]()
http://www.tv-dome.net/page/3/?s=glee
quote:ik weet nog een andere site waar je glee kan kijken
quote:Oeh thanks. Maar ik had hem al gedownloadOp dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Anonymousz het volgende:
Paaskonijn
http://www.cucirca.com/20(...)isode-13-sectionals/
quote:YAYOp dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh thanks. Maar ik had hem al gedownload.
edit: haha die vond ik toen straks trouwens ook maar vond de beeldkwaliteit te slecht. :p
voor een musical ster is het juist heerlijk om op tv zo'n "over the top role" te mogen spelen hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:33 schreef Susi het volgende:
Ik kijk het nog steeds, maar af en toe hangen de stereotypes wel m'n keel uit.
Daarnaast is het onbegrijpelijk dat Lea Michele dit haar droomrol vindt.
Die aflevering was zó geniaalquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Die scene met schoongedouchte slapende koters was wel geinig. Whats that smell? Soap.
dat had ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef karoltje het volgende:
Ik moest huilen bij de scene met dat dovenkoor.
was die alweer vergeten, maar IDD was echt super mooi. Maar er komen nog veel meer mooie afleveringen hoorquote:
oh, daar ga ik ook wel vanuitquote:Op woensdag 3 november 2010 19:18 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
was die alweer vergeten, maar IDD was echt super mooi. Maar er komen nog veel meer mooie afleveringen hoor
oooh, wat DOE je met mequote:
ik had net de aflevering gezienquote:
http://www.tv-dome.net/glee-season-1-episode-11/quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:28 schreef Sosha het volgende:
Shit, dinsdag Glee gemist, wordt 't in het weekend niet meer herhaald? Ik kan het niet vinden
Dank! Maar het wordt dus inderdaad niet meer herhaald? Wat ontzettend jammerquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.tv-dome.net/glee-season-1-episode-11/
Ik kwam net op youtube een paar filmpjes tegen waar ze zingen bij Oprah - dat is live, en klinkt mooier vind ik!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Sosha het volgende:
Wat ik jammer vind, is dat er tijdens de opnames niet live gezongen is. Nu is het een beetje een cheesy playbackshow als er gezongen wordt, en dat vind ik best storend, soms zelfs irritant. Terwijl ze allemaal volgens mij hartstikke goed kunnen zingen, dus waarom ze het zo aangepakt hebben is me een raadsel... Live zingen was stukken authentieker geweest. Ach, het blijft leuk om naar te kijken
Linkjes??quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:29 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik kwam net op youtube een paar filmpjes tegen waar ze zingen bij Oprah - dat is live, en klinkt mooier vind ik!
Ze hebben ook concerten gehad waar ze het meerendeel ook live zongen, echte dansliedjes zoals die Halo / Walking on Sunshine mashups zijn echter wel gelipsynced.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:29 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik kwam net op youtube een paar filmpjes tegen waar ze zingen bij Oprah - dat is live, en klinkt mooier vind ik!
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Na anderhalve minuut bevriest ie en nu doet ie niks meer, ik kan ook niet herstartenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.tv-dome.net/glee-season-1-episode-11/
[US] Glee #6 - It's Glee, bitch.quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er ook een Amerika topic? Ik heb inmiddels alle afleveringen gezegd en wil dan wel in het goede topic zitten.
Thanks!quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
[US] Glee #6 - It's Glee, bitch.
?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Kent iemand een site waar je filmpjes terug kunt kijken van de liedjes die ze zingen?
Ik ben voornamelijk op zoek naar de mashup van Halo en Walking on sunshine - op youtube kan ik maar 1 filmpje vinden, die is gefilmd vanaf de tv, maar het geluid is daar zo slecht van.
En de rest heeft geen beeld?
Glee - ik vind de verhaallijn echt een beetje te zoet, maar de nummers die ze zingen zijn briljant, en de oneliners die eruit gegooid worden hilarisch!
quote:
ik had de promo gezienquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Breng geen wolk mee om te regenen op mijn paradeeeeeeeee
vond ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond het nummer van Mercedes leuker.
nu!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt het niet nog een keer herhaald?
kutzooiquote:
Ik erger me juist steeds meer aan zijn blije hoofd. Ofja, ik erger me er al een tijdje aan.quote:
Dat vind ik juist een van de slechtere acteurs...quote:
quote:
Ja, dat. En die vervelende grijns begint me ook echt de keel uit te hangen. Maar dat komt omdat ik in Amerika bij ben en dus alles veel sneller achter elkaar heb gekeken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een van de slechtere acteurs...
En oke, zn body is wel aardigmaar verder vind hij zichzelf net iets te leuk/grappig.
Daar moest ik wel hard om lachen jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef Imperfect-Angel het volgende:
''Dolphins are like gay sharks''
Ik vind Brittany sowieso leuker worden nou ze wat meer in het verhaal betrokken wordt (samen met Santana). Heerlijk grappig dom.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Daar moest ik wel hard om lachen ja
Die oneliner was geweldig jaquote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef MrEarcheese het volgende:
Dat stukje bij het begin van Sue met die leerling waar ze haren vanaf knipt vind ik nog steeds prachtig.
"You no longer confuse me with your she-male looks. I'm going to send this to the victims of hurricane Katrina, they can use this to plug the holes in their caravans."
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Maartel het volgende:
't is niet mijn favoriete aflevering, maar damn, ze flikken het wel om één van mijn favoriete nummers aller tijden niet te verkrachten
amenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:27 schreef TheVulture het volgende:
My Life would Suck without you in de Glee-versie krijg ik gewoon niet uit mijn hoofd
Vooral die blikken dan. Santana kijk dan zo van 'wut' en Brittany met zo'n knikje van 'jep, het is zo'.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef Imperfect-Angel het volgende:
''Dolphins are like gay sharks''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |