Ik vind het juist wel leuk, die nieuwe trend van 2 afleveringen per keer. Net als bij 24, csi, dexter en meer. Komt misschien doordat Nederland ook meer met seizoenen van 13 weken gaat werken in plaats van een half jaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:51 schreef eightone. het volgende:
Voortaan ga ik eens dinsdag kijken, is toch wel leuk om 't weer opnieuw te zien als opwarmertje voor seizoen 2! Alleen lijkt me 2 afleveringen wel lang, vraag me ook waarom RTL niet gewoon 1 episode per week doet - zoals normaal.
Uhu, opzich heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, die nieuwe trend van 2 afleveringen per keer. Net als bij 24, csi, dexter en meer. Komt misschien doordat Nederland ook meer met seizoenen van 13 weken gaat werken in plaats van een half jaar.
google even op project free tvquote:Op donderdag 16 september 2010 23:19 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik wist niet dat het een dubbele aflevering was dus heb alleen de eerste opgenomenheeft iemand een tip waar ik de 2e op internet kan kijken?
Ik vind het een leuke serie, en ga het wel volgen. Lekkere niks aan de hand televisie!
Hmm studio NOS komt om 22.10. Maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vanavond om half 10 word het herhaal zag ik in in de gidsAllebei de afleveringen!
Series uit het buitenland komen ivm rechten nooit op RTL Gemist.quote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef Anonymousz het volgende:
waarom staat het nog niet op rtlgemist
quote:Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Series uit het buitenland komen ivm rechten nooit op RTL Gemist.
Dan net zoals ik gewoon downloaden, heb vandaag niet kunnen kijkenquote:
Dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:45 schreef Hullabaloo het volgende:
Mwoahhh.... ik weet het nog niet. Wel leuk, maar niet fan-tas-tisch!
Maar ik geef het nog maar een kans, want iedereen die ik ken en Glee kijkt, loopt er mee weg.
* MrEarcheese ook.quote:
Iets met af zijn van pubermeisjes, hij kon wel gitaar spelen etc.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Wow shit, ik lette even niet op. Waarom doet die ene sportjongen nu ook ineens mee?
Kan je iets duidelijker zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Susi het volgende:
Iets met af zijn van pubermeisjes, hij kon wel gitaar spelen etc.
Hij was ziek van de tienermeisjes die hem zo klote laten voelen, dus richt hij zich op MILF's, dé groep natuurlijk die altijd naar de Acafellas komen kijken.quote:
Nee, sorryquote:
Ik schoot ook in een stuip jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Maartel het volgende:
Geinig om nu eens op tv te zien.. maar ondertiteling bij liedjes... au
edit: "Ik seks je lekker op"
Vond ik ook al opvallend jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef YazooW het volgende:
Alsof die cheerleaders daar echt allemaal 24/7 in zo'n pakje rond lopen
En als mensen 't nog niet doorhadden snappen ze het wel als hij 5 minuten later in een unitard aan 't dansen op Single Ladies.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |