Is dat dat meisje die nu de concurrentie aangaat met die cheerleader om die Finn?quote:
Oh die is ook wel schattig jaquote:
Zal wel te maken hebben met Desperate Housewives. Lijken mij 2 series met eenzelfde doelgroep.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aflv 1: 484.000 kijkers, aflv 2 577.000 kijkers. Volgens mij wel aardig voor een Amerikaanse serie, zeker als je bedenkt dat er voetbal werd uitgezonden..
Inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2010 11:13 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met Desperate Housewives. Lijken mij 2 series met eenzelfde doelgroep.
Ik vond Jane Lynch idd wel het grappigste aan de hele showquote:Op woensdag 15 september 2010 12:09 schreef emss het volgende:
Wat heeft die Emma met d'r neus gedaan???
Ik vind die lesbo cheerleader coach wel grappig ;-) ..
Ik vind hem vaak echt vet lijken op Stefan Salvatore (gespeeld door Paul Wesley)uit The Vampire Diariesquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Lov1 het volgende:
Die hoofdrolspeler is volgens mij de liefdesbaby van Heath Ledger en Orlando Bloom ofzo... Hij doet me aan beiden sterk denken...
Daar komt ie toch niet bij in de buurt hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 13:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak echt vet lijken op Stefan Salvatore (gespeeld door Paul Wesley)uit The Vampire Diaries
[ afbeelding ]
Echt heel erg!
Maar goed, ik vond het wel een leuk programma. M'n zusje vond het echter een bittere teleurstelling, ze vond het saai of zo. Tot nu toe is mijn favoriet dat bruine meisje (ik weet niet hoe ze heet). Ik vind 'r grappig.
Ik vond het dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |