Ik wil wel bubbelen met Finn en die Mohawkquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil mr. Schuester keihard doen in het bubbelbad.
Ben je homo? Of is dat een overbodige vraag aangezien je Glee kijkt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil wel bubbelen met Finn en die Mohawk
Dus posten in dit topic maakt je automatisch homo? Snel wegwezen hier dan...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben je homo? Of is dat een overbodige vraag aangezien je Glee kijkt?![]()
Hoi ik hou van piemels jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben je homo? Of is dat een overbodige vraag aangezien je Glee kijkt?![]()
Neehee, niet meteen weer zo serieus!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dus posten in dit topic maakt je automatisch homo? Snel wegwezen hier dan...
Ah ok, dan blijf ik hier nog ff hangenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neehee, niet meteen weer zo serieus!
Ze speelt een religieuze cheerleader die president is van de celibacy club, daarom bidde ze ook toen zij en Finn bezig waren (pilot) en daarom zit ze inderdaad niet naakt in het bubbelbad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ah ok, dan blijf ik hier nog ff hangen![]()
Eens kijken hoevaak in nog meisjes met cheerleaderpakjes op de meest wazige plaatsen kan spotten.
Eerste keer dat ik deze serie kijk, weet verder niet wat er de vorige aflevering is gebeurd enzo en dat ze dus religieus is. Maar dan doe je toch een badpak aan ofzo in dat bubbelbad?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ze speelt een religieuze cheerleader die president is van de celibacy club, daarom bidde ze ook toen zij en Finn bezig waren (pilot) en daarom zit ze inderdaad niet naakt in het bubbelbad.
Dus ja, er zit een reden achter. Maar die zie je blijkbaar niet.
Ze heeft een bikini aan, in de kleuren wit/zwart/rood natuurlijk - Cheerios!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik deze serie kijk, weet verder niet wat er de vorige aflevering is gebeurd enzo en dat ze dus religieus is. Maar dan doe je toch een badpak aan ofzo in dat bubbelbad?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |