quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Maartel het volgende:
[..]Wie? Mag ik gokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Mijne welquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik wou dat mijn pa zo tof had gereageerd
Oh.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, t was die met die vader in episode 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
KurtMercedes
![]()
Dit zijn echt mijn twee favorieten!
O, en natuurlijk Sue Sylvester![]()
![]()
Echt briljant, die vrouw.
Hadden jullie dit al gezien?
Echt ge-wel-dig
filmpje zou je beter in spoiler kunnen doen want dat komt gewoon uit de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat vond ik zo hilarisch juistquote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef CoJackso het volgende:
Glee een viertal afleveringen geprobeerd, maar ik denk dat ik nu maar stop met kijken. De karakters zijn iets teveel karikaturen, en er zijn ook geen karakters die ik in positieve zin bijzonder vindt. Vooral die Sue Silvester is een ergerlijk karakter. Het blijkt maar weer dat smaken verschillen.
Overigens vind ik de liedjes best leuk, maar bijvoorbeeld die Footballers die dat liedje van Beyoncé dansen op het veld, is mij iets te overdreven.
Ja.quote:
Hij is precies mijn gymleraar van de middelbare schoolquote:Op maandag 27 september 2010 01:31 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Ja.
Gezien en aiii ik weet het niet hoor. Dat met de footballers vond ik erg leuk en dat ventje (Kurt?) vind ik erg schattig, maar die Glee-leraar vind ik erg ergerlijk.
Vooral dat overdreven gedans van hem als ie zelf optreedt.
Vind het niet zo hilarisch als gehoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |