Hier verder.quote:Op maandag 13 september 2010 18:17 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
En kan dat door een screenprotector heen komen? ik bedoel, ik ben altijd heel zuinig geweest. een keer in dezelfde broekzak als sleutels, maar toen stierf ik ook bijna.
Voor dat geld weet je zeker dat het een miskoop isquote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef fyah het volgende:
Even opnieuw
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15255
Zou dit iets zijn?Voor die prijs kan je ook moeilijk een miskoop doen. Maar kan het geen schade leveren door onjuiste spanning of weet ik veel?
Idd.quote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en @ TS: in je nickname zit dezelfde fout
Welke?quote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en @ TS: in je nickname zit dezelfde fout
Hoofdletter ipv kleine letter en omgekeerd... Het moet iPhone zijn.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hoofdletter ipv kleine letter en omgekeerd... Het moet iPhone zijn.
Pak dezequote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef fyah het volgende:
Even opnieuw
Zou dit iets zijn?Voor die prijs kan je ook moeilijk een miskoop doen. Maar kan het geen schade leveren door onjuiste spanning of weet ik veel?
Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of gerokenquote:Op maandag 13 september 2010 18:23 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Ohja, iemand ook last van 'vocht' op je iphone als je hem in je broekzak hebt? Ik moet elke dag +-45 minuten fietsen, dan kan het wel eens warm worden in mijn broekzak en wordt mijn iphone ook warm (is dit slecht?) en wordt het scherm vochtig (plakkerig, niet echt nat ofzo) en blijft er stof aan plakken.
Kan dit slecht zijn? (dus condens aan de binnekant, vochtbescadiging weet ik veel)
En kan dit te verhelpen zijn met bijvoorbeeld een leren hoes? Ik bedoel, mijmn iphone 4 ruikt ook een beetje zuur. Hetzelfde als naar geld wat lang in je broekzak/hand zit.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom die draagbare opladers hier niet zo in trek zijn. In Azië worden die echt overal gebruikt zonder noemenswaardige problemen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef fyah het volgende:
Even opnieuw
20 000 mAhquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Skv het volgende:
Neem nou gewoon een ding met meer dan 5000 mah, dan kan je iig meer dan 1x je telefoon opladen..
Heb mijn 3Gs nu 11 maanden en heb maar 1 klein 1mm krasje.quote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef TN-FR het volgende:
Wow, nu al een maandje mijn iPhone4 zonder een hoesje of zo eromheen en nog steeds geen krasjes. Ander verhaal toentertijd met mijn 3G
Ja, ruik maar eens aan een briefje van vijf ofzo, ook als je lang in de rij staat naar de kassa en je houdt muntgeld vast, zoiets. Maar wat mijn vraag dus is is dit slecht voor je iphone en is het te voorkomen met een lederen hoes?quote:Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of geroken
Maar jij bewaard hem ook in je onderbroek..quote:Op maandag 13 september 2010 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb mijn 3Gs nu 11 maanden en heb maar 1 klein 1mm krasje.
Pepermunt tussen het hoesje in je iPhone gooien.quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Ja, ruik maar eens aan een briefje van vijf ofzo, ook als je lang in de rij staat naar de kassa en je houdt muntgeld vast, zoiets. Maar wat mijn vraag dus is is dit slecht voor je iphone en is het te voorkomen met een lederen hoes?
Je kunt toch lezen en begrijpen dat het vocht juist een probleem vormt en de geur wordt gebruikt als eventueel herkenningspunt, of ben je debiel?quote:Op maandag 13 september 2010 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Pepermunt tussen het hoesje in je iPhone gooien.
Doekjes meenemen!quote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen en begrijpen dat het vocht juist een probleem vormt en de geur wordt gebruikt als eventueel herkenningspunt, of ben je debiel?
Ik heb eigenlijk nog nooit aan m'n telefoon gerokenquote:Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of geroken
Ik wel, en die van mij ruikt lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit aan m'n telefoon geroken
Ik zal die van mij even tussen m'n Lush leggenquote:Op maandag 13 september 2010 19:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik wel, en die van mij ruikt lekker
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Oké, zal ik maar eerlijk zijn dan:
Maak er niet zo'n probleem van.
Wat wil je nu horen? Ik denk ook dat het niet zo'n probleem is, als je toch bang bent dat er iets met je telefoon gebeurt: of niet in je broekzak houden tijdens het fietsen, of iets van een hoesje of case gebruiken?quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?
Nou je het over Lush hebt, dat wilde ik voor m'n moeder kopen als verjaardagskado, maar wat raad je aan van Lush?quote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal die van mij even tussen m'n Lush leggen
Suc-6quote:Op maandag 13 september 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
Fingers crossed dat er woensdag een iPhone te vinden is in België
Nee, ik train met de iPhone in mijn broekzak en die wordt ook nat en warm.quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?
Van wat voor geurtjes houdt ze, heeft ze een bad?quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou je het over Lush hebt, dat wilde ik voor m'n moeder kopen als verjaardagskado, maar wat raad je aan van Lush?
Veel en nee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van wat voor geurtjes houdt ze, heeft ze een bad?
Om niet al te off-topic te gaan kan ik je Lush #174 aanradenquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Veel en nee.
edit: Beetje onder de noemer niet te gek is goed genoeg.
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?quote:Op maandag 13 september 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
Fingers crossed dat er woensdag een iPhone te vinden is in België
Sena Ultraslim hoesjes, zijn van leer maar voldoen aan je omschrijving. Erg tevreden mee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?
Hard Graft heeft ze.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?
Maar ik wil een iPhonequote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
Nee. Hier in Belgie zijn nog overal wachtlijsten
via the phonehouse had ik hem in 10 dagenquote:
http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietoolquote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
Nee. Hier in Belgie zijn nog overal wachtlijsten
Heb nog een jaar een abonnementquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
via the phonehouse had ik hem in 10 dagen
Phonehouse in Almere heeft ze op voorraad. Gewoon binnenstappen en je loopt even later met een iPhone naar buiten.quote:
In Belgie of in Nederland met een abbo? Had je hem gewoon via die website gereserveerd dan?quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
via the phonehouse had ik hem in 10 dagen
Maar dan moet je wel een abbonementje erbij nemen toch?quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Phonehouse in Almere heeft ze op voorraad. Gewoon binnenstappen en je loopt even later met een iPhone naar buiten.
Ja, klopt. Als je écht niet wilt wachten, moet je even doorrijden naar Parijs, daar hebben ze stapels.quote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een abbonementje erbij nemen toch?
Maak er een leuk weekend van.quote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
Parijs is dan weer net een halte te ver
Meer info pleasequote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb ook nog wel een losse iPhone 4 te koop (enkel ophalen).
Deze is geimporteerd uit Engeland en is gejailbreakt. 2 weekjes oud, ongebruikt.
4.0.1quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef Drinky het volgende:
Welke iOS4 versie is nu unlockable en jailbreakable?
Hoe kan het jailbroken zijn als het ongebruikt is?quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef xaban06 het volgende:
Deze is geimporteerd uit Engeland en is gejailbreakt. 2 weekjes oud, ongebruikt.
2x de helft......quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Estolan het volgende:
Wie weet hoeveel Iphones er tot nu toe in NL zijn verkocht sinds de release van de 3G?
Stumbleupon!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:46 schreef risussardonicus het volgende:
Weet iemand nog vette gratis apps voor de iphone4?
Dat kan via zo'n bepaalde site. Google heet die site volgens mij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef risussardonicus het volgende:
Oh ja, nog een vraagje. Hoe zet ik een nummer als ringtone?
Up yoursquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat kan via zo'n bepaalde site. Google heet die site volgens mij.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef risussardonicus het volgende:
[..]
En nog een keer: up yours.
Kun je die HD niet gewoon synchroniseren met Outlook ofzo? Dan kun je dat weer syncen met je iPhone.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg mijn Iphone4 vandaag!
Es ff kijken hoe ik mijn telefoonnummers van mijn oude telefoon (HTC HD) over ga zetten.
Ws een serieuze vraag hoor, kwam alleen data tegen uit 2008 en 2009quote:
Bekijk eens de 1 na laatste keynote? Waar Apple de iPhone 4 presenteerde. Elke keer als Steve zo'n Keynote begint presenteert hij een lijstje met iPhones. De laatste data zou inderdaad uit 2009 kunnen zijn omdat de iPhone 4 pas net een paar maanden uit is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ws een serieuze vraag hoor, kwam alleen data tegen uit 2008 en 2009
Mijn werkgever vroeg zich dat af, om te kijken of een App maken, rendabel is
Dus weet iemand hoeveel Iphones er in NL tot nu toe verkocht zijn, staat dat ergens???
Stumper.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef risussardonicus het volgende:
[..]
En nog een keer: up yours.
Ik snap dat mensen die hun telefoon net nieuw hebben met een hoop vragen zitten. Deze vraag is echter al zo vaak gesteld dat wij een beetje flauw worden van dit soort dingen. Meningen vragen oké, als je uit bepaalde dingen niet komt oké, maar is het echt heel moeilijk om naar Google te gaan en 'iPhone ringtone maken' in te typen? In die tijd dat wij jou zouden moeten uitleggen hoe dit werkt, had je zelf als je Google had gebruikt nu al 50 ringtones op je iPhone gehad.quote:
Voor apps met veel recepten raad ik ook 'KookJij' en vooral 'Appie' aan. Die Albert Heijn app is geniaal! Zal Smulweb even proberen straks!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik raad iedereen echt de app Smulweb aan. Usergegeneerde recepten maar ook gewone recepten zijn makkelijk te vinden. Maar ze zijn ook erg lekker.
Ik gebruik hem al sinds de lancering van de 3G, het was en is nu nog steeds gratis.
Voor de kok liefhebber of gewoon een student die het wil proberen.
Oeh! Die zal ik dan ook even meteen binnenhalenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Voor apps met veel recepten raad ik ook 'KookJij' en vooral 'Appie' aan. Die Albert Heijn app is geniaal! Zal Smulweb even proberen straks!
Glympse is best vetquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Zooo... mijn nieuwe Iphone (4G) is echt heel relaxt. Wat een mooi ding.
Hebben mensen nog tips voor goede apps?
Ik heb al een aantal PM's gekregen, dus doe ik het zo.quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef xaban06 het volgende:
Gebruik je Click&Buy ?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn er appstore bugs oid? Ik heb steeds vaker dat app blijft hangen op wachten... Als ik dan iPhone opnieuw opstart is het icoontje weg.. Begon net al met 'Kopen is niet mogelijk'.. Vaag.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook na verwijderen en opnieuw installeren?
Beide gedaan, hij lijkt het vooralsnog weer te doenquote:
Ugh, dat klinkt helemaal niet goed. Ik zou voor een factory reset en restore gaan en anders (als dat niet werkt) het toestel ruilen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Beide gedaan, hij lijkt het vooralsnog weer te doenHij begon gisteravond ook met andere dingen te klooien, zo liepen de contacten vast toen ik iemand wilde bellen, toen werd het scherm zwart (en toch werd er gebeld
). Na het gesprek verscheen er een balkje met 'raak dit aan om terug te gaan naar het gesprek' oid en toen kwam alles weer terug. Heel vaag. En Safari crashte ook. Gaat lekker. Hopelijk blijft hij het nu gewoon doen
Het is een tweedehands 3Gquote:Op woensdag 15 september 2010 10:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ugh, dat klinkt helemaal niet goed. Ik zou voor een factory reset en restore gaan en anders (als dat niet werkt) het toestel ruilen.
Wel dusquote:Op woensdag 15 september 2010 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Waren iPhones uit Engeland nou wel of niet simlockvrij? Niet toch?
Zag 'm idd, maar wilde toch een apart apparaat (zonder dat je die als 'hoesje' op de iPhone moet bevestigen).quote:Op woensdag 15 september 2010 14:55 schreef Saninl het volgende:
Bij 1dayfly.nl ook een externe voedingsbron voor de iPhone (ik ga toch voor de Mophie Juice Air)
Stream op een iPhone? Kan je je nader verklaren?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo die stream van de NOS gisteren was nog niet eens zo slecht op een iPhone.
[ afbeelding ]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/quote:Op woensdag 15 september 2010 15:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Stream op een iPhone? Kan je je nader verklaren?
NOS Livestreamquote:Op woensdag 15 september 2010 15:50 schreef no1uknow het volgende:
Alleen Mr. Noodle, dat was zeker via WiFi en niet 3G?
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de kwaliteit, of die op 3G een beetje in de buurt komt van je screenshot. Ik betwijfel het, maar ik hoop niet dat het zo dramatisch is als bij sommige youtube filmpjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
NOS Livestream
Dat was via Wifi, zal vanavond eens via 3G proberen. Kijken wat die dan trekt. Maar volgens mij zou dat niet zo'n probleem moeten zijn. Enige zwakke schakel zou dan m'n bandbreedte moeten zijn.
Bij mij was de kwaliteit over 3G hetzelfde als bij het getoonde screenshot. Werkte echt perfect!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de kwaliteit, of die op 3G een beetje in de buurt komt van je screenshot. Ik betwijfel het, maar ik hoop niet dat het zo dramatisch is als bij sommige youtube filmpjes.
Heb je het bonnetje van de verkoper gekregen? Als je geluk hebt is hij 2 jaar oud of jonger (want je hebt 2 jaar garantie).quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een tweedehands 3G. Dus ruilen gaat niet. Heb hem net een maand. Ik kijk het nog even aan, heb net een tijd gebeld enzo en alles deed het weer gewoon. Appie ook.
Ik heb geen bonnetje, maar volgens mij was hij wel ouder dan twee jaar. Hij heeft het nu wel weer de hele dag gedaan, al heb ik wel een oproep niet gehoord terwijl hij gewoon in m'n tas naast me zat, maar dat had ik met m'n vorige telefoon ook weleensquote:Op woensdag 15 september 2010 18:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Heb je het bonnetje van de verkoper gekregen? Als je geluk hebt is hij 2 jaar oud of jonger (want je hebt 2 jaar garantie).
Ik ben komende week normaal aan de beurt met mijn wachtlijstplaats in de Mediamarkt te Hasseltquote:Op woensdag 15 september 2010 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je zult maar op de iPhone-wachtlijst staan van S&S in Hasselt en Wommelgem... http://tinyurl.com/3357gl7 Er zijn nog 505 wachtenden voor u...
Site ziet er niet uit maar is inderdaad superhandig!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien nog wel handig voor sommigen die graag hun eigen ringtone willen maken.
Gratis een Ringtone genereren vanuit je eigen mp3's.
http://audiko.net
Das een betaalde site.. Vreemd dat het er niet staat..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef TN-FR het volgende:
Ik kan stap 4 niet uitvoeren. Maar het was toch al bekend dat je rtl gemist kon bekijken (op de iPad en 3gs) via m.rtlgemist.nl?
En dan kun je wel bepaalde programma's gratis bekijken zoals de desktop versie?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef StefanKollaart het volgende:
Oh, ik zie het al. Je moet de betaalde (0'79) versie hebben..
Ik wou het net zeggen ja... Vergeleken met de 3GS van m'n vriendin is de 4 echt lafjes. Mis ook geregeld een oproep als ik aan het lopen ben en ik heb em nog op stil staan. Dan voel je em dus echt nietquote:Op donderdag 16 september 2010 00:40 schreef TC03 het volgende:
Vinden jullie de iPhone 4 ook zo zacht trillen?
Niemand?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb na een update dit scherm bij filmrol
quote:I first learned this technique when upgrading my iPhone 3G to iOS4:
1) Connect your iPhone to your computer
2) Run iPhone Explorer on your computer (install it if you don't already have it)
3) Backup (copy to a folder on your computer) and then delete the following files:
/DCIM/.MISC/Info.plist
/PhotoData/Photos.sqlite
/PhotoData/PhotosAux.sqlite
4) Unplug your iPhone, launch Camera Roll app and wait as it rebuilds the database.
The thumbnails that were showing as black on my iPhone look perfect now.
Nou bedankt. Voor jou misschien een vanzelfsprekendheid maar ik heb m pas ruim een week dus ik ben nog zoekendequote:Op donderdag 16 september 2010 07:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hier zal vast wel een oplossing staan
Ik heb er geen last van (gehad). Je moet gewoon even doeltreffend googlen, zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou bedankt. Voor jou misschien een vanzelfsprekendheid maar ik heb m pas ruim een week dus ik ben nog zoekende
woehoequote:Op donderdag 16 september 2010 09:02 schreef Estolan het volgende:
Woehoe eindelijk een officiele Paul Frank APP!
En wat moet je er mee?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:02 schreef Estolan het volgende:
Woehoe eindelijk een officiele Paul Frank APP!
Naar iPod en dan Videosquote:Op donderdag 16 september 2010 11:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb een film geupload naar mijn iPhone maar waar kan ik hem nu vinden?
Ik ben overgestapt van de HTC Touch HD naar de iPhone 4G. Geloof me, dat is pas echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:30 schreef TC03 het volgende:
Ik ben sinds gisteren over gestapt van de 2G (3.0) naar de iPhone 4 (4.1), en de combinatie van de iPhone 4 en iOS 4.1 blijft me verbazen, terwijl het in principe gewoon allemaal dezelfde werking heeft. Maar er zit echt zoveel vernuft en handigheid in, erg mooi.
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van de HTC Touch HD naar de iPhone 4G. Geloof me, dat is pas echt een wereld van verschil.
Lijkt me dat dat voldoende moet zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef joers1 het volgende:
Ik kan mijn Iphone 3gs vervangen voor een iphone4, met een Vodafone-abbo. Vodafone heef techter een maandelijkse datalimiet van 1 gb.
Ik gebruik op mijn iphone met name twitter en wat apps (bijv. gowalla en foursquare). Is 1 gb genoeg voor dit soort dagelijks internetwerk en af en toe wat gesurf en teletekst-kijken? Of ga ik de boot in met 1 gb aan datalimiet? Thuis zit ik uiteraard op wifi.
Dit is toch onbeperkt internet?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef joers1 het volgende:
Ik kan mijn Iphone 3gs vervangen voor een iphone4, met een Vodafone-abbo. Vodafone heeft echter een maandelijkse datalimiet van 1 gb.
Ik gebruik op mijn iphone met name twitter en wat apps (bijv. gowalla en foursquare). Is 1 gb genoeg voor dit soort dagelijks internetwerk en af en toe wat gesurf en teletekst-kijken? Of ga ik de boot in met 1 gb aan datalimiet? Thuis zit ik uiteraard op wifi.
Ik twijfel of ik NU mn Vodafone-abbo verleng met een iphone4 of dat ik wacht ot december en dan overstap naar T-mobile, waar er geen datalimiet is
haha... gebruik ongeveer 2/3 GB p/m via 3g....quote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef Skv het volgende:
Inderdaad, als je overal wifi gebruikt heb je aan 1GB over 3G voldoende!
En daar kom je even stoer mee doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
haha... gebruik ongeveer 2/3 GB p/m via 3g....
ja is kei stoer!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En daar kom je even stoer mee doen?
Ja, heel voorzichtig doen,ik had de mijne verneukt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand ervaring met zelf je sim verknippen naar een micro sim?
Toen nog een keer geprobeerd en toen was het een groot succes?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja, heel voorzichtig doen,ik had de mijne verneukt.
idemquote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Nee ik had al een microsim aangevraagd en die snel laten activeren.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toen nog een keer geprobeerd en toen was het een groot succes?
Bij t-mobile 10 euro!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:37 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
idemgelukkig kon ik bij vodafone een micro-simkaart kosteloos krijgen
.
Die handleiding is echt rocket science jaquote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef fransbreda het volgende:
Iemand ervaring met de screenprotector, er zitten er 2 in en de 1ste is ook alweer verneukt.
Ik vind de handleiding ook niet erg duidelijk, maar dat kan te maken hebben met mijn technisch inzicht.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:44 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Die handleiding is echt rocket science ja
Kut! Ik heb KPNquote:Op donderdag 16 september 2010 17:43 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Nee ik had al een microsim aangevraagd en die snel laten activeren.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef fransbreda het volgende:
Iemand ervaring met de screenprotector, er zitten er 2 in en de 1ste is ook alweer verneukt.
Ik vind de handleiding ook niet erg duidelijk, maar dat kan te maken hebben met mijn technisch inzicht.![]()
[ afbeelding ]
Een siliconenhoes is nog kutter.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:21 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom een screenprotector? dat is alleen maar irritant. Koop gewoon een hoes.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:37 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
idemgelukkig kon ik bij vodafone een micro-simkaart kosteloos krijgen
.
Wat is er precies fout gegaan bij jullie? Chip beschadigd?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja gewoon een leren hoes o.i.d.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Een siliconenhoes is nog kutter.
Waarschijnlijk wel, kreeg de melding geen simkaart geplaatst.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Wat is er precies fout gegaan bij jullie? Chip beschadigd?
Moet eerlijk zeggen dat het qua helderheid niet eens zo opvalt.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:21 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom een screenprotector? dat is alleen maar irritant. Koop gewoon een hoes.
KPN heeft geen microsimquote:Op donderdag 16 september 2010 18:52 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, kreeg de melding geen simkaart geplaatst.
IK ben wrs ook te rigoreus aan het werk gaan.
Hij moet eigenlijk net niet passen na het knippen en dan afvijlen tot hij wel past.
Beter bestel je eerst een microsim..
Dan zou ik eerst oefenen met een oude simkaart ofzo.quote:
Haha, same story here. Maar elk simkaart is ook anders, dus ik werd echt niet wijzer van die youtube tutorials.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:52 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, kreeg de melding geen simkaart geplaatst.
IK ben wrs ook te rigoreus aan het werk gaan.
Hij moet eigenlijk net niet passen na het knippen en dan afvijlen tot hij wel past.
Beter bestel je eerst een microsim..
Hihi, good luck =P.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ja heb ik ook gedaanoude simkaart is nu verknipt, let's hope for the best
Had ik ook, dus maar laten verknippen in een gsm zaakquote:Op donderdag 16 september 2010 19:22 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Haha, same story here. Maar elk simkaart is ook anders, dus ik werd echt niet wijzer van die youtube tutorials.
Als deze niet werkt dan moet ik zo'n dinges hebben inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
Microsimcard cutter iemand?
Kan je dat niet ergens in een telecomwinkel laten doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als deze niet werkt dan moet ik zo'n dinges hebben inderdaad.
Wellus, ik heb er nu gewoon eentje inzitten. Gewoon naar de KPN winkel gaan vragen of je een microsim mag hebben. Even aangeven dat je al een abonnement bij ze hebt. Dan kunnen ze ter plekke voor je een nieuwe microsim activeren. Krijg je em ook meteen mee.quote:
Probeer eerder eens de lokale turkenwinkel. Die zijn meer gespecialiseerd in dit soort dingenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:54 schreef -Menn0- het volgende:
Weet ik eigenlijk niet, kan morgen wel even langs gaan bij de Belcompany.
No shit! Dan ga ik morgen gelijk langs! Wel raar op de site staat namelijk dat het niet kan.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wellus, ik heb er nu gewoon eentje inzitten. Gewoon naar de KPN winkel gaan vragen of je een microsim mag hebben. Even aangeven dat je al een abonnement bij ze hebt. Dan kunnen ze ter plekke voor je een nieuwe microsim activeren. Krijg je em ook meteen mee.
Siliconenhoesjesquote:Op donderdag 16 september 2010 18:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Een siliconenhoes is nog kutter.
Niet waar, ik heb gisteren een micro-SIM gehaald bij de KPN-winkel. Was binnen 2 minuten klaar.quote:
Welke site?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
No shit! Dan ga ik morgen gelijk langs! Wel raar op de site staat namelijk dat het niet kan.
Thnx =D. Moet overigens wel de betaalde versie van Atomic zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:49 schreef StefanKollaart het volgende:
Voor de mensen die rtl gemist op de iphone 4 willen kijken:
1. Download atomic lite: http://itunes.apple.com/n(...)ite/id355513788?mt=8
2. Open atomic en tap op het moertje, in de onderbalk.
3. Tap settings.
4. Kies "identify browser as"
5. Selecteer "Mobile Safari - iPad"
6. Sluit het settingsmenu.
7. Ga naar www.rtlgemist.nl en enjoy!
Dit werkt alleen op de ipod touch 3g, 4g en iphone3gs + iphone 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:53 schreef Moos. het volgende:
Probleempje hiero:
Ik heb een mooie iPhone 3G 16GB gekocht op Marktplaats met een T-Mobile simlock. ik denk omdat hij al een jaar oud was, dat ik hem makkelijk simlock vrij maken. Ik dus naar T-Mobile bellen, mag ik hem niet simlock vrij maken, omdat ik hem niet heb "gekocht" bij 't abonnement. Contact opnemen, met de vorige eigenaar heeft geen zin, aangezien hij 3e hands is en de vorige eigenaar geen naam meer heeft van die kerel.
Weet iemand wat ik kan doen? (Ik heb geen zin om 120,- te gaan dokken.)Jailbreaken en zelf simlock vrij maken? Heb ik met mijn iphone 4 ook gedaan, aangezien mijn t-mobile abo pas over drie maanden ingaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even gebeld overmorgen in huisquote:Op donderdag 16 september 2010 21:05 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)or-iphone-4-en-ipad/
![]()
Die sim die ik verknipt heb doet het niet![]()
Download tinyumbrella en kijk of de shsh's van 4.01 of 3.1.3 zijn opgeslagen!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Moos. het volgende:
Kan verlopig niet, 'k heb hem geupdate naar 4.1.
Join the club!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:05 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Dan heb je nog steeds de modem versie op 4.1. Dus kan je hem niet unlocken.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:03 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Download tinyumbrella en kijk of de shsh's van 4.01 of 3.1.3 zijn opgeslagen!
http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/
Oh ok, ook niet met een t-mobile simkaartje erin? nee idd.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef Moos. het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds de modem versie op 4.1. Dus kan je hem niet unlocken.
Volgens mij ook alleen degene die hem heeft aangekocht met abo kan het simlockvrij laten maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef Moos. het volgende:
Heeft iemand nog slime truckjes dan om T-Mobile te misleiden, zodat ze hem toch simlock vrij maken? Want ze moeten het eigenlijk toch wel, wie het ook is?
Je zal even moeten wachten op de volgende jailbreak en unlock tool die naar verwachting niet lang duren.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef Moos. het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds de modem versie op 4.1. Dus kan je hem niet unlocken.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:05 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:53 schreef Moos. het volgende:
Probleempje hiero:
Ik heb een mooie iPhone 3G 16GB gekocht op Marktplaats met een T-Mobile simlock. ik denk omdat hij al een jaar oud was, dat ik hem makkelijk simlock vrij maken. Ik dus naar T-Mobile bellen, mag ik hem niet simlock vrij maken, omdat ik hem niet heb "gekocht" bij 't abonnement. Contact opnemen, met de vorige eigenaar heeft geen zin, aangezien hij 3e hands is en de vorige eigenaar geen naam meer heeft van die kerel.
Weet iemand wat ik kan doen? (Ik heb geen zin om 120,- te gaan dokken.)Zou toch gewoon moeten kunnen als hij meer dan een jaar oud is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Klopt, hebben ze ook afgesproken met de OPTA, alleen blijkbaar mag het toch niet volgens hun, ik kan een klacht indienen, maar dat zal niet veel zin hebben. Bij Vodafone maakt het sowieso niet uit wie het doet.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch gewoon moeten kunnen als hij meer dan een jaar oud is?
Ik ben niet echt fan van leren hoesjes, heb liever een echte (stoffen) sleeve maar zal er toch eens naar kijken. Bedankt.quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sena Ultraslim hoesjes, zijn van leer maar voldoen aan je omschrijving. Erg tevreden mee.
Ik vrees dat ze ze opnieuw moet downloaden, als je de apps nog niet naar dr computer had gesynchroniseerd..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een klein probleempje.
Mijn vriendin heeft pas een iphone gekocht. Mijn computer was net gecrashed en zelf heeft ze niet een computer waar ze veel op zit. Dus heb ik even op mijn broertjes computer een itunesaccount voor haar aangemaakt. Daarna kon ze mooi apps donwloaden via haar iphone.
Nu heb ik een nieuwe laptop en er itunes op gezet en nu heb ik net haar iphone geupdate en eraan gehangen en per ongeluk alles gesynchroniseerd, ipv alleen wat podcasts. Maar nu is ze dus al haar apps kwijt. Is er een manier dat al haar apps terug gezet worden op haar iphone? Of kan ik dat via herstellen doen?
Apps opnieuw downloaden. Dat kan gratis.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een klein probleempje.
Mijn vriendin heeft pas een iphone gekocht. Mijn computer was net gecrashed en zelf heeft ze niet een computer waar ze veel op zit. Dus heb ik even op mijn broertjes computer een itunesaccount voor haar aangemaakt. Daarna kon ze mooi apps donwloaden via haar iphone.
Nu heb ik een nieuwe laptop en er itunes op gezet en nu heb ik net haar iphone geupdate en eraan gehangen en per ongeluk alles gesynchroniseerd, ipv alleen wat podcasts. Maar nu is ze dus al haar apps kwijt. Is er een manier dat al haar apps terug gezet worden op haar iphone? Of kan ik dat via herstellen doen?
Lastig te zeggen. Is een kwestie van afwachten totdat je 'm in huis hebt, denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Maart85 het volgende:
Heb zojuist een iPhone 4 16GB gekocht via ebay voor de prijs van 550 euro. Opzich een redelijke prijs toch?
De iPhone is gloednieuw in de doos, en is 2 dagen geleden verkocht door t-mobile UK. Mijn vraag is dan ook: Worden op dit moment van schrijven al nieuwe iPhone 4 telefoons verkocht met de OS 4.1 update inc baseband update (die niet te unlocken is)? Of is de kans groot dat het nog om OS 4.0.2 gaat? Die helaas nog niet te jailbreaken is (maar hopelijk snel door Chronic Devteam), maar waarbij de baseband nog niet is geupdate?
Hopelijk heeft iemand het verlossende antwoord
Anders heb ik de komende tijd een dure iPod touch!
Fingers crossed dan maarquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Is een kwestie van afwachten totdat je 'm in huis hebt, denk ik.
Jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:29 schreef bulbjes het volgende:
Is de Iphone 4 met foto's en video's vergelijkbaar met een Nokia? (heb nu Nokia N95 8GB) of toch wat minder? En hoe is het geluid van een Iphone?
Ik heb nu een Nokia N95 8 gb en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's/ video's en de geluidskwaliteit. Zelfs als ik naar een hardcore feest zou gaan en ik maak een filmpje valt het geluid nog redelijk mee, daar waar veel andere foons alleen nog maar herrie laten horen dan.
Hoe is dat bij de Iphone?
En qua foto's/ video's:
-kun je de flitser ook uit zetten?
Geen ideequote:-tot hoever reikt de flitser? (Bij mn huidige Nokia is dat 2,5 meter volgens de specs. Dus als ik wat verder weg ga staan in het donker zie je nog niks. Een foon die wat verder kan flitsen is wel prettig).
Redelijk fel, maar ik weet niet wat jij fel vindt en wat nietquote:-is de flits erg fel? (ik haat felle flitsen)
Neequote:-heeft ie optische zoom?
Nee, maar zijn vast wel apps voorquote:-heeft ie een burst-modus? (meerdere opnames snel achter elkaar kunnen maken)
Nee, maar vast ook wel apps voorquote:-zelfontspanner?
Ongeveer 3 sec na het openen van de camera appquote:-kun je snel foto's maken of duurt het een paar seconden?
Ja, 16 of 32 GBquote:-heeft ie veel geheugen voor foto's/ video's?
Jaquote:-zijn foto's en video's makkelijk en snel over te zetten op je PC zonder dat je software voor nodig hebt oid? (ik heb een normale PC trouwens en geen Apple)
Gewoon zelf de apps die ik nog weet die ze had, of is er een manier waarop je alles in 1 keer kan herstellen?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Apps opnieuw downloaden. Dat kan gratis.
Waarom? De iPhone maakt echt prima foto's en filmpjes. Je gaat er toch geen Nokia bij houden voor de foto's en filmpjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 05:32 schreef fransbreda het volgende:
Ik zou je nokia er gewoon bij houden voor foto en video.
Iphone 4 is al een stuk beter qua beeld en geluid dan de 3gs maar je nokia maakt betere foto's en video's!
Heb em zelf ook gehad en de kwaliteit van de carl zeiss lens is gewoon super!
Als je in iTunes met je accountgegevens inlogt ('toon account'), kun je ook je aankoophistorie zien. Daarin vind je je gekochte apps ook terugquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gewoon zelf de apps die ik nog weet die ze had, of is er een manier waarop je alles in 1 keer kan herstellen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 05:32 schreef fransbreda het volgende:
Ik zou je nokia er gewoon bij houden voor foto en video.
Iphone 4 is al een stuk beter qua beeld en geluid dan de 3gs maar je nokia maakt betere foto's en video's!
Heb em zelf ook gehad en de kwaliteit van de carl zeiss lens is gewoon super!
Voor alle apps die je koopt ,of de gratis apps die je installeert, krijg je een "bonnetje" in je email. Je zou dus moeten kunnen nagaan welke je allemaal geïnstalleerd had via de appstore.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gewoon zelf de apps die ik nog weet die ze had, of is er een manier waarop je alles in 1 keer kan herstellen?
Tnx. ga ik dat vanavond even proberen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je in iTunes met je accountgegevens inlogt ('toon account'), kun je ook je aankoophistorie zien. Daarin vind je je gekochte apps ook terug.
Die heb ik in het begin wel gekregen die emails maar ineens niet meer, mijn vriendin heeft ze nooit gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor alle apps die je koopt ,of de gratis apps die je installeert, krijg je een "bonnetje" in je email. Je zou dus moeten kunnen nagaan welke je allemaal geïnstalleerd had via de appstore.
Zijn UK iPhones niet gewoon simlockvrij?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Maart85 het volgende:
Heb zojuist een iPhone 4 16GB gekocht via ebay voor de prijs van 550 euro. Opzich een redelijke prijs toch?
De iPhone is gloednieuw in de doos, en is 2 dagen geleden verkocht door t-mobile UK. Mijn vraag is dan ook: Worden op dit moment van schrijven al nieuwe iPhone 4 telefoons verkocht met de OS 4.1 update inc baseband update (die niet te unlocken is)? Of is de kans groot dat het nog om OS 4.0.2 gaat? Die helaas nog niet te jailbreaken is (maar hopelijk snel door Chronic Devteam), maar waarbij de baseband nog niet is geupdate?
Hopelijk heeft iemand het verlossende antwoord
Anders heb ik de komende tijd een dure iPod touch!
Als je de info in je account vindt, heb je die 'bonnetjes' niet meer nodigquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. ga ik dat vanavond even proberen.
[..]
Die heb ik in het begin wel gekregen die emails maar ineens niet meer, mijn vriendin heeft ze nooit gehad.
Ik heb zovaak op houseparty' s , lowlands gefilmd e.dquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat toch niet dit ding uit je zak halen om een foto te maken als je ook een iPhone 4 hebt, dat is gewoon belachelijk.
Ja als je echte opnames wil maken kan daar geen mobiel tegenop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom? De iPhone maakt echt prima foto's en filmpjes. Je gaat er toch geen Nokia bij houden voor de foto's en filmpjes?Als je er een apart toestel bij houdt moet je er gewoon een digitale camera bijhouden.
1) Flitser kan je aan en uitzetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 03:29 schreef bulbjes het volgende:
Is de Iphone 4 met foto's en video's vergelijkbaar met een Nokia? (heb nu Nokia N95 8GB) of toch wat minder? En hoe is het geluid van een Iphone?
Ik heb nu een Nokia N95 8 gb en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's/ video's en de geluidskwaliteit. Zelfs als ik naar een hardcore feest zou gaan en ik maak een filmpje valt het geluid nog redelijk mee, daar waar veel andere foons alleen nog maar herrie laten horen dan.
Hoe is dat bij de Iphone?
En qua foto's/ video's:
-kun je de flitser ook uit zetten?
-tot hoever reikt de flitser? (Bij mn huidige Nokia is dat 2,5 meter volgens de specs. Dus als ik wat verder weg ga staan in het donker zie je nog niks. Een foon die wat verder kan flitsen is wel prettig).
-is de flits erg fel? (ik haat felle flitsen)
-heeft ie optische zoom?
-heeft ie een burst-modus? (meerdere opnames snel achter elkaar kunnen maken)
-zelfontspanner?
-kun je snel foto's maken of duurt het een paar seconden?
-heeft ie veel geheugen voor foto's/ video's?
-zijn foto's en video's makkelijk en snel over te zetten op je PC zonder dat je software voor nodig hebt oid? (ik heb een normale PC trouwens en geen Apple)
Ook niets meer in foto's zitten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand hoe ik het geheugen bij "Other" kan wissen? Ik had vanmorgen mijn muziek en apps eraf gegooid omdat het 900MB was, en nu is het 3,7GB!! Ik kan de boosdoeners met iPhoneBrowser niet vinden, en google helpt ook niet echt.
Iemand een idee?
Nope, helemaal niets. Cookies ed ook verwijderd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook niets meer in foto's zitten?
Keer opnieuw opgestart (via reset)?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets. Cookies ed ook verwijderd.
Jup, ook al geprobeerd. Ook geprobeerd om verschillende backups terug te zetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Keer opnieuw opgestart (via reset)?
Het kutste aan de bumper is dat ik m'n Shures er niet in kan doen. Alleen de Apple headphones kabel past. Echt een gigaaaaaantische dealbreaker wmb. Nu een lederen hoesje ervoor gekocht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef fyah het volgende:
Vandaag ook die bumper gekregen. Even getest en hij zit goed. Maar ik ga 'm sowieso alleen omdoen als ik ermee op vakantie ga ofzo.Plus hij past met bumper niet in het dock dus gay.
Ahja klopt, mijn Sony past ook niet zonder dat ik zou moeten wegslijpen. Ik vind hem eigenlijk ook te mooi voor een hoesje, dus die bumper gaat er enkel op als ik straks naar Zweden ga ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het kutste aan de bumper is dat ik m'n Shures er niet in kan doen. Alleen de Apple headphones kabel past. Echt een gigaaaaaantische dealbreaker wmb. Nu een lederen hoesje ervoor gekocht.
Ahh wat kut, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het kutste aan de bumper is dat ik m'n Shures er niet in kan doen. Alleen de Apple headphones kabel past. Echt een gigaaaaaantische dealbreaker wmb. Nu een lederen hoesje ervoor gekocht.
Mijn Philips in-ears passen anders prima, en m'n Sennheiser ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ahh wat kut, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Ik gebruik ook in-ears namelijk... Dat hoesje gaat dus gewoon meteen op marktplaats
Dat verklaart misschien de lange wachttijden ;-)quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
En nog iets anders: ik heb een mailtje gekregen van T-mobile dat mijn toestel gerepareerd is en met de post is verzonden. Wat knap is, want hij is gewoon omgeruild voor een nieuw toestel, wat ik dus ook al een week of 3 in m'n bezit heb. Ik zie wel of ze stom genoeg zijn om me een tweede toestel te sturen.
Hehe daar heb ik dan geen zin in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:53 schreef nelisb het volgende:
Wachten. Ze sturen hem op. Duurt gemiddeld 2 weken.
Een haarscheurtje bij de kabel ingang valt niet onder garantie helaas. Ik had daar zelf ook een scheurtje zitten maar gelukkig zat er ook een scheurtje bij de "mute" knop en dat valt wel onder de garantie. Ik heb na een week een nieuwe thuis gestuurd gekregen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan ik als ik een haarscheurtje van een halve cm heb bij de kabel ingang gewoon naar een T-mobile winkel gaan en naar buiten lopen met een nieuwe? Of moet ik dan wachten? Als ik moet wachten doe ik het niet, als ik meteen een nieuwe krijg natuurlijk wel. Ik heb een 3Gs die in Oktober 1 jaar oud is.
Dat zeiden ze bij de T-Mobile winkelquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef nelisb het volgende:
Gebaseerd op?
Ik heb m'n 3G + 3GS beide opgestuurd met alleen een haarscheur bij de bottom connector.
Beide keren gewoon een nieuwe gehad.
Alleen als je aan het streamen bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef LennyCole het volgende:
Gebruikt spotify ook zo gruwelijk veel van je accu als je in offline modus afspeelt of alleen als je aan het streamen bent?
Nop, gaat prima hier, maar ik heb geen blonde haren...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie nog issues met de nabijheidssensor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |