Glympse is best vetquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Zooo... mijn nieuwe Iphone (4G) is echt heel relaxt. Wat een mooi ding.
Hebben mensen nog tips voor goede apps?
Ik heb al een aantal PM's gekregen, dus doe ik het zo.quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb ook nog wel een losse iPhone 4 te koop (enkel ophalen).
Deze is geimporteerd uit Engeland en is gejailbreakt. 2 weekjes oud, ongebruikt.
Gebruik je Click&Buy ?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn er appstore bugs oid? Ik heb steeds vaker dat app blijft hangen op wachten... Als ik dan iPhone opnieuw opstart is het icoontje weg.. Begon net al met 'Kopen is niet mogelijk'.. Vaag.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook na verwijderen en opnieuw installeren?
Beide gedaan, hij lijkt het vooralsnog weer te doenquote:
Ugh, dat klinkt helemaal niet goed. Ik zou voor een factory reset en restore gaan en anders (als dat niet werkt) het toestel ruilen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Beide gedaan, hij lijkt het vooralsnog weer te doenHij begon gisteravond ook met andere dingen te klooien, zo liepen de contacten vast toen ik iemand wilde bellen, toen werd het scherm zwart (en toch werd er gebeld
). Na het gesprek verscheen er een balkje met 'raak dit aan om terug te gaan naar het gesprek' oid en toen kwam alles weer terug. Heel vaag. En Safari crashte ook. Gaat lekker. Hopelijk blijft hij het nu gewoon doen
Het is een tweedehands 3Gquote:Op woensdag 15 september 2010 10:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ugh, dat klinkt helemaal niet goed. Ik zou voor een factory reset en restore gaan en anders (als dat niet werkt) het toestel ruilen.
Wel dusquote:Op woensdag 15 september 2010 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Waren iPhones uit Engeland nou wel of niet simlockvrij? Niet toch?
Zag 'm idd, maar wilde toch een apart apparaat (zonder dat je die als 'hoesje' op de iPhone moet bevestigen).quote:Op woensdag 15 september 2010 14:55 schreef Saninl het volgende:
Bij 1dayfly.nl ook een externe voedingsbron voor de iPhone (ik ga toch voor de Mophie Juice Air)
Stream op een iPhone? Kan je je nader verklaren?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo die stream van de NOS gisteren was nog niet eens zo slecht op een iPhone.
[ afbeelding ]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/quote:Op woensdag 15 september 2010 15:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Stream op een iPhone? Kan je je nader verklaren?
NOS Livestreamquote:Op woensdag 15 september 2010 15:50 schreef no1uknow het volgende:
Alleen Mr. Noodle, dat was zeker via WiFi en niet 3G?
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de kwaliteit, of die op 3G een beetje in de buurt komt van je screenshot. Ik betwijfel het, maar ik hoop niet dat het zo dramatisch is als bij sommige youtube filmpjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
NOS Livestream
Dat was via Wifi, zal vanavond eens via 3G proberen. Kijken wat die dan trekt. Maar volgens mij zou dat niet zo'n probleem moeten zijn. Enige zwakke schakel zou dan m'n bandbreedte moeten zijn.
Bij mij was de kwaliteit over 3G hetzelfde als bij het getoonde screenshot. Werkte echt perfect!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de kwaliteit, of die op 3G een beetje in de buurt komt van je screenshot. Ik betwijfel het, maar ik hoop niet dat het zo dramatisch is als bij sommige youtube filmpjes.
Heb je het bonnetje van de verkoper gekregen? Als je geluk hebt is hij 2 jaar oud of jonger (want je hebt 2 jaar garantie).quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een tweedehands 3G. Dus ruilen gaat niet. Heb hem net een maand. Ik kijk het nog even aan, heb net een tijd gebeld enzo en alles deed het weer gewoon. Appie ook.
Ik heb geen bonnetje, maar volgens mij was hij wel ouder dan twee jaar. Hij heeft het nu wel weer de hele dag gedaan, al heb ik wel een oproep niet gehoord terwijl hij gewoon in m'n tas naast me zat, maar dat had ik met m'n vorige telefoon ook weleensquote:Op woensdag 15 september 2010 18:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Heb je het bonnetje van de verkoper gekregen? Als je geluk hebt is hij 2 jaar oud of jonger (want je hebt 2 jaar garantie).
Ik ben komende week normaal aan de beurt met mijn wachtlijstplaats in de Mediamarkt te Hasseltquote:Op woensdag 15 september 2010 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je zult maar op de iPhone-wachtlijst staan van S&S in Hasselt en Wommelgem... http://tinyurl.com/3357gl7 Er zijn nog 505 wachtenden voor u...
Site ziet er niet uit maar is inderdaad superhandig!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien nog wel handig voor sommigen die graag hun eigen ringtone willen maken.
Gratis een Ringtone genereren vanuit je eigen mp3's.
http://audiko.net
Das een betaalde site.. Vreemd dat het er niet staat..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef TN-FR het volgende:
Ik kan stap 4 niet uitvoeren. Maar het was toch al bekend dat je rtl gemist kon bekijken (op de iPad en 3gs) via m.rtlgemist.nl?
En dan kun je wel bepaalde programma's gratis bekijken zoals de desktop versie?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef StefanKollaart het volgende:
Oh, ik zie het al. Je moet de betaalde (0'79) versie hebben..
Ik wou het net zeggen ja... Vergeleken met de 3GS van m'n vriendin is de 4 echt lafjes. Mis ook geregeld een oproep als ik aan het lopen ben en ik heb em nog op stil staan. Dan voel je em dus echt nietquote:Op donderdag 16 september 2010 00:40 schreef TC03 het volgende:
Vinden jullie de iPhone 4 ook zo zacht trillen?
Niemand?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb na een update dit scherm bij filmrol
quote:I first learned this technique when upgrading my iPhone 3G to iOS4:
1) Connect your iPhone to your computer
2) Run iPhone Explorer on your computer (install it if you don't already have it)
3) Backup (copy to a folder on your computer) and then delete the following files:
/DCIM/.MISC/Info.plist
/PhotoData/Photos.sqlite
/PhotoData/PhotosAux.sqlite
4) Unplug your iPhone, launch Camera Roll app and wait as it rebuilds the database.
The thumbnails that were showing as black on my iPhone look perfect now.
Nou bedankt. Voor jou misschien een vanzelfsprekendheid maar ik heb m pas ruim een week dus ik ben nog zoekendequote:Op donderdag 16 september 2010 07:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hier zal vast wel een oplossing staan
Ik heb er geen last van (gehad). Je moet gewoon even doeltreffend googlen, zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou bedankt. Voor jou misschien een vanzelfsprekendheid maar ik heb m pas ruim een week dus ik ben nog zoekende
woehoequote:Op donderdag 16 september 2010 09:02 schreef Estolan het volgende:
Woehoe eindelijk een officiele Paul Frank APP!
En wat moet je er mee?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:02 schreef Estolan het volgende:
Woehoe eindelijk een officiele Paul Frank APP!
Naar iPod en dan Videosquote:Op donderdag 16 september 2010 11:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb een film geupload naar mijn iPhone maar waar kan ik hem nu vinden?
Ik ben overgestapt van de HTC Touch HD naar de iPhone 4G. Geloof me, dat is pas echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:30 schreef TC03 het volgende:
Ik ben sinds gisteren over gestapt van de 2G (3.0) naar de iPhone 4 (4.1), en de combinatie van de iPhone 4 en iOS 4.1 blijft me verbazen, terwijl het in principe gewoon allemaal dezelfde werking heeft. Maar er zit echt zoveel vernuft en handigheid in, erg mooi.
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van de HTC Touch HD naar de iPhone 4G. Geloof me, dat is pas echt een wereld van verschil.
Lijkt me dat dat voldoende moet zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef joers1 het volgende:
Ik kan mijn Iphone 3gs vervangen voor een iphone4, met een Vodafone-abbo. Vodafone heef techter een maandelijkse datalimiet van 1 gb.
Ik gebruik op mijn iphone met name twitter en wat apps (bijv. gowalla en foursquare). Is 1 gb genoeg voor dit soort dagelijks internetwerk en af en toe wat gesurf en teletekst-kijken? Of ga ik de boot in met 1 gb aan datalimiet? Thuis zit ik uiteraard op wifi.
Dit is toch onbeperkt internet?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef joers1 het volgende:
Ik kan mijn Iphone 3gs vervangen voor een iphone4, met een Vodafone-abbo. Vodafone heeft echter een maandelijkse datalimiet van 1 gb.
Ik gebruik op mijn iphone met name twitter en wat apps (bijv. gowalla en foursquare). Is 1 gb genoeg voor dit soort dagelijks internetwerk en af en toe wat gesurf en teletekst-kijken? Of ga ik de boot in met 1 gb aan datalimiet? Thuis zit ik uiteraard op wifi.
Ik twijfel of ik NU mn Vodafone-abbo verleng met een iphone4 of dat ik wacht ot december en dan overstap naar T-mobile, waar er geen datalimiet is
haha... gebruik ongeveer 2/3 GB p/m via 3g....quote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef Skv het volgende:
Inderdaad, als je overal wifi gebruikt heb je aan 1GB over 3G voldoende!
En daar kom je even stoer mee doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
haha... gebruik ongeveer 2/3 GB p/m via 3g....
ja is kei stoer!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En daar kom je even stoer mee doen?
Ja, heel voorzichtig doen,ik had de mijne verneukt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand ervaring met zelf je sim verknippen naar een micro sim?
Toen nog een keer geprobeerd en toen was het een groot succes?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja, heel voorzichtig doen,ik had de mijne verneukt.
idemquote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja, heel voorzichtig doen,ik had de mijne verneukt.
Nee ik had al een microsim aangevraagd en die snel laten activeren.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toen nog een keer geprobeerd en toen was het een groot succes?
Bij t-mobile 10 euro!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:37 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
idemgelukkig kon ik bij vodafone een micro-simkaart kosteloos krijgen
.
Die handleiding is echt rocket science jaquote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef fransbreda het volgende:
Iemand ervaring met de screenprotector, er zitten er 2 in en de 1ste is ook alweer verneukt.
Ik vind de handleiding ook niet erg duidelijk, maar dat kan te maken hebben met mijn technisch inzicht.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:44 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Die handleiding is echt rocket science ja
Kut! Ik heb KPNquote:Op donderdag 16 september 2010 17:43 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Nee ik had al een microsim aangevraagd en die snel laten activeren.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef fransbreda het volgende:
Iemand ervaring met de screenprotector, er zitten er 2 in en de 1ste is ook alweer verneukt.
Ik vind de handleiding ook niet erg duidelijk, maar dat kan te maken hebben met mijn technisch inzicht.![]()
[ afbeelding ]
Een siliconenhoes is nog kutter.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:21 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom een screenprotector? dat is alleen maar irritant. Koop gewoon een hoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |