quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef risussardonicus het volgende:
[..]
En nog een keer: up yours.
Kun je die HD niet gewoon synchroniseren met Outlook ofzo? Dan kun je dat weer syncen met je iPhone.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg mijn Iphone4 vandaag!
Es ff kijken hoe ik mijn telefoonnummers van mijn oude telefoon (HTC HD) over ga zetten.
Ws een serieuze vraag hoor, kwam alleen data tegen uit 2008 en 2009quote:
Bekijk eens de 1 na laatste keynote? Waar Apple de iPhone 4 presenteerde. Elke keer als Steve zo'n Keynote begint presenteert hij een lijstje met iPhones. De laatste data zou inderdaad uit 2009 kunnen zijn omdat de iPhone 4 pas net een paar maanden uit is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ws een serieuze vraag hoor, kwam alleen data tegen uit 2008 en 2009
Mijn werkgever vroeg zich dat af, om te kijken of een App maken, rendabel is
Dus weet iemand hoeveel Iphones er in NL tot nu toe verkocht zijn, staat dat ergens???
Stumper.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef risussardonicus het volgende:
[..]
En nog een keer: up yours.
Ik snap dat mensen die hun telefoon net nieuw hebben met een hoop vragen zitten. Deze vraag is echter al zo vaak gesteld dat wij een beetje flauw worden van dit soort dingen. Meningen vragen oké, als je uit bepaalde dingen niet komt oké, maar is het echt heel moeilijk om naar Google te gaan en 'iPhone ringtone maken' in te typen? In die tijd dat wij jou zouden moeten uitleggen hoe dit werkt, had je zelf als je Google had gebruikt nu al 50 ringtones op je iPhone gehad.quote:
Voor apps met veel recepten raad ik ook 'KookJij' en vooral 'Appie' aan. Die Albert Heijn app is geniaal! Zal Smulweb even proberen straks!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik raad iedereen echt de app Smulweb aan. Usergegeneerde recepten maar ook gewone recepten zijn makkelijk te vinden. Maar ze zijn ook erg lekker.
Ik gebruik hem al sinds de lancering van de 3G, het was en is nu nog steeds gratis.
Voor de kok liefhebber of gewoon een student die het wil proberen.
Oeh! Die zal ik dan ook even meteen binnenhalenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Voor apps met veel recepten raad ik ook 'KookJij' en vooral 'Appie' aan. Die Albert Heijn app is geniaal! Zal Smulweb even proberen straks!
Glympse is best vetquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Zooo... mijn nieuwe Iphone (4G) is echt heel relaxt. Wat een mooi ding.
Hebben mensen nog tips voor goede apps?
Ik heb al een aantal PM's gekregen, dus doe ik het zo.quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb ook nog wel een losse iPhone 4 te koop (enkel ophalen).
Deze is geimporteerd uit Engeland en is gejailbreakt. 2 weekjes oud, ongebruikt.
Gebruik je Click&Buy ?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn er appstore bugs oid? Ik heb steeds vaker dat app blijft hangen op wachten... Als ik dan iPhone opnieuw opstart is het icoontje weg.. Begon net al met 'Kopen is niet mogelijk'.. Vaag.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook na verwijderen en opnieuw installeren?
Beide gedaan, hij lijkt het vooralsnog weer te doenquote:
Ugh, dat klinkt helemaal niet goed. Ik zou voor een factory reset en restore gaan en anders (als dat niet werkt) het toestel ruilen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Beide gedaan, hij lijkt het vooralsnog weer te doenHij begon gisteravond ook met andere dingen te klooien, zo liepen de contacten vast toen ik iemand wilde bellen, toen werd het scherm zwart (en toch werd er gebeld
). Na het gesprek verscheen er een balkje met 'raak dit aan om terug te gaan naar het gesprek' oid en toen kwam alles weer terug. Heel vaag. En Safari crashte ook. Gaat lekker. Hopelijk blijft hij het nu gewoon doen
Het is een tweedehands 3Gquote:Op woensdag 15 september 2010 10:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ugh, dat klinkt helemaal niet goed. Ik zou voor een factory reset en restore gaan en anders (als dat niet werkt) het toestel ruilen.
Wel dusquote:Op woensdag 15 september 2010 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Waren iPhones uit Engeland nou wel of niet simlockvrij? Niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |