haha... gebruik ongeveer 2/3 GB p/m via 3g....quote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef Skv het volgende:
Inderdaad, als je overal wifi gebruikt heb je aan 1GB over 3G voldoende!
En daar kom je even stoer mee doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
haha... gebruik ongeveer 2/3 GB p/m via 3g....
ja is kei stoer!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En daar kom je even stoer mee doen?
Ja, heel voorzichtig doen,ik had de mijne verneukt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand ervaring met zelf je sim verknippen naar een micro sim?
Toen nog een keer geprobeerd en toen was het een groot succes?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja, heel voorzichtig doen,ik had de mijne verneukt.
idemquote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja, heel voorzichtig doen,ik had de mijne verneukt.
Nee ik had al een microsim aangevraagd en die snel laten activeren.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toen nog een keer geprobeerd en toen was het een groot succes?
Bij t-mobile 10 euro!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:37 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
idemgelukkig kon ik bij vodafone een micro-simkaart kosteloos krijgen
.
Die handleiding is echt rocket science jaquote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef fransbreda het volgende:
Iemand ervaring met de screenprotector, er zitten er 2 in en de 1ste is ook alweer verneukt.
Ik vind de handleiding ook niet erg duidelijk, maar dat kan te maken hebben met mijn technisch inzicht.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:44 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Die handleiding is echt rocket science ja
Kut! Ik heb KPNquote:Op donderdag 16 september 2010 17:43 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Nee ik had al een microsim aangevraagd en die snel laten activeren.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef fransbreda het volgende:
Iemand ervaring met de screenprotector, er zitten er 2 in en de 1ste is ook alweer verneukt.
Ik vind de handleiding ook niet erg duidelijk, maar dat kan te maken hebben met mijn technisch inzicht.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |