Ik heb eigenlijk nog nooit aan m'n telefoon gerokenquote:Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of geroken
Ik wel, en die van mij ruikt lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit aan m'n telefoon geroken
Ik zal die van mij even tussen m'n Lush leggenquote:Op maandag 13 september 2010 19:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik wel, en die van mij ruikt lekker
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Oké, zal ik maar eerlijk zijn dan:
Maak er niet zo'n probleem van.
Wat wil je nu horen? Ik denk ook dat het niet zo'n probleem is, als je toch bang bent dat er iets met je telefoon gebeurt: of niet in je broekzak houden tijdens het fietsen, of iets van een hoesje of case gebruiken?quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?
Nou je het over Lush hebt, dat wilde ik voor m'n moeder kopen als verjaardagskado, maar wat raad je aan van Lush?quote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal die van mij even tussen m'n Lush leggen
Suc-6quote:Op maandag 13 september 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
Fingers crossed dat er woensdag een iPhone te vinden is in België
Nee, ik train met de iPhone in mijn broekzak en die wordt ook nat en warm.quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?
Van wat voor geurtjes houdt ze, heeft ze een bad?quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou je het over Lush hebt, dat wilde ik voor m'n moeder kopen als verjaardagskado, maar wat raad je aan van Lush?
Veel en nee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van wat voor geurtjes houdt ze, heeft ze een bad?
Om niet al te off-topic te gaan kan ik je Lush #174 aanradenquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Veel en nee.
edit: Beetje onder de noemer niet te gek is goed genoeg.
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?quote:Op maandag 13 september 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
Fingers crossed dat er woensdag een iPhone te vinden is in België
Sena Ultraslim hoesjes, zijn van leer maar voldoen aan je omschrijving. Erg tevreden mee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?
Hard Graft heeft ze.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |