abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86389727

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP

Laatste post:

quote:
Op maandag 13 september 2010 18:17 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:

[..]

En kan dat door een screenprotector heen komen? ik bedoel, ik ben altijd heel zuinig geweest. een keer in dezelfde broekzak als sleutels, maar toen stierf ik ook bijna. :{
Hier verder. w/ w/
pi_86389855
Even opnieuw :@

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15255

Zou dit iets zijn? :D Voor die prijs kan je ook moeilijk een miskoop doen. Maar kan het geen schade leveren door onjuiste spanning of weet ik veel? :@
graag verwijderen
pi_86389874
Ohja, iemand ook last van 'vocht' op je iphone als je hem in je broekzak hebt? Ik moet elke dag +-45 minuten fietsen, dan kan het wel eens warm worden in mijn broekzak en wordt mijn iphone ook warm (is dit slecht?) en wordt het scherm vochtig (plakkerig, niet echt nat ofzo) en blijft er stof aan plakken.

Kan dit slecht zijn? (dus condens aan de binnekant, vochtbescadiging weet ik veel)

En kan dit te verhelpen zijn met bijvoorbeeld een leren hoes? Ik bedoel, mijmn iphone 4 ruikt ook een beetje zuur. Hetzelfde als naar geld wat lang in je broekzak/hand zit.
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2010 @ 18:28:20 #4
159915 -Menn0-
MNO
pi_86389993
Fingers crossed dat er woensdag een iPhone te vinden is in België :X
,,/
  Redactie Sport / Supervogel maandag 13 september 2010 @ 18:30:47 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86390056
Iphone :')
pi_86390077
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef fyah het volgende:

Zou dit iets zijn? :D Voor die prijs kan je ook moeilijk een miskoop doen. Maar kan het geen schade leveren door onjuiste spanning of weet ik veel? :@
Voor dat geld weet je zeker dat het een miskoop is
  Redactie Sport / Supervogel maandag 13 september 2010 @ 18:32:49 #7
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86390111
Oh, en @ TS: in je nickname zit dezelfde fout :')
pi_86390203
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Idd. :')
Way to go.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_86390218
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Welke?
pi_86390260
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:36 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:

[..]

Welke?
Hoofdletter ipv kleine letter en omgekeerd... Het moet iPhone zijn.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 13 september 2010 @ 18:40:18 #11
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_86390357
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef beefcake het volgende:

[..]

Hoofdletter ipv kleine letter en omgekeerd... Het moet iPhone zijn.
:Y
  maandag 13 september 2010 @ 18:41:24 #12
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_86390403
quote:

Pak deze ;)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27523

Werkt prima. Gooi hier ook gelijk review neer als je hem hebt.. Ik ben er iig tevreden over !
pi_86390488
Neem nou gewoon een ding met meer dan 5000 mah, dan kan je iig meer dan 1x je telefoon opladen..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_86390501
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:23 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Ohja, iemand ook last van 'vocht' op je iphone als je hem in je broekzak hebt? Ik moet elke dag +-45 minuten fietsen, dan kan het wel eens warm worden in mijn broekzak en wordt mijn iphone ook warm (is dit slecht?) en wordt het scherm vochtig (plakkerig, niet echt nat ofzo) en blijft er stof aan plakken.

Kan dit slecht zijn? (dus condens aan de binnekant, vochtbescadiging weet ik veel)

En kan dit te verhelpen zijn met bijvoorbeeld een leren hoes? Ik bedoel, mijmn iphone 4 ruikt ook een beetje zuur. Hetzelfde als naar geld wat lang in je broekzak/hand zit.
Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of geroken :P
pi_86390576
quote:

Ik vraag mij eigenlijk af waarom die draagbare opladers hier niet zo in trek zijn. In Azië worden die echt overal gebruikt zonder noemenswaardige problemen.
なんだっけ
pi_86390670
Door dat gekut met itunes zit ik nu al bijna - doordat ik whatsapp niet heb - aan mijn maximale smsjes voor deze maand :')
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_86390939
:W

Liet vandaag mijn iPhone 3G op de grond knetteren :'(. Gelukkig is er niks kapot. Alleen het haarscheurtje in het dock is nóg groter geworden :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86391098
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Skv het volgende:
Neem nou gewoon een ding met meer dan 5000 mah, dan kan je iig meer dan 1x je telefoon opladen..
20 000 mAh :') kaaaa

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5909
graag verwijderen
pi_86391136
Wow, nu al een maandje mijn iPhone4 zonder een hoesje of zo eromheen en nog steeds geen krasjes. Ander verhaal toentertijd met mijn 3G
pi_86391229
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef TN-FR het volgende:
Wow, nu al een maandje mijn iPhone4 zonder een hoesje of zo eromheen en nog steeds geen krasjes. Ander verhaal toentertijd met mijn 3G
Heb mijn 3Gs nu 11 maanden en heb maar 1 klein 1mm krasje.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_86391268
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef WSquater het volgende:

[..]

Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of geroken :P
Ja, ruik maar eens aan een briefje van vijf ofzo, ook als je lang in de rij staat naar de kassa en je houdt muntgeld vast, zoiets. Maar wat mijn vraag dus is is dit slecht voor je iphone en is het te voorkomen met een lederen hoes?
pi_86391492
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Heb mijn 3Gs nu 11 maanden en heb maar 1 klein 1mm krasje.
Maar jij bewaard hem ook in je onderbroek.. ;(.

Mijn 3G zit echt vol met krassen. Alleen de achterkant though.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86391511
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:

[..]

Ja, ruik maar eens aan een briefje van vijf ofzo, ook als je lang in de rij staat naar de kassa en je houdt muntgeld vast, zoiets. Maar wat mijn vraag dus is is dit slecht voor je iphone en is het te voorkomen met een lederen hoes?
Pepermunt tussen het hoesje in je iPhone gooien.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86391721
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Pepermunt tussen het hoesje in je iPhone gooien.
Je kunt toch lezen en begrijpen dat het vocht juist een probleem vormt en de geur wordt gebruikt als eventueel herkenningspunt, of ben je debiel?
pi_86392374
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:

[..]

Je kunt toch lezen en begrijpen dat het vocht juist een probleem vormt en de geur wordt gebruikt als eventueel herkenningspunt, of ben je debiel?
Doekjes meenemen! ):O
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')