Hier verder.quote:Op maandag 13 september 2010 18:17 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
En kan dat door een screenprotector heen komen? ik bedoel, ik ben altijd heel zuinig geweest. een keer in dezelfde broekzak als sleutels, maar toen stierf ik ook bijna.
Voor dat geld weet je zeker dat het een miskoop isquote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef fyah het volgende:
Even opnieuw
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15255
Zou dit iets zijn?Voor die prijs kan je ook moeilijk een miskoop doen. Maar kan het geen schade leveren door onjuiste spanning of weet ik veel?
Idd.quote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en @ TS: in je nickname zit dezelfde fout
Welke?quote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en @ TS: in je nickname zit dezelfde fout
Hoofdletter ipv kleine letter en omgekeerd... Het moet iPhone zijn.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hoofdletter ipv kleine letter en omgekeerd... Het moet iPhone zijn.
Pak dezequote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef fyah het volgende:
Even opnieuw
Zou dit iets zijn?Voor die prijs kan je ook moeilijk een miskoop doen. Maar kan het geen schade leveren door onjuiste spanning of weet ik veel?
Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of gerokenquote:Op maandag 13 september 2010 18:23 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Ohja, iemand ook last van 'vocht' op je iphone als je hem in je broekzak hebt? Ik moet elke dag +-45 minuten fietsen, dan kan het wel eens warm worden in mijn broekzak en wordt mijn iphone ook warm (is dit slecht?) en wordt het scherm vochtig (plakkerig, niet echt nat ofzo) en blijft er stof aan plakken.
Kan dit slecht zijn? (dus condens aan de binnekant, vochtbescadiging weet ik veel)
En kan dit te verhelpen zijn met bijvoorbeeld een leren hoes? Ik bedoel, mijmn iphone 4 ruikt ook een beetje zuur. Hetzelfde als naar geld wat lang in je broekzak/hand zit.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom die draagbare opladers hier niet zo in trek zijn. In Azië worden die echt overal gebruikt zonder noemenswaardige problemen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef fyah het volgende:
Even opnieuw
20 000 mAhquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Skv het volgende:
Neem nou gewoon een ding met meer dan 5000 mah, dan kan je iig meer dan 1x je telefoon opladen..
Heb mijn 3Gs nu 11 maanden en heb maar 1 klein 1mm krasje.quote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef TN-FR het volgende:
Wow, nu al een maandje mijn iPhone4 zonder een hoesje of zo eromheen en nog steeds geen krasjes. Ander verhaal toentertijd met mijn 3G
Ja, ruik maar eens aan een briefje van vijf ofzo, ook als je lang in de rij staat naar de kassa en je houdt muntgeld vast, zoiets. Maar wat mijn vraag dus is is dit slecht voor je iphone en is het te voorkomen met een lederen hoes?quote:Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of geroken
Maar jij bewaard hem ook in je onderbroek..quote:Op maandag 13 september 2010 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb mijn 3Gs nu 11 maanden en heb maar 1 klein 1mm krasje.
Pepermunt tussen het hoesje in je iPhone gooien.quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Ja, ruik maar eens aan een briefje van vijf ofzo, ook als je lang in de rij staat naar de kassa en je houdt muntgeld vast, zoiets. Maar wat mijn vraag dus is is dit slecht voor je iphone en is het te voorkomen met een lederen hoes?
Je kunt toch lezen en begrijpen dat het vocht juist een probleem vormt en de geur wordt gebruikt als eventueel herkenningspunt, of ben je debiel?quote:Op maandag 13 september 2010 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Pepermunt tussen het hoesje in je iPhone gooien.
Doekjes meenemen!quote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen en begrijpen dat het vocht juist een probleem vormt en de geur wordt gebruikt als eventueel herkenningspunt, of ben je debiel?
Ik heb eigenlijk nog nooit aan m'n telefoon gerokenquote:Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Geld dat zuur ruikt? iPhones die gek ruiken? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord of geroken
Ik wel, en die van mij ruikt lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit aan m'n telefoon geroken
Ik zal die van mij even tussen m'n Lush leggenquote:Op maandag 13 september 2010 19:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik wel, en die van mij ruikt lekker
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Oké, zal ik maar eerlijk zijn dan:
Maak er niet zo'n probleem van.
Wat wil je nu horen? Ik denk ook dat het niet zo'n probleem is, als je toch bang bent dat er iets met je telefoon gebeurt: of niet in je broekzak houden tijdens het fietsen, of iets van een hoesje of case gebruiken?quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?
Nou je het over Lush hebt, dat wilde ik voor m'n moeder kopen als verjaardagskado, maar wat raad je aan van Lush?quote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal die van mij even tussen m'n Lush leggen
Suc-6quote:Op maandag 13 september 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
Fingers crossed dat er woensdag een iPhone te vinden is in België
Nee, ik train met de iPhone in mijn broekzak en die wordt ook nat en warm.quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat vocht op een iphone icm met warmte geen kwaad kan?
Van wat voor geurtjes houdt ze, heeft ze een bad?quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou je het over Lush hebt, dat wilde ik voor m'n moeder kopen als verjaardagskado, maar wat raad je aan van Lush?
Veel en nee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van wat voor geurtjes houdt ze, heeft ze een bad?
Om niet al te off-topic te gaan kan ik je Lush #174 aanradenquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Veel en nee.
edit: Beetje onder de noemer niet te gek is goed genoeg.
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?quote:Op maandag 13 september 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
Fingers crossed dat er woensdag een iPhone te vinden is in België
Sena Ultraslim hoesjes, zijn van leer maar voldoen aan je omschrijving. Erg tevreden mee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?
Hard Graft heeft ze.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Ik was er een paar weken terug en toen waren er nog wachtrijen die nog maanden zouden duren. Ik ben opzoek naar een soort sleeve voor mijn iPhone in de vorm van een stoffen zakje waar ik m in en uit kan schuiven. Iemand enig idee of dit bestaat en zo jaar waar het te koop is? Ervaringen misschien zelfs?
Maar ik wil een iPhonequote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
Nee. Hier in Belgie zijn nog overal wachtlijsten
via the phonehouse had ik hem in 10 dagenquote:
http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietoolquote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
Nee. Hier in Belgie zijn nog overal wachtlijsten
Heb nog een jaar een abonnementquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
via the phonehouse had ik hem in 10 dagen
Phonehouse in Almere heeft ze op voorraad. Gewoon binnenstappen en je loopt even later met een iPhone naar buiten.quote:
In Belgie of in Nederland met een abbo? Had je hem gewoon via die website gereserveerd dan?quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
via the phonehouse had ik hem in 10 dagen
Maar dan moet je wel een abbonementje erbij nemen toch?quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Phonehouse in Almere heeft ze op voorraad. Gewoon binnenstappen en je loopt even later met een iPhone naar buiten.
Ja, klopt. Als je écht niet wilt wachten, moet je even doorrijden naar Parijs, daar hebben ze stapels.quote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een abbonementje erbij nemen toch?
Maak er een leuk weekend van.quote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
Parijs is dan weer net een halte te ver
Meer info pleasequote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb ook nog wel een losse iPhone 4 te koop (enkel ophalen).
Deze is geimporteerd uit Engeland en is gejailbreakt. 2 weekjes oud, ongebruikt.
4.0.1quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef Drinky het volgende:
Welke iOS4 versie is nu unlockable en jailbreakable?
Hoe kan het jailbroken zijn als het ongebruikt is?quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb ook nog wel een losse iPhone 4 te koop (enkel ophalen).
Deze is geimporteerd uit Engeland en is gejailbreakt. 2 weekjes oud, ongebruikt.
2x de helft......quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Estolan het volgende:
Wie weet hoeveel Iphones er tot nu toe in NL zijn verkocht sinds de release van de 3G?
Stumbleupon!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:46 schreef risussardonicus het volgende:
Weet iemand nog vette gratis apps voor de iphone4?
Dat kan via zo'n bepaalde site. Google heet die site volgens mij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef risussardonicus het volgende:
Oh ja, nog een vraagje. Hoe zet ik een nummer als ringtone?
Up yoursquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat kan via zo'n bepaalde site. Google heet die site volgens mij.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef risussardonicus het volgende:
[..]
En nog een keer: up yours.
Kun je die HD niet gewoon synchroniseren met Outlook ofzo? Dan kun je dat weer syncen met je iPhone.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg mijn Iphone4 vandaag!
Es ff kijken hoe ik mijn telefoonnummers van mijn oude telefoon (HTC HD) over ga zetten.
Ws een serieuze vraag hoor, kwam alleen data tegen uit 2008 en 2009quote:
Bekijk eens de 1 na laatste keynote? Waar Apple de iPhone 4 presenteerde. Elke keer als Steve zo'n Keynote begint presenteert hij een lijstje met iPhones. De laatste data zou inderdaad uit 2009 kunnen zijn omdat de iPhone 4 pas net een paar maanden uit is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ws een serieuze vraag hoor, kwam alleen data tegen uit 2008 en 2009
Mijn werkgever vroeg zich dat af, om te kijken of een App maken, rendabel is
Dus weet iemand hoeveel Iphones er in NL tot nu toe verkocht zijn, staat dat ergens???
Stumper.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef risussardonicus het volgende:
[..]
En nog een keer: up yours.
Ik snap dat mensen die hun telefoon net nieuw hebben met een hoop vragen zitten. Deze vraag is echter al zo vaak gesteld dat wij een beetje flauw worden van dit soort dingen. Meningen vragen oké, als je uit bepaalde dingen niet komt oké, maar is het echt heel moeilijk om naar Google te gaan en 'iPhone ringtone maken' in te typen? In die tijd dat wij jou zouden moeten uitleggen hoe dit werkt, had je zelf als je Google had gebruikt nu al 50 ringtones op je iPhone gehad.quote:
Voor apps met veel recepten raad ik ook 'KookJij' en vooral 'Appie' aan. Die Albert Heijn app is geniaal! Zal Smulweb even proberen straks!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik raad iedereen echt de app Smulweb aan. Usergegeneerde recepten maar ook gewone recepten zijn makkelijk te vinden. Maar ze zijn ook erg lekker.
Ik gebruik hem al sinds de lancering van de 3G, het was en is nu nog steeds gratis.
Voor de kok liefhebber of gewoon een student die het wil proberen.
Oeh! Die zal ik dan ook even meteen binnenhalenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Voor apps met veel recepten raad ik ook 'KookJij' en vooral 'Appie' aan. Die Albert Heijn app is geniaal! Zal Smulweb even proberen straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |