abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86551466
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef fyah het volgende:
Vandaag ook die bumper gekregen. Even getest en hij zit goed. Maar ik ga 'm sowieso alleen omdoen als ik ermee op vakantie ga ofzo. :') Plus hij past met bumper niet in het dock dus gay.
Het kutste aan de bumper is dat ik m'n Shures er niet in kan doen. Alleen de Apple headphones kabel past. Echt een gigaaaaaantische dealbreaker wmb. Nu een lederen hoesje ervoor gekocht.
pi_86551945
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Het kutste aan de bumper is dat ik m'n Shures er niet in kan doen. Alleen de Apple headphones kabel past. Echt een gigaaaaaantische dealbreaker wmb. Nu een lederen hoesje ervoor gekocht.
Ahja klopt, mijn Sony past ook niet zonder dat ik zou moeten wegslijpen. Ik vind hem eigenlijk ook te mooi voor een hoesje, dus die bumper gaat er enkel op als ik straks naar Zweden ga ofzo :D
graag verwijderen
pi_86557874
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Ahh wat kut, daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Ik gebruik ook in-ears namelijk... Dat hoesje gaat dus gewoon meteen op marktplaats
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:19:05 #284
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_86559549
Ik ben trouwens (altijd al) erg onder de indruk van de camera van de iPhone geweest. Mijn eerste iPhone, de 2G, had nog een simpele 2 MP camera zonder AF. Echter, de hardware/software-combinatie is zodanig dat je *altijd* een redelijk scherpe foto krijgt met een goede belichting, ook in het donker. Bij concerten vaak genoeg foto's met mijn iPhone gemaakt, zagen er prima uit en deden recht aan de ervaring van hoe het echt was. Dat is bij de iPhone 4 niet anders... En dat is waar je een telefooncamera voor gebruikt, snel een foto maken die een goed beeld geeft van hetgeen wat je op de foto wil hebben zonder iets in te hoeven stellen. Chapeau daarvoor. _O_

Bij alle supercamera's van Sony Ericsson en Nokia mis ik dat nog weleens. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_86560485
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Ahh wat kut, daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Ik gebruik ook in-ears namelijk... Dat hoesje gaat dus gewoon meteen op marktplaats
Mijn Philips in-ears passen anders prima, en m'n Sennheiser ook.
pi_86560519
En nog iets anders: ik heb een mailtje gekregen van T-mobile dat mijn toestel gerepareerd is en met de post is verzonden. Wat knap is, want hij is gewoon omgeruild voor een nieuw toestel, wat ik dus ook al een week of 3 in m'n bezit heb :'). Ik zie wel of ze stom genoeg zijn om me een tweede toestel te sturen.
pi_86561988
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
En nog iets anders: ik heb een mailtje gekregen van T-mobile dat mijn toestel gerepareerd is en met de post is verzonden. Wat knap is, want hij is gewoon omgeruild voor een nieuw toestel, wat ik dus ook al een week of 3 in m'n bezit heb :'). Ik zie wel of ze stom genoeg zijn om me een tweede toestel te sturen.
Dat verklaart misschien de lange wachttijden ;-)
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:42:54 #288
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86564927
Kan ik als ik een haarscheurtje van een halve cm heb bij de kabel ingang gewoon naar een T-mobile winkel gaan en naar buiten lopen met een nieuwe? Of moet ik dan wachten? Als ik moet wachten doe ik het niet, als ik meteen een nieuwe krijg natuurlijk wel. Ik heb een 3Gs die in Oktober 1 jaar oud is.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_86565099
Wachten. Ze sturen hem op. Duurt gemiddeld 2 weken.
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:08:34 #290
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86565316
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:53 schreef nelisb het volgende:
Wachten. Ze sturen hem op. Duurt gemiddeld 2 weken.
Hehe daar heb ik dan geen zin in.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_86565943
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan ik als ik een haarscheurtje van een halve cm heb bij de kabel ingang gewoon naar een T-mobile winkel gaan en naar buiten lopen met een nieuwe? Of moet ik dan wachten? Als ik moet wachten doe ik het niet, als ik meteen een nieuwe krijg natuurlijk wel. Ik heb een 3Gs die in Oktober 1 jaar oud is.
Een haarscheurtje bij de kabel ingang valt niet onder garantie helaas. Ik had daar zelf ook een scheurtje zitten maar gelukkig zat er ook een scheurtje bij de "mute" knop en dat valt wel onder de garantie. Ik heb na een week een nieuwe thuis gestuurd gekregen.
pi_86566301
Gebaseerd op?

Ik heb m'n 3G + 3GS beide opgestuurd met alleen een haarscheur bij de bottom connector.
Beide keren gewoon een nieuwe gehad.
pi_86566690
Ik ook. Zes keer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_86566930
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:12 schreef Skv het volgende:
Ik ook. Zes keer.
Wow 6 keer? Dat klinkt niet echt goed :')
pi_86568223
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef nelisb het volgende:
Gebaseerd op?

Ik heb m'n 3G + 3GS beide opgestuurd met alleen een haarscheur bij de bottom connector.
Beide keren gewoon een nieuwe gehad.
Dat zeiden ze bij de T-Mobile winkel
pi_86570518
Vraagke!

Ik heb drie videobestanden van ~2GB op mijn iPhone 4. Als ik deze sleep naar mijn PC en een tijdje wacht zie ik dat de videobestanden 0 MB zijn. De kleinere videobestanden en afbeeldingen lukken allemaal wel.

Iemand ? :7
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_86570884
Gebruikt spotify ook zo gruwelijk veel van je accu als je in offline modus afspeelt of alleen als je aan het streamen bent?
pi_86571100
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef LennyCole het volgende:
Gebruikt spotify ook zo gruwelijk veel van je accu als je in offline modus afspeelt of alleen als je aan het streamen bent?
Alleen als je aan het streamen bent natuurlijk.
pi_86575055
iPhone gaat niet meer aan, hij blijft hangen bij het Apple logo en herstellen doet ie niet :(
pi_86575148
Hebben jullie nog issues met de nabijheidssensor?
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:46:43 #301
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575203
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie nog issues met de nabijheidssensor?
Nop, gaat prima hier, maar ik heb geen blonde haren... :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Mr.Noodle op 18-09-2010 17:53:39 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')