4quote:Op maandag 13 september 2010 16:12 schreef Harwich het volgende:
ts je moeder heeft zich gister geregistreerd en heeft er nu al 3 gehad...
quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben geen lid van FOK!. Dus ik kan daarvan ook niet de hoer zijn.
Nee, jij kan geen wijf krijgen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben geen lid van FOK!. Dus ik kan daarvan ook niet de hoer zijn.
Ik heb wel een kloon met die naam.quote:Op maandag 13 september 2010 17:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zou ook boos zijn. Hij heeft je naam immers verkeerd gespeld.
quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
HappyBob, aight1, Panzermaus, SpauldingPF, Stink-ui. Maar dat is slechts de publieke info.
Fanta-stick. Slotje.
HappyBob, aight1, Panzermaus, SpauldingPF, Stink-ui. Maar dat is slechts de publieke info.
Fanta-stick. Slotje.
Viermaal gequote voor de waarheid, mensen je kan er niet omheen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
Gewoon slaanquote:Op maandag 13 september 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon met die naam.
Dat zijn 'gewoon' sletjes?quote:Op maandag 13 september 2010 17:18 schreef vosss het volgende:
Dit jaar met 2 dames, maar dat zijn allebei absoluut geen hoeren
Voorzover dat jij nog weet zeker. Houd jezelf niet langer voor de gek en blijf eens bij bewustzijn de vorige keer, een zak erwten was nog meer lol aan te beleven.quote:
Hallo Annetje, had je nog de groeten gekregen van mij?quote:
Je lag er zo stil bij... en niks geluid sfeer gedrevenheid passie alles. Nee, dan kun je nog beter een zak bevroren erwten raken. Dat ritselt nog een beetje enzo.quote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef Ladidadida het volgende:
Voor zover ik weet 0 op de teller!
iemand die erwten zegt tegen mij
Ach kom op, het was op z'n minst warmer dan die zak bevroren erwten!quote:Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je lag er zo stil bij... en niks geluid sfeer gedrevenheid passie alles. Nee, dan kun je nog beter een zak bevroren erwten raken. Dat ritselt nog een beetje enzo. [ afbeelding ]
Laat me je helpen Ladi, minstens 1.
Die andere van mij is wel dicht. Maar jij mag hem wel lemmingen, omdat jij tong bent.quote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef tong80 het volgende:
Ik had met zo'n topic allang een sluitspier gekregen.
mjah maar gisteren was ze nog maagdquote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
Maar dat is andersquote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Viermaal gequote voor de waarheid, mensen je kan er niet omheen.
Dankzij mijn inspanning ja.quote:Op maandag 13 september 2010 17:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ach kom op, het was op z'n minst warmer dan die zak bevroren erwten!
Als het goed is hebben meisjes meerdere in- en uitgangen, bovendien krijg je korting. Wat ook leuk was was die 'groepskorting'.quote:Op maandag 13 september 2010 17:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah maar gisteren was ze nog maagd
Definieer 'anders'?quote:
Wat, op haar 16de? De hoer.quote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Viermaal gequote voor de waarheid, mensen je kan er niet omheen.
Wat jij in dit geval 'anders' vond, niet de daadwerkelijke definitie van het woord 'anders'?quote:
Reken maar dat ze al ruim twee jaar in het vak zit, anders had ik mijn tijd er niet eens aan besteed.quote:
Gewoon, het is niet hetzelfde. Snapje. Jeweet.quote:Op maandag 13 september 2010 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat jij in dit geval 'anders' vond, niet de daadwerkelijke definitie van het woord 'anders'?
quote:Op maandag 13 september 2010 18:34 schreef Penisbaard het volgende:
Nicolesoufi, omdat ze achter mijn rug om aanpapt met 23897023Niels.
RTquote:Op maandag 13 september 2010 18:34 schreef Penisbaard het volgende:
Nicolesoufi, omdat ze achter mijn rug om aanpapt met 23897023Niels.
StraatmadeliefjUhquote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef MYV het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in dit topic sta
''Hoer''
Neequote:Op maandag 13 september 2010 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hallo Annetje, had je nog de groeten gekregen van mij?
quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm als ik zou willen had ik er al lang minimaal 4 gegeven...
Die meiden hier zijn echt makkelijk
quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Driemaal gequote voor de waarheid.quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef MYV het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in dit topic sta
''Hoer''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Op Fok! over je maagdelijkheid pratenquote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef brainbird het volgende:
[..]
Was het maar waar..., volgende maand 19
Ik durf het teminste... hier hebben de meesten minstens een heel vrouwen voetbalelftal geneukt..quote:Op maandag 13 september 2010 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Op Fok! over je maagdelijkheid praten
Trots zijn op je maagdelijkheidquote:Op maandag 13 september 2010 19:42 schreef brainbird het volgende:
[..]
Ik durf het teminste... hier hebben de meesten minstens een heel vrouwen voetbalelftal geneukt..
FOK!kers die ontmaagd zijnquote:
Hi.quote:Op maandag 13 september 2010 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb zin in ongegeneerde Fok! sex !
giggityquote:
Ik heb dit jaar 3 FOK!kers gedaan, zij weet ik niet.quote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmm ik twijfel tussen jou en Myraella
Ben ik jouw 4e dan?quote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 3 FOK!kers gedaan, zij weet ik niet.
3 keer is scheepsrecht, maar daar hebben wij piraten lak aanquote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 3 FOK!kers gedaan, zij weet ik niet.
Ze heeft wel gelijk.quote:
sums it all upquote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jaaaaaaa internetbitchfittie!!!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa internetbitchfittie!!!
quote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Verdomme ik moest hardop lachenquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leugenachtig monster !!!quote:Op maandag 13 september 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik nog steeds Yvonne maar van iemand moet ik zomaar devilswhore zeggen
Heeft huppel je wel eens verteld hoeveel fokkers ze heeft geneukt?quote:Op maandag 13 september 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik nog steeds Yvonne maar van huppel moet ik zomaar devilswhore zeggen
De ervaring leert dat je, wanneer een man het heeft over zijn aantal bedpartners, het getal altijd moet verdubbelen om achter het werkelijke aantal te komen.quote:
ik loop blauwtjes, ben het al een hele tijdniet meer hoorquote:Op maandag 13 september 2010 20:45 schreef justmattie het volgende:
Ik stem op Alex. Iets met blauw.
Verder [ afbeelding ]
Dat was bij vrouwen toch zo?quote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
De ervaring leert dat je, wanneer een man het heeft over zijn aantal bedpartners, het getal altijd moet verdubbelen om achter het werkelijke aantal te komen.
In het echt ja. Op het internet moet je het vermenigvuldigen met het getal 0, om achter het werkelijke aantal te komen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
De ervaring leert dat je, wanneer een man het heeft over zijn aantal bedpartners, het getal altijd moet verdubbelen om achter het werkelijke aantal te komen.
IK heb gisteren wilde sex met haar gehadquote:Op maandag 13 september 2010 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heeft huppel je wel eens verteld hoeveel fokkers ze heeft geneukt?
Nee, bij vrouwen moet je het getal doorgaans juist halveren.quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was bij vrouwen toch zo?
Het gaat niet over nu tochquote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik loop blauwtjes, ben het al een hele tijdniet meer hoor
Wat zijn vrouwen ook vieze wezens.quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, bij vrouwen moet je het getal doorgaans juist halveren.
jaar geleden was ik nog blauw ja. En sommige vrouwen geilen daar opquote:
Progressiequote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaar geleden was ik nog blauw ja. En sommige vrouwen geilen daar opEn dan is mijn motto, vraag niet hoe het kan, maar geniet er van
![]()
maar goed tegenwoordig heb ik zelfs sex met vrouwen van buiten fok, dus wei weet word het nog wel eens wat met mij
Hoe dan??quote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaar geleden was ik nog blauw ja. En sommige vrouwen geilen daar opEn dan is mijn motto, vraag niet hoe het kan, maar geniet er van
![]()
maar goed tegenwoordig heb ik zelfs sex met vrouwen van buiten fok, dus wei weet word het nog wel eens wat met mij
Emochicks vallen op vuige metalheads.quote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan??
Je bent een vuige metalhead!
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick.quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik loop blauwtjes, ben het al een hele tijdniet meer hoor
quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Emochicks vallen op vuige metalheads.
Goeie opmerking! Clever!quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick.
Het is echt zo. Alleen word je neit vrolijk van emochicks.quote:
Van naakte emo chicks wel.quote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is echt zo. Alleen word je neit vrolijk van emochicks.
gohquote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Streepjes tellenquote:
Sommige suicidegirls zijn best lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cybergothicsquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sommige suicidegirls zijn best lekker
Hij is vast heel liefquote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
Alexxxx is trouwens wel een sletje, wat ik trouwens raar vind overigens. No offence.
Jou aanbid ik ook alleen maar. Een heel klein beetje. En natte dromen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik hoef niets, bovendien zou het nooit genoeg kunnen zijn.
had je maar op de meet moeten komenquote:
De enigste FOK!sters die ik zou willen geven staan in een lijst van 4 personen lang. En die lijst is verdwenon.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij zou swarmahoer niet geven?Hetero.
Lag in de planning, hoogzwangere zus kwam ertussen, sorry.quote:Op maandag 13 september 2010 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je maar op de meet moeten komen
Groetjons petor er de vries?quote:Op maandag 13 september 2010 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De enigste FOK!sters die ik zou willen geven staan in een lijst van 4 personen lang. En die lijst is verdwenon.
laffing aut laut.quote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toe nou jongons hot os not groppog...
LOL DAD BEDEKUND LAFFING AUD LAUTquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toe nou jongons hot os not groppog...
goed excuus, volgende keer beterquote:Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Lag in de planning, hoogzwangere zus kwam ertussen, sorry.
Jij hebt duidelijk nog geen foto's gelurkt.quote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef larzzzman het volgende:
Volgende fokmeeting gewoon keiharde orgie
En de lijst met minder enige FOK!sters die je zou geven?quote:Op maandag 13 september 2010 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De enigste FOK!sters die ik zou willen geven staan in een lijst van 4 personen lang. En die lijst is verdwenon.
Heel scherp, Benispaard.quote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En de lijst met minder enige FOK!sters die je zou geven?
Die is er niet. Ik heb mijn standaarden en kan naast FOK!sters, genoeg krijgen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En de lijst met minder enige FOK!sters die je zou geven?
een ONZ meet dusquote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef larzzzman het volgende:
Volgende fokmeeting gewoon keiharde orgie
hehehehequote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen foto's gelurkt.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, de Big Dik meet.
[ afbeelding ]
Mwah, een beetje. Nu genoeg in dit topic. Voor de rest OT.quote:
Netje!quote:
Wees maar blij zij had genitale wrattenquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Een moderator vertelde mij een keer dat mijn moeder zeker 1/3 van de mannelijke crewleden had afgewerkt.
Mja, heb dat zelf altijd willen testen
Watquote:
Waarom een Emo? Zondequote:
Jouw username, wat isquote:
als ze al die piercings eruit flikkerd is het wel een lekkere emoquote:
Al dat staal inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als ze al die piercings eruit flikkerd is het wel een lekkere emo
kan je een fiets van smeltenquote:
Gastquote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
kan je een fiets van smelten
eenwielerquote:
Nadat ik de pics heb gezien ben ik eigenlijk niet verbaastquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Een moderator vertelde mij een keer dat ene Ijsmeis zeker 1/3 van de mannelijke crewleden had afgewerkt.
Mja, heb dat zelf nooit kunnen testen
ik ben een manwhorequote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Zijn er ook mannelijke hoeren aanwezig ?
quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef SpauldingPF het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef HappyBob het volgende:
Hallo,
Ik ben HappyBob en zoek seks via internet.
Wie wil? Bel 06nogwat!
Groetjens
Ik heb nog nooit een Fokster geneukt (waarvan ik het wist)quote:
19 cm en nu?quote:
Griept 'emquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Een moderator vertelde mij een keer dat ene Ijsmeis zeker 1/3 van de mannelijke crewleden had afgewerkt.
Mja, heb dat zelf altijd willen testen
quote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Fokster geneukt (waarvan ik het wist)![]()
Maar jij mag mijn eerste zijn hoor![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef SpauldingPF het volgende:
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik zoek natuurlijk mensen die zich door het achterdeurtje laten nemen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |