Progressiequote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaar geleden was ik nog blauw ja. En sommige vrouwen geilen daar opEn dan is mijn motto, vraag niet hoe het kan, maar geniet er van
![]()
maar goed tegenwoordig heb ik zelfs sex met vrouwen van buiten fok, dus wei weet word het nog wel eens wat met mij
Hoe dan??quote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaar geleden was ik nog blauw ja. En sommige vrouwen geilen daar opEn dan is mijn motto, vraag niet hoe het kan, maar geniet er van
![]()
maar goed tegenwoordig heb ik zelfs sex met vrouwen van buiten fok, dus wei weet word het nog wel eens wat met mij
Emochicks vallen op vuige metalheads.quote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan??
Je bent een vuige metalhead!
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick.quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik loop blauwtjes, ben het al een hele tijdniet meer hoor
quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Emochicks vallen op vuige metalheads.
Goeie opmerking! Clever!quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick.
Het is echt zo. Alleen word je neit vrolijk van emochicks.quote:
Van naakte emo chicks wel.quote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is echt zo. Alleen word je neit vrolijk van emochicks.
gohquote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Streepjes tellenquote:
Sommige suicidegirls zijn best lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cybergothicsquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sommige suicidegirls zijn best lekker
Hij is vast heel liefquote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
Alexxxx is trouwens wel een sletje, wat ik trouwens raar vind overigens. No offence.
Jou aanbid ik ook alleen maar. Een heel klein beetje. En natte dromen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik hoef niets, bovendien zou het nooit genoeg kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |