quote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Verdomme ik moest hardop lachenquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leugenachtig monster !!!quote:Op maandag 13 september 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik nog steeds Yvonne maar van iemand moet ik zomaar devilswhore zeggen
Heeft huppel je wel eens verteld hoeveel fokkers ze heeft geneukt?quote:Op maandag 13 september 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik nog steeds Yvonne maar van huppel moet ik zomaar devilswhore zeggen
De ervaring leert dat je, wanneer een man het heeft over zijn aantal bedpartners, het getal altijd moet verdubbelen om achter het werkelijke aantal te komen.quote:
ik loop blauwtjes, ben het al een hele tijdniet meer hoorquote:Op maandag 13 september 2010 20:45 schreef justmattie het volgende:
Ik stem op Alex. Iets met blauw.
Verder [ afbeelding ]
Dat was bij vrouwen toch zo?quote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
De ervaring leert dat je, wanneer een man het heeft over zijn aantal bedpartners, het getal altijd moet verdubbelen om achter het werkelijke aantal te komen.
In het echt ja. Op het internet moet je het vermenigvuldigen met het getal 0, om achter het werkelijke aantal te komen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
De ervaring leert dat je, wanneer een man het heeft over zijn aantal bedpartners, het getal altijd moet verdubbelen om achter het werkelijke aantal te komen.
IK heb gisteren wilde sex met haar gehadquote:Op maandag 13 september 2010 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heeft huppel je wel eens verteld hoeveel fokkers ze heeft geneukt?
Nee, bij vrouwen moet je het getal doorgaans juist halveren.quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was bij vrouwen toch zo?
Het gaat niet over nu tochquote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik loop blauwtjes, ben het al een hele tijdniet meer hoor
Wat zijn vrouwen ook vieze wezens.quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, bij vrouwen moet je het getal doorgaans juist halveren.
jaar geleden was ik nog blauw ja. En sommige vrouwen geilen daar opquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |