4quote:Op maandag 13 september 2010 16:12 schreef Harwich het volgende:
ts je moeder heeft zich gister geregistreerd en heeft er nu al 3 gehad...
quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben geen lid van FOK!. Dus ik kan daarvan ook niet de hoer zijn.
Nee, jij kan geen wijf krijgen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben geen lid van FOK!. Dus ik kan daarvan ook niet de hoer zijn.
Ik heb wel een kloon met die naam.quote:Op maandag 13 september 2010 17:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zou ook boos zijn. Hij heeft je naam immers verkeerd gespeld.
quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
HappyBob, aight1, Panzermaus, SpauldingPF, Stink-ui. Maar dat is slechts de publieke info.
Fanta-stick. Slotje.
HappyBob, aight1, Panzermaus, SpauldingPF, Stink-ui. Maar dat is slechts de publieke info.
Fanta-stick. Slotje.
Viermaal gequote voor de waarheid, mensen je kan er niet omheen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
Gewoon slaanquote:Op maandag 13 september 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon met die naam.
Dat zijn 'gewoon' sletjes?quote:Op maandag 13 september 2010 17:18 schreef vosss het volgende:
Dit jaar met 2 dames, maar dat zijn allebei absoluut geen hoeren
Voorzover dat jij nog weet zeker. Houd jezelf niet langer voor de gek en blijf eens bij bewustzijn de vorige keer, een zak erwten was nog meer lol aan te beleven.quote:
Hallo Annetje, had je nog de groeten gekregen van mij?quote:
Je lag er zo stil bij... en niks geluid sfeer gedrevenheid passie alles. Nee, dan kun je nog beter een zak bevroren erwten raken. Dat ritselt nog een beetje enzo.quote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef Ladidadida het volgende:
Voor zover ik weet 0 op de teller!
iemand die erwten zegt tegen mij
Ach kom op, het was op z'n minst warmer dan die zak bevroren erwten!quote:Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je lag er zo stil bij... en niks geluid sfeer gedrevenheid passie alles. Nee, dan kun je nog beter een zak bevroren erwten raken. Dat ritselt nog een beetje enzo. [ afbeelding ]
Laat me je helpen Ladi, minstens 1.
Die andere van mij is wel dicht. Maar jij mag hem wel lemmingen, omdat jij tong bent.quote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef tong80 het volgende:
Ik had met zo'n topic allang een sluitspier gekregen.
mjah maar gisteren was ze nog maagdquote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
Maar dat is andersquote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Viermaal gequote voor de waarheid, mensen je kan er niet omheen.
Dankzij mijn inspanning ja.quote:Op maandag 13 september 2010 17:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ach kom op, het was op z'n minst warmer dan die zak bevroren erwten!
Als het goed is hebben meisjes meerdere in- en uitgangen, bovendien krijg je korting. Wat ook leuk was was die 'groepskorting'.quote:Op maandag 13 september 2010 17:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah maar gisteren was ze nog maagd
Definieer 'anders'?quote:
Wat, op haar 16de? De hoer.quote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Viermaal gequote voor de waarheid, mensen je kan er niet omheen.
Wat jij in dit geval 'anders' vond, niet de daadwerkelijke definitie van het woord 'anders'?quote:
Reken maar dat ze al ruim twee jaar in het vak zit, anders had ik mijn tijd er niet eens aan besteed.quote:
Gewoon, het is niet hetzelfde. Snapje. Jeweet.quote:Op maandag 13 september 2010 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat jij in dit geval 'anders' vond, niet de daadwerkelijke definitie van het woord 'anders'?
quote:Op maandag 13 september 2010 18:34 schreef Penisbaard het volgende:
Nicolesoufi, omdat ze achter mijn rug om aanpapt met 23897023Niels.
RTquote:Op maandag 13 september 2010 18:34 schreef Penisbaard het volgende:
Nicolesoufi, omdat ze achter mijn rug om aanpapt met 23897023Niels.
StraatmadeliefjUhquote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef MYV het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in dit topic sta
''Hoer''
Neequote:Op maandag 13 september 2010 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hallo Annetje, had je nog de groeten gekregen van mij?
quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm als ik zou willen had ik er al lang minimaal 4 gegeven...
Die meiden hier zijn echt makkelijk
quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Driemaal gequote voor de waarheid.quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef MYV het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in dit topic sta
''Hoer''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Op Fok! over je maagdelijkheid pratenquote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef brainbird het volgende:
[..]
Was het maar waar..., volgende maand 19
Ik durf het teminste... hier hebben de meesten minstens een heel vrouwen voetbalelftal geneukt..quote:Op maandag 13 september 2010 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Op Fok! over je maagdelijkheid praten
Trots zijn op je maagdelijkheidquote:Op maandag 13 september 2010 19:42 schreef brainbird het volgende:
[..]
Ik durf het teminste... hier hebben de meesten minstens een heel vrouwen voetbalelftal geneukt..
FOK!kers die ontmaagd zijnquote:
Hi.quote:Op maandag 13 september 2010 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb zin in ongegeneerde Fok! sex !
giggityquote:
Ik heb dit jaar 3 FOK!kers gedaan, zij weet ik niet.quote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmm ik twijfel tussen jou en Myraella
Ben ik jouw 4e dan?quote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 3 FOK!kers gedaan, zij weet ik niet.
3 keer is scheepsrecht, maar daar hebben wij piraten lak aanquote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 3 FOK!kers gedaan, zij weet ik niet.
Ze heeft wel gelijk.quote:
sums it all upquote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jaaaaaaa internetbitchfittie!!!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa internetbitchfittie!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |