quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben geen lid van FOK!. Dus ik kan daarvan ook niet de hoer zijn.
Nee, jij kan geen wijf krijgen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben geen lid van FOK!. Dus ik kan daarvan ook niet de hoer zijn.
Ik heb wel een kloon met die naam.quote:Op maandag 13 september 2010 17:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zou ook boos zijn. Hij heeft je naam immers verkeerd gespeld.
quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
HappyBob, aight1, Panzermaus, SpauldingPF, Stink-ui. Maar dat is slechts de publieke info.
Fanta-stick. Slotje.
HappyBob, aight1, Panzermaus, SpauldingPF, Stink-ui. Maar dat is slechts de publieke info.
Fanta-stick. Slotje.
Viermaal gequote voor de waarheid, mensen je kan er niet omheen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
Gewoon slaanquote:Op maandag 13 september 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon met die naam.
Dat zijn 'gewoon' sletjes?quote:Op maandag 13 september 2010 17:18 schreef vosss het volgende:
Dit jaar met 2 dames, maar dat zijn allebei absoluut geen hoeren
Voorzover dat jij nog weet zeker. Houd jezelf niet langer voor de gek en blijf eens bij bewustzijn de vorige keer, een zak erwten was nog meer lol aan te beleven.quote:
Hallo Annetje, had je nog de groeten gekregen van mij?quote:
Je lag er zo stil bij... en niks geluid sfeer gedrevenheid passie alles. Nee, dan kun je nog beter een zak bevroren erwten raken. Dat ritselt nog een beetje enzo.quote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef Ladidadida het volgende:
Voor zover ik weet 0 op de teller!
iemand die erwten zegt tegen mij
Ach kom op, het was op z'n minst warmer dan die zak bevroren erwten!quote:Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je lag er zo stil bij... en niks geluid sfeer gedrevenheid passie alles. Nee, dan kun je nog beter een zak bevroren erwten raken. Dat ritselt nog een beetje enzo. [ afbeelding ]
Laat me je helpen Ladi, minstens 1.
Die andere van mij is wel dicht. Maar jij mag hem wel lemmingen, omdat jij tong bent.quote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef tong80 het volgende:
Ik had met zo'n topic allang een sluitspier gekregen.
mjah maar gisteren was ze nog maagdquote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick. Slotje.
Maar dat is andersquote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Viermaal gequote voor de waarheid, mensen je kan er niet omheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |