had je maar op de meet moeten komenquote:
De enigste FOK!sters die ik zou willen geven staan in een lijst van 4 personen lang. En die lijst is verdwenon.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij zou swarmahoer niet geven?Hetero.
Lag in de planning, hoogzwangere zus kwam ertussen, sorry.quote:Op maandag 13 september 2010 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je maar op de meet moeten komen
Groetjons petor er de vries?quote:Op maandag 13 september 2010 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De enigste FOK!sters die ik zou willen geven staan in een lijst van 4 personen lang. En die lijst is verdwenon.
laffing aut laut.quote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toe nou jongons hot os not groppog...
LOL DAD BEDEKUND LAFFING AUD LAUTquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toe nou jongons hot os not groppog...
goed excuus, volgende keer beterquote:Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Lag in de planning, hoogzwangere zus kwam ertussen, sorry.
Jij hebt duidelijk nog geen foto's gelurkt.quote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef larzzzman het volgende:
Volgende fokmeeting gewoon keiharde orgie
En de lijst met minder enige FOK!sters die je zou geven?quote:Op maandag 13 september 2010 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De enigste FOK!sters die ik zou willen geven staan in een lijst van 4 personen lang. En die lijst is verdwenon.
Heel scherp, Benispaard.quote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En de lijst met minder enige FOK!sters die je zou geven?
Die is er niet. Ik heb mijn standaarden en kan naast FOK!sters, genoeg krijgen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En de lijst met minder enige FOK!sters die je zou geven?
een ONZ meet dusquote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef larzzzman het volgende:
Volgende fokmeeting gewoon keiharde orgie
hehehehequote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen foto's gelurkt.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, de Big Dik meet.
[ afbeelding ]
Mwah, een beetje. Nu genoeg in dit topic. Voor de rest OT.quote:
Netje!quote:
Wees maar blij zij had genitale wrattenquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Een moderator vertelde mij een keer dat mijn moeder zeker 1/3 van de mannelijke crewleden had afgewerkt.
Mja, heb dat zelf altijd willen testen
Watquote:
Waarom een Emo? Zondequote:
Jouw username, wat isquote:
als ze al die piercings eruit flikkerd is het wel een lekkere emoquote:
Al dat staal inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als ze al die piercings eruit flikkerd is het wel een lekkere emo
kan je een fiets van smeltenquote:
Gastquote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
kan je een fiets van smelten
eenwielerquote:
Nadat ik de pics heb gezien ben ik eigenlijk niet verbaastquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Een moderator vertelde mij een keer dat ene Ijsmeis zeker 1/3 van de mannelijke crewleden had afgewerkt.
Mja, heb dat zelf nooit kunnen testen
ik ben een manwhorequote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Zijn er ook mannelijke hoeren aanwezig ?
quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef SpauldingPF het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef HappyBob het volgende:
Hallo,
Ik ben HappyBob en zoek seks via internet.
Wie wil? Bel 06nogwat!
Groetjens
Ik heb nog nooit een Fokster geneukt (waarvan ik het wist)quote:
19 cm en nu?quote:
Griept 'emquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Een moderator vertelde mij een keer dat ene Ijsmeis zeker 1/3 van de mannelijke crewleden had afgewerkt.
Mja, heb dat zelf altijd willen testen
quote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Fokster geneukt (waarvan ik het wist)![]()
Maar jij mag mijn eerste zijn hoor![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef SpauldingPF het volgende:
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik zoek natuurlijk mensen die zich door het achterdeurtje laten nemen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |