Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorMaar gewoon ff geen zin in die discussie
Nee kom maar op nu ....quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorMaar gewoon ff geen zin in die discussie
* meegaatwilquote:
Kan ik me wat bij voorstellen, maar je wilt toch ook nog eens niet morgen een 2e wangzak erbijquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
Maar crv ik ga liever naar mijn eigen huisarts dan naar de dokterspost, vandaar
AL was het alleen maar het punt dat je dan zonder gezeik twee doosjes kan meenemenquote:
na een paar minuten in kokend water is ze in ieder geval sterielquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Douch maar lekker heet Kal, dan zweet je alle ziektestofjes eruit![]()
Dokterspost? En dan geholpen worden door de dienstdoende kneus? Toen ik mijn elleboog brak moest ik van de verpleegster -> huisarts van de dokterspost -> co-as (die wist volgens mij niet eens waar de elleboog zat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
Maar crv ik ga liever naar mijn eigen huisarts dan naar de dokterspost, vandaar
1. Internet heeft er erg veel, vind het gewoon lache. mijn tikquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heb jij toch met smileys?
Heb je ook die ene van zo'n smiley op een driewielertje?
waarvoorquote:
Jammer, ook in de trein heb je hier regelematig grenscontrole (van de week al 2 keer gehad en ik ging de grens niet eens overquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AL was het alleen maar het punt dat je dan zonder gezeik twee doosjes kan meenemen![]()
Nee sorry, heb er ff geen zin in nuHeb gisteravond ook al eindeloos lopen debatteren met een asfaltrukker op een ander forum, kansloos verhaal, nooit aan moeten beginnen
)
ah ok,quote:
Denk niet dat het erger wordt (hoop ik)quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen, maar je wilt toch ook nog eens niet morgen een 2e wangzak erbij
Dus datquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dokterspost? En dan geholpen worden door de dienstdoende kneus? Toen ik mijn elleboog brak moest ik van de verpleegster -> huisarts van de dokterspost -> co-as (die wist volgens mij niet eens waar de elleboog zat.) -> ANIOS (die liet foto's maken) -> orthopedisch chirurg, die kwam meedelen dat ik nuchter moest blijven tot de volgende ochtend, omdat hij wilde bespreken met collegae of het opereren ging worden of afwachten. Je speelt met je leven als je daar heen gaat!
Dat is nu precies jouw verkeerde belevingswereld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ligt er ook maar net aan he, als je vlakbij een klein vliegveld woont dan is het inderdaad snel ja. Als je eerst nog naar Schiphol moet en daar eindeloos veel tijd kwijt bent aan wachten... Dan kan het nog steeds wel sneller zijn, maar ik ben liever 10 uur lang vooruitgang aan het boeken dan 6 uur aan het wachtenMaar goed, ieder zijn meug hoor
Jij wintquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is nu precies jouw verkeerde belevingswereld.
Mijn vrouw reist enkel met handbagage.
Mijn vrouw moet een uurtje met de trein naar schiphol, dus 1 uur voortijdig aanwezig zijn is voldoende (meer voor de zekerheid) want Inchecken doet ze thuis, dus ze kan in 1 keer door naar de gate
1 uur 15 minuten vliegen. en vanaf het moment dat de deur opengaat tot thuis 10 minuten
en dat voor gemiddeld laten we ruim gaan zitten 100 euro RETOUR
trustenquote:
Ik ben het best met je eens hoor, als je bagage bij je hebt en veel gedoe en zo. maar in onze situatie is dikt gewoon het meest practische. Buitendat kan mijn vrouw niet 8 of 10 uur weet niet precies hoe lang het is in de trein hangen. Dat trekt ze nietquote:
Ow dacht dat je feesie er al was omdat je je niet melddequote:Op zaterdag 11 september 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nu al verroten dan moet het feest nog beginnen
Wat ga je eten Kal ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
Ik ga hangen en zo wat te eten maken, op krachten komen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
Ik ga hangen en zo wat te eten maken, op krachten komen
Spannend Wat heb je aan, of beter wat nietquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
1. Internet heeft er erg veel, vind het gewoon lache. mijn tik
2. ik denk dat ik weet welke je bedoelt. maar kan hem zo snel niet vinden hoezo ?
ja idd daar dacht ik ook aanquote:
Alleen mijn laptopquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:55 schreef crv het volgende:
[..]
Spannend Wat heb je aan, of beter wat niet
quote:
Ein Schweizerquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk wat ik zag bij het boodschappen doen;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk wat ik zag bij het boodschappen doen;
[ afbeelding ]
Nou prima toch, dan moet je gaan vliegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben het best met je eens hoor, als je bagage bij je hebt en veel gedoe en zo. maar in onze situatie is dikt gewoon het meest practische. Buitendat kan mijn vrouw niet 8 of 10 uur weet niet precies hoe lang het is in de trein hangen. Dat trekt ze niet
Die komt uit wallisquote:
nee ff zonder dollen, niet dat ik perse gelijk wil hebben. maar kreeg de indruk dat je zoiets had van laat maar....quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou prima toch, dan moet je gaan vliegen
Geen haar op mijn hoofd die jouw vrouw tegen wil en dank een trein in gaat slepen hoor
maar das die nieuwe en die vindt ik niet mooiquote:
okquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
Die komt uit wallis
Overigens komt mijn crv uit Nederland
Oh nee hoor, ik zei gewoon dat ik geen zin had in de discussie omdat ik geen zin had in de discussiequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef crv het volgende:
[..]
nee ff zonder dollen, niet dat ik perse gelijk wil hebben. maar kreeg de indruk dat je zoiets had van laat maar....
Belastingtruukje, heb natuurlijk wel een frans kenteken. Dat moet.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zei gewoon dat ik geen zin had in de discussie omdat ik geen zin had in de discussie
Mannen zijn zo simpel
Lellebelquote:
quote:
1 - 2 voor Etappequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
even de finale kijken van de Vuelta - Etappe
als je het zo wil zeggen, ja, de Ronde heeft verlorenquote:
Wat een bizarre ritquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
even de finale kijken van de Vuelta - Etappe
Nou idd. Daar is het laatste woord nog niet over gesprokenquote:
Wat verwacht je dan. uiteindelijk gaat alles toch weer gewoon verderquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou idd. Daar is het laatste woord nog niet over gesproken
Oh jawel, dat is natuurlijk zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:35 schreef crv het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan. uiteindelijk gaat alles toch weer gewoon verder
dat zeekr. Maar goed vallen hoort bij het wielrennenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel, dat is natuurlijk zoMaar dit is wel alles behalve een "etape sans histoire"
Zeeuwse drollenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
Jummienet een verse gebakken zeeuwse bolus uit Zeeland op.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn katten kunnen ook schattig zijn
[ afbeelding ]
quote:
eentjequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook maar een wijntje neem.
Huh wat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
3 punten erbij, we kunnen omhoog blijven kijken.
Flammkuchen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:56 schreef crv het volgende:
Wordt tijd om langzamerhand wat aan het eten te gaan doen. krijg trek
Topklasse voetbal.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat?Het begint om 18:45 pas toch?
Haha, dank je. Was heerlijk om met dit weer op een bankje in het sportpark te zitten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeNou, gefeliciteerd maar dan
quote:
19.45 PSV en de zenuwen beginnen te komen., zo maar shirtje aantrekken en wachten op vervoer naar Eindhovenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat?Het begint om 18:45 pas toch?
Ik volg het welvia Teletekstquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
19.45 PSV en de zenuwen beginnen te komen., zo maar shirtje aantrekken en wachten op vervoer naar Eindhoven
Oh vast ook wel, maar ik heb nog meer te doenquote:
bbahquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens![]()
Hoerende hoerigheid![]()
Kom je terug van het boodschappen doen, blijk je een lek pak melk te hebbenHeel de tas onder
Okeequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast ook wel, maar ik heb nog meer te doen
Veel te weinig groentequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef crv het volgende:
OK het is weer tijd voor "crv's kookrubriek" [ afbeelding ]
Stap 1 de ingredienten
[ afbeelding ]
Ow en dat meurt zo lekker daarnaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens![]()
Hoerende hoerigheid![]()
Kom je terug van het boodschappen doen, blijk je een lek pak melk te hebbenHeel de tas onder
Oeh de Flammkuchen Tutorialquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef crv het volgende:
OK het is weer tijd voor "crv's kookrubriek" [ afbeelding ]
Stap 1 de ingredienten
[ afbeelding ]
Kan die tas wel wegdonderen idd. Nou was het gewoon een plastic tas die toch al bedoeld was als mijn volgende vuilniszak, maar die moet ik dus nu extra snel vol makenquote:
quote:
uik heb er echt niet stiekum wat bijgelegt hoorquote:
Gaat wel redelijk en met jou?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:32 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Bos
Hoe is tie?
Het is Zaterdag en Flammeküche heeft niet veel groente
Morgen weer groentedag met Broccoli
die ui telt ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:32 schreef crv het volgende:
[..]
uik heb er echt niet stiekum wat bijgelegt hoor
Ja eigenlijk wel goed geloof ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk en met jou?
Okee,
OKee, mooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel goed geloof ik.
Wat betreft werk, heb ik voor mijn volgende baan weer een stapje gezet vorige week. Maar ben nog steeds in spannende afwachting van het voorstel wat ze me gaan doen.
Veel plezier later bosquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:37 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga afsluiten zodat ik dat niet last minute hoef te doen als vervoer naar het stadion hier is.
Tot vanavond
ja die kan je hier los kopen. maar die zou je ook van bij pizzabodemdeeg kunnen maken. belangrijk is wel dat ie dun isquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe doe je die bodem crv? Kan je die gewoon zo los kopen?
Ook dat, maar het idee is anders tov pizza. er zitten maar weinig ingredienten op maar wel sterk smakende.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
anders is hij niet in een paar minuten gaar natuurlijk
altijd als ik alleen benquote:
ik ben der nog steeds hoorquote:
quote:
Die zit er nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben der nog steeds hoor![]()
Hoes je hangwang ?
ja dank jequote:
Dank je, komt wel weer goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Kally.![]()
Beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf.
hmmm minder,quote:
Heee knijn, had je gemistquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Kally.![]()
Beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf.
Diepvriesmaaltijd met gepaneerd varkensvlees. Of magere hamburgers op bruin broodquote:
Ja ik kan alleen blijven slapenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm minder,
Maar verder gaat het wel ?
bij wie ?quote:
wa nneer ga je nu eens gezond etenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesmaaltijd met gepaneerd varkensvlees. Of magere hamburgers op bruin brood
Ja misschien welquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heb j edat wel gewoon nodig
Bij mijquote:
nou hoop dat je snel opknapt. maken je knullen het je niet te lastig ?quote:
Uiteraard daar zijn ze kind voor maar het gaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
nou hoop dat je snel opknapt. maken je knullen het je niet te lastig ?
quote:
nou ik weet dat die gasten van moijn oude buren in NL altijd niet om te harden waren als ma ziek was. dan gingen ze juist nog meer aandacht vragenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard daar zijn ze kind voor maar het gaat
O bahquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
Bweeh begin me ook een beetje gaar te voelen. Keelpijn
Diepvriesmaaltijden zijn best gezondquote:
Haha even kijken zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah![]()
![]()
Er is een nieuwe site, topsonly.nl leuk, zusje van dressesonly.nl
En ik zou er echt ff kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah![]()
![]()
Er is een nieuwe site, topsonly.nl leuk, zusje van dressesonly.nl
wat hebben jullie allemaalquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
Bweeh begin me ook een beetje gaar te voelen. Keelpijn
Behalve mijn rug voel ik me verder best okee hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn echt ziekenboegerig hier. Al mag ik niet klagen met mijn verkoudheid. Dat gaat vlot beter.
tomaten prima, maar diepriesmaaltijden zijn echt niet gezond. ik zeg ook niet slecht. Maar alles wat die voerproducenten je proberen wijs te maken is de grootste kolderquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesmaaltijden zijn best gezondEn ik eet er handenvol losse tomaten bij, de hele dag door ongeveer
Als tomaten niet gezond zijn dan weet ik het ook niet meer
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik blijf het hele weekend binnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er top-sony stond
Ik heb alleen keelpijn, geen griepquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
wat hebben jullie allemaal![]()
Is er weer een nieuwe griepepidemie uitgebroken of zo.
De supergriep [ afbeelding ]
Heeft klink al antivrius bestelt ?
Maar de meeste mensen koken ook met verse groenten de vitaminen kapot dus ach ik weet niet wat slechter isquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
tomaten prima, maar diepriesmaaltijden zijn echt niet gezond. ik zeg ook niet slecht. Maar alles wat die voerproducenten je proberen wijs te maken is de grootste kolder
Enm nu ga ik een 2e flammenküche maken
Anyone ?
Je gaat de keuken in de hens steken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef crv het volgende:
Enm nu ga ik een 2e flammenküche maken
Anyone ?
Misschien issie goed verzekerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat de keuken in de hens steken?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik blijf het hele weekend binnen![]()
[ afbeelding ]
Beweging is goed voor zequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
Die jongste is me druk hier![]()
Ze zijn op de Wii aan het spelen, en laten we zeggen dat hij meeleeft
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beweging is goed voor ze![]()
Al was het maar omdat ze dan een beetje willen slapen vanavond
Leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
Die jongste is me druk hier![]()
Ze zijn op de Wii aan het spelen, en laten we zeggen dat hij meeleeft
Ja sorry ik zal je ff een pm sturen van een site, daar kreeg ik het door, als je je daar aanmeld kun je prijsvragen en zo doenquote:
Superquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry ik zal je ff een pm sturen van een site, daar kreeg ik het door, als je je daar aanmeld kun je prijsvragen en zo doen![]()
Maar is wel leuk
nog nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb alleen keelpijn, geen griep
Ehmm ik denk dat ik die PM dan liever niet hebquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry ik zal je ff een pm sturen van een site, daar kreeg ik het door, als je je daar aanmeld kun je prijsvragen en zo doen![]()
Maar is wel leuk
Wat gaat er op de tweede Flammkuchen, Jonnie?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat de keuken in de hens steken?
moet af en toe een beetje terugroeken met die polen naast mequote:
Waarom niet? Ook gadgets vaak hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm ik denk dat ik die PM dan liever niet heb![]()
schwarzwalder vervangen door de andere ham zie eerste foto en ipv paprika heb ik er een rauw ei over gegooit (probeersel)quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gaat er op de tweede Flammkuchen, Jonnie?
Hey meis, lekker gegeten?quote:
smulpaapjequote:
waaropquote:
Ja, maar ik ben die pleurisgriep zo beuquote:
Dat lijkt me een goed idee. Ik vroeg me al af of er niet iets van bechamelsaus overheen moest of zo. Of wat zachte kaast ter gratinage. Maar een ei is ook een kansrijke optie denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
schwarzwalder vervangen door de andere ham zie eerste foto en ipv paprika heb ik er een rauw ei over gegooit (probeersel)
quote:
Wat een lief plaatjequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:52 schreef crv het volgende:
Het eindresultaat, eet smakelijk![]()
[ afbeelding ]
Whut whut?quote:
quote:
Zelfdequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben die pleurisgriep zo beu![]()
Hoest met jou en je wangetje?
Vertelquote:
is helemaal niet nodig, de creme fraiche of raclette kaas is kruidig genoegquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Ik vroeg me al af of er niet iets van bechamelsaus overheen moest of zo. Of wat zachte kaast ter gratinage. Maar een ei is ook een kansrijke optie denk ik
Nu met de muismat bruikbaar dichtbijquote:
Het ziet er wel lekker uitquote:
ja maar ik nietquote:
Whooooooo sta je al in de startblokken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn date van morgen komt over anderhalf uur al!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga het ook een keer makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
is helemaal niet nodig, de creme fraiche of raclette kaas is kruidig genoeg
dat heeft mn moeder goddank al gedaan!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
dat wordt nog gauw even opruimen dan
hmm, dan ga ik het ook maar eens een keer proberenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef crv het volgende:
[..]
moet je hier niet zeggen
Maar ja
Het smaakt echter volledig anders ook omdat je geen tomaat gebruikt en normaal creme fraiche
Weet niet of Flash het geprobeerd heeft toen die hier was.
is tie ookquote:
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
is helemaal niet nodig, de creme fraiche of raclette kaas is kruidig genoeg
jaa, nog van vandaag, maar zo douchenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn de haartjes al goed in de gel Pat.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat heeft mn moeder goddank al gedaan!!
Nu alleen nog douchen, en mn moeder de deur uitwerken!
Is dat die ondergeschikte van je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga me zo aftuigen, en dan helemaal optuigenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
en jezelf even in plooi brengen natuurlijk
Nee daar hoort de kaas bovenopquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?![]()
Ik kan me herinneren dat ik eens zelf lasagne gemaakt heb en dat het me handig leek om zoeen droog blad bovenop te doen![]()
Dat was het dus niet helemaal
En dan de blingetjes nog in de oren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, nog van vandaag, maar zo douchen
daarom de oven op de heetste stand en er maar een paar minuten in,. Lasagna gaat minimaal 20-30 minuten de oven in.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?![]()
Ik kan me herinneren dat ik eens zelf lasagne gemaakt heb en dat het me handig leek om zoeen droog blad bovenop te doen![]()
Dat was het dus niet helemaal
Dat wou hij graag, en hij blijft slapenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Whut, waarom, hoezo? Heb je je haar goed enzo
Oh, goed idee!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan de blingetjes nog in de oren?
ook dat is wel handig jaquote:
hence the name. I seequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef crv het volgende:
[..]
daarom de oven op de heetste stand en er maar een paar minuten in,.
van werk bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die ondergeschikte van je?
kun je beter achteraf doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wou hij graag, en hij blijft slapen
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan de blingetjes nog in de oren?
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga me zo aftuigen, en dan helemaal optuigen
Dat wil zeggen, scheren, tandpoetsen, haar doen, deo'tje, geurtje, kauwgumpje, sexy ondergoed
Heetste stand is 275 - 300 toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
hoe heet bak je die dingen eigenlijk?
22 gradenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
Schiet op danquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat mooie boxershet oog wil ook wat. Je moet het zien als een kadootje.... Voorpret voor wat er in zit
Wait, whut?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb m'n moeder vanmiddag nog even nieuwe boxers laten halen. goddank zijn ze leuk!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefen
heetste stand. bij mij is dat MAX (ja sorry, 1 standje boven 220) maar dat mag op zich heter.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
Thanks KalIk ken 'm trouwens maar ik win nooit iets
wel leuke prijzen
oke, dat komt wel goed dan hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
heetste stand. bij mij is dat MAX (ja sorry, 1 standje boven 220) maar dat mag op zich heter.
normaal worden die dingen in een hout/pizzaoven gebakken en daar is het wel wat heter zeg maar
en ik dacht dat ik de slechtste kok van het westelijk halfrond wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefen
ik zou voor die groen kaplaarzen gaan met dat streepjequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nog
Oh nee hoor, en misschien ben ik ook nog niet eens de slechtste kok aan deze kant van de dampkringquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef crv het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik de slechtste kok van het westelijk halfrond was
Die naaldhak?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nog
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou voor die groen kaplaarzen gaan met dat streepje
Wat heb je toen gewonnen trouwens?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi kom ik gelijk langs bij jou en Marquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die naaldhak?Die zijn wel cool ja, ik had er alleen een heel andere hak onder verwacht
![]()
Als je iets wint op die site moet je het trouwens in Amsterdam ophalen
ik zie niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik zie niksDat is die Flammenküche van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
what geen goed ideequote:
Ehm dat is zo'n ding waarmee je op tv youtube enzo kunt kijken, netwerk nog watquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heb je toen gewonnen trouwens?
Ik had gisteren nog ¤5 in de Staatsloterij
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
what geen goed idee
Past groen niet bij je ?
Neem je die gele toch
Oh dat is wel een leuke prijs, tochquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ehm dat is zo'n ding waarmee je op tv youtube enzo kunt kijken, netwerk nog wat, maar ik moet er nog een kabel bij kopen (digital entertainer)
![]()
Is dat trouwens wat, weet iemand dat?
nee dat zijn die kutpolen die hun zweetsokken oprokenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die Flammenküche van je
In ieder geval aan de gang met de glimmende ballen dusquote:
Ja doe ik vaak, win nooit wat verder maar vind het leuk om mee te doen, op elle heb je ook vaak watquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is wel een leuke prijs, toch![]()
Ik ga hier ook ff in de prijsvragen neuzen
wat nou weer,quote:
Gatver. Kun je niet iets naar ze roepen? Zo van "KURWA TWOJA MAT!"quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat zijn die kutpolen die hun zweetsokken oproken
quote:
vast wel maar ze luisteren toch nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Kun je niet iets naar ze roepen? Zo van "KURWA TWOJA MAT!"
Die is op de meet he.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Buiten dat we Benny al een ijd niet meer gezien hebbenWaar is Symp eigenlijk?
meet ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Buiten dat we Benny al een ijd niet meer gezien hebbenWaar is Symp eigenlijk?
jáááá Elle heeft vaak gave prijzen! Ik heb één keer iets gewonnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doe ik vaak, win nooit wat verder maar vind het leuk om mee te doen, op elle heb je ook vaak wat
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker, mosselen gegeten![]()
En dat nog wel buiten, met het afruimen ging het regenen
Hebben we al een foto gezien van die tweede dan??quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:52 schreef crv het volgende:
ik zit vol, en heb nog 1/3e FK![]()
vond die 2e met ei wel lekkerder dan de eerste
Niet tijdens het eten iigquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker, mosselen gegeten![]()
En dat nog wel buiten, met het afruimen ging het regenen
Advies, geel en groenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
wat nou weer,
geef je eens een advies is het weer niet goed
vrouwen ik zal ze nooit begrijpen
gebakken of gefrituurd, heerlijkquote:
rood danquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jáááá Elle heeft vaak gave prijzen! Ik heb één keer iets gewonnen![]()
OMG dit verhaal en dan die reacties![]()
Opa waagt leven voor redden kliko
duh, gaan we weer te snel voor jequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we al een foto gezien van die tweede dan??
Ik draag meestal alleen zwartquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohnee, ik ging geen stomende sex hebben vandaag, want daar is íe te leuk voor
breng eens een beetje kleur in je levenquote:
vorige pagina [TAL SC #396] niet rechts niet links maar door het gaatjequote:
Nee, Kally hoort in het zwart.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:57 schreef crv het volgende:
[..]
breng eens een beetje kleur in je leven
maakt niet uit hoe je ze opdiend/klaarmaakt. blijft niet te vreten (althans vind ik)quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebakken of gefrituurd, heerlijkIk neem altijd een bakkie als ik in Zandvoort ga uitwaaien
![]()
Maar jij bedoelt zeker zoeen pan met schelpen waar je alles zelf nog moet doen en zo?
Wat dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
Er is al 10 euro op mijn Piko treinenset geboden op marktplaats.
![]()
gelulquote:
En ik vind ze jumjumquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[..]
maakt niet uit hoe je ze opdiend/klaarmaakt. blijft niet te vreten (althans vind ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |