En ik zou er echt ff kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah![]()
![]()
Er is een nieuwe site, topsonly.nl leuk, zusje van dressesonly.nl
wat hebben jullie allemaalquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
Bweeh begin me ook een beetje gaar te voelen. Keelpijn
Behalve mijn rug voel ik me verder best okee hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn echt ziekenboegerig hier. Al mag ik niet klagen met mijn verkoudheid. Dat gaat vlot beter.
tomaten prima, maar diepriesmaaltijden zijn echt niet gezond. ik zeg ook niet slecht. Maar alles wat die voerproducenten je proberen wijs te maken is de grootste kolderquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesmaaltijden zijn best gezondEn ik eet er handenvol losse tomaten bij, de hele dag door ongeveer
Als tomaten niet gezond zijn dan weet ik het ook niet meer
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik blijf het hele weekend binnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er top-sony stond
Ik heb alleen keelpijn, geen griepquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
wat hebben jullie allemaal![]()
Is er weer een nieuwe griepepidemie uitgebroken of zo.
De supergriep [ afbeelding ]
Heeft klink al antivrius bestelt ?
Maar de meeste mensen koken ook met verse groenten de vitaminen kapot dus ach ik weet niet wat slechter isquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
tomaten prima, maar diepriesmaaltijden zijn echt niet gezond. ik zeg ook niet slecht. Maar alles wat die voerproducenten je proberen wijs te maken is de grootste kolder
Enm nu ga ik een 2e flammenküche maken
Anyone ?
Je gaat de keuken in de hens steken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef crv het volgende:
Enm nu ga ik een 2e flammenküche maken
Anyone ?
Misschien issie goed verzekerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat de keuken in de hens steken?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik blijf het hele weekend binnen![]()
[ afbeelding ]
Beweging is goed voor zequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
Die jongste is me druk hier![]()
Ze zijn op de Wii aan het spelen, en laten we zeggen dat hij meeleeft
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beweging is goed voor ze![]()
Al was het maar omdat ze dan een beetje willen slapen vanavond
Leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
Die jongste is me druk hier![]()
Ze zijn op de Wii aan het spelen, en laten we zeggen dat hij meeleeft
Ja sorry ik zal je ff een pm sturen van een site, daar kreeg ik het door, als je je daar aanmeld kun je prijsvragen en zo doenquote:
Superquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry ik zal je ff een pm sturen van een site, daar kreeg ik het door, als je je daar aanmeld kun je prijsvragen en zo doen![]()
Maar is wel leuk
nog nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb alleen keelpijn, geen griep
Ehmm ik denk dat ik die PM dan liever niet hebquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry ik zal je ff een pm sturen van een site, daar kreeg ik het door, als je je daar aanmeld kun je prijsvragen en zo doen![]()
Maar is wel leuk
Wat gaat er op de tweede Flammkuchen, Jonnie?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat de keuken in de hens steken?
moet af en toe een beetje terugroeken met die polen naast mequote:
Waarom niet? Ook gadgets vaak hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm ik denk dat ik die PM dan liever niet heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |