ik ben der nog steeds hoorquote:
quote:
Die zit er nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben der nog steeds hoor![]()
Hoes je hangwang ?
ja dank jequote:
Dank je, komt wel weer goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Kally.![]()
Beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf.
hmmm minder,quote:
Heee knijn, had je gemistquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Kally.![]()
Beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf.
Diepvriesmaaltijd met gepaneerd varkensvlees. Of magere hamburgers op bruin broodquote:
Ja ik kan alleen blijven slapenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm minder,
Maar verder gaat het wel ?
bij wie ?quote:
wa nneer ga je nu eens gezond etenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesmaaltijd met gepaneerd varkensvlees. Of magere hamburgers op bruin brood
Ja misschien welquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heb j edat wel gewoon nodig
Bij mijquote:
nou hoop dat je snel opknapt. maken je knullen het je niet te lastig ?quote:
Uiteraard daar zijn ze kind voor maar het gaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
nou hoop dat je snel opknapt. maken je knullen het je niet te lastig ?
quote:
nou ik weet dat die gasten van moijn oude buren in NL altijd niet om te harden waren als ma ziek was. dan gingen ze juist nog meer aandacht vragenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard daar zijn ze kind voor maar het gaat
O bahquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
Bweeh begin me ook een beetje gaar te voelen. Keelpijn
Diepvriesmaaltijden zijn best gezondquote:
Haha even kijken zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah![]()
![]()
Er is een nieuwe site, topsonly.nl leuk, zusje van dressesonly.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |