Okeequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast ook wel, maar ik heb nog meer te doen
Veel te weinig groentequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef crv het volgende:
OK het is weer tijd voor "crv's kookrubriek" [ afbeelding ]
Stap 1 de ingredienten
[ afbeelding ]
Ow en dat meurt zo lekker daarnaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens![]()
Hoerende hoerigheid![]()
Kom je terug van het boodschappen doen, blijk je een lek pak melk te hebbenHeel de tas onder
Oeh de Flammkuchen Tutorialquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef crv het volgende:
OK het is weer tijd voor "crv's kookrubriek" [ afbeelding ]
Stap 1 de ingredienten
[ afbeelding ]
Kan die tas wel wegdonderen idd. Nou was het gewoon een plastic tas die toch al bedoeld was als mijn volgende vuilniszak, maar die moet ik dus nu extra snel vol makenquote:
quote:
uik heb er echt niet stiekum wat bijgelegt hoorquote:
Gaat wel redelijk en met jou?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:32 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Bos
Hoe is tie?
Het is Zaterdag en Flammeküche heeft niet veel groente
Morgen weer groentedag met Broccoli
die ui telt ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:32 schreef crv het volgende:
[..]
uik heb er echt niet stiekum wat bijgelegt hoor
Ja eigenlijk wel goed geloof ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk en met jou?
Okee,
OKee, mooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel goed geloof ik.
Wat betreft werk, heb ik voor mijn volgende baan weer een stapje gezet vorige week. Maar ben nog steeds in spannende afwachting van het voorstel wat ze me gaan doen.
Veel plezier later bosquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:37 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga afsluiten zodat ik dat niet last minute hoef te doen als vervoer naar het stadion hier is.
Tot vanavond
ja die kan je hier los kopen. maar die zou je ook van bij pizzabodemdeeg kunnen maken. belangrijk is wel dat ie dun isquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe doe je die bodem crv? Kan je die gewoon zo los kopen?
Ook dat, maar het idee is anders tov pizza. er zitten maar weinig ingredienten op maar wel sterk smakende.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
anders is hij niet in een paar minuten gaar natuurlijk
altijd als ik alleen benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |