Die komt uit wallisquote:
nee ff zonder dollen, niet dat ik perse gelijk wil hebben. maar kreeg de indruk dat je zoiets had van laat maar....quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou prima toch, dan moet je gaan vliegen
Geen haar op mijn hoofd die jouw vrouw tegen wil en dank een trein in gaat slepen hoor
maar das die nieuwe en die vindt ik niet mooiquote:
okquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
Die komt uit wallis
Overigens komt mijn crv uit Nederland
Oh nee hoor, ik zei gewoon dat ik geen zin had in de discussie omdat ik geen zin had in de discussiequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef crv het volgende:
[..]
nee ff zonder dollen, niet dat ik perse gelijk wil hebben. maar kreeg de indruk dat je zoiets had van laat maar....
Belastingtruukje, heb natuurlijk wel een frans kenteken. Dat moet.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zei gewoon dat ik geen zin had in de discussie omdat ik geen zin had in de discussie
Mannen zijn zo simpel
Lellebelquote:
quote:
1 - 2 voor Etappequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
even de finale kijken van de Vuelta - Etappe
als je het zo wil zeggen, ja, de Ronde heeft verlorenquote:
Wat een bizarre ritquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
even de finale kijken van de Vuelta - Etappe
Nou idd. Daar is het laatste woord nog niet over gesprokenquote:
Wat verwacht je dan. uiteindelijk gaat alles toch weer gewoon verderquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou idd. Daar is het laatste woord nog niet over gesproken
Oh jawel, dat is natuurlijk zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:35 schreef crv het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan. uiteindelijk gaat alles toch weer gewoon verder
dat zeekr. Maar goed vallen hoort bij het wielrennenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel, dat is natuurlijk zoMaar dit is wel alles behalve een "etape sans histoire"
Zeeuwse drollenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
Jummienet een verse gebakken zeeuwse bolus uit Zeeland op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |