schwarzwalder vervangen door de andere ham zie eerste foto en ipv paprika heb ik er een rauw ei over gegooit (probeersel)quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gaat er op de tweede Flammkuchen, Jonnie?
Hey meis, lekker gegeten?quote:
smulpaapjequote:
waaropquote:
Ja, maar ik ben die pleurisgriep zo beuquote:
Dat lijkt me een goed idee. Ik vroeg me al af of er niet iets van bechamelsaus overheen moest of zo. Of wat zachte kaast ter gratinage. Maar een ei is ook een kansrijke optie denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
schwarzwalder vervangen door de andere ham zie eerste foto en ipv paprika heb ik er een rauw ei over gegooit (probeersel)
quote:
Wat een lief plaatjequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:52 schreef crv het volgende:
Het eindresultaat, eet smakelijk![]()
[ afbeelding ]
Whut whut?quote:
quote:
Zelfdequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben die pleurisgriep zo beu![]()
Hoest met jou en je wangetje?
Vertelquote:
is helemaal niet nodig, de creme fraiche of raclette kaas is kruidig genoegquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Ik vroeg me al af of er niet iets van bechamelsaus overheen moest of zo. Of wat zachte kaast ter gratinage. Maar een ei is ook een kansrijke optie denk ik
Nu met de muismat bruikbaar dichtbijquote:
Het ziet er wel lekker uitquote:
ja maar ik nietquote:
Whooooooo sta je al in de startblokken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn date van morgen komt over anderhalf uur al!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn date van morgen komt over anderhalf uur al!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |