ik zie niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik zie niksDat is die Flammenküche van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
what geen goed ideequote:
Ehm dat is zo'n ding waarmee je op tv youtube enzo kunt kijken, netwerk nog watquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heb je toen gewonnen trouwens?
Ik had gisteren nog ¤5 in de Staatsloterij
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
what geen goed idee
Past groen niet bij je ?
Neem je die gele toch
Oh dat is wel een leuke prijs, tochquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ehm dat is zo'n ding waarmee je op tv youtube enzo kunt kijken, netwerk nog wat, maar ik moet er nog een kabel bij kopen (digital entertainer)
![]()
Is dat trouwens wat, weet iemand dat?
nee dat zijn die kutpolen die hun zweetsokken oprokenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die Flammenküche van je
In ieder geval aan de gang met de glimmende ballen dusquote:
Ja doe ik vaak, win nooit wat verder maar vind het leuk om mee te doen, op elle heb je ook vaak watquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is wel een leuke prijs, toch![]()
Ik ga hier ook ff in de prijsvragen neuzen
wat nou weer,quote:
Gatver. Kun je niet iets naar ze roepen? Zo van "KURWA TWOJA MAT!"quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat zijn die kutpolen die hun zweetsokken oproken
quote:
vast wel maar ze luisteren toch nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Kun je niet iets naar ze roepen? Zo van "KURWA TWOJA MAT!"
Die is op de meet he.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Buiten dat we Benny al een ijd niet meer gezien hebbenWaar is Symp eigenlijk?
meet ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Buiten dat we Benny al een ijd niet meer gezien hebbenWaar is Symp eigenlijk?
jáááá Elle heeft vaak gave prijzen! Ik heb één keer iets gewonnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doe ik vaak, win nooit wat verder maar vind het leuk om mee te doen, op elle heb je ook vaak wat
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker, mosselen gegeten![]()
En dat nog wel buiten, met het afruimen ging het regenen
Hebben we al een foto gezien van die tweede dan??quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:52 schreef crv het volgende:
ik zit vol, en heb nog 1/3e FK![]()
vond die 2e met ei wel lekkerder dan de eerste
Niet tijdens het eten iigquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker, mosselen gegeten![]()
En dat nog wel buiten, met het afruimen ging het regenen
Advies, geel en groenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
wat nou weer,
geef je eens een advies is het weer niet goed
vrouwen ik zal ze nooit begrijpen
gebakken of gefrituurd, heerlijkquote:
rood danquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jáááá Elle heeft vaak gave prijzen! Ik heb één keer iets gewonnen![]()
OMG dit verhaal en dan die reacties![]()
Opa waagt leven voor redden kliko
duh, gaan we weer te snel voor jequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we al een foto gezien van die tweede dan??
Ik draag meestal alleen zwartquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohnee, ik ging geen stomende sex hebben vandaag, want daar is íe te leuk voor
breng eens een beetje kleur in je levenquote:
vorige pagina [TAL SC #396] niet rechts niet links maar door het gaatjequote:
Nee, Kally hoort in het zwart.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:57 schreef crv het volgende:
[..]
breng eens een beetje kleur in je leven
maakt niet uit hoe je ze opdiend/klaarmaakt. blijft niet te vreten (althans vind ik)quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebakken of gefrituurd, heerlijkIk neem altijd een bakkie als ik in Zandvoort ga uitwaaien
![]()
Maar jij bedoelt zeker zoeen pan met schelpen waar je alles zelf nog moet doen en zo?
Wat dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
Er is al 10 euro op mijn Piko treinenset geboden op marktplaats.
![]()
gelulquote:
En ik vind ze jumjumquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[..]
maakt niet uit hoe je ze opdiend/klaarmaakt. blijft niet te vreten (althans vind ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |