Ik ga het ook een keer makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
is helemaal niet nodig, de creme fraiche of raclette kaas is kruidig genoeg
dat heeft mn moeder goddank al gedaan!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
dat wordt nog gauw even opruimen dan
hmm, dan ga ik het ook maar eens een keer proberenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef crv het volgende:
[..]
moet je hier niet zeggen
Maar ja
Het smaakt echter volledig anders ook omdat je geen tomaat gebruikt en normaal creme fraiche
Weet niet of Flash het geprobeerd heeft toen die hier was.
is tie ookquote:
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
is helemaal niet nodig, de creme fraiche of raclette kaas is kruidig genoeg
jaa, nog van vandaag, maar zo douchenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn de haartjes al goed in de gel Pat.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn date van morgen komt over anderhalf uur al!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat heeft mn moeder goddank al gedaan!!
Nu alleen nog douchen, en mn moeder de deur uitwerken!
Is dat die ondergeschikte van je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn date van morgen komt over anderhalf uur al!!!!!!!
ik ga me zo aftuigen, en dan helemaal optuigenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
en jezelf even in plooi brengen natuurlijk
Nee daar hoort de kaas bovenopquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?![]()
Ik kan me herinneren dat ik eens zelf lasagne gemaakt heb en dat het me handig leek om zoeen droog blad bovenop te doen![]()
Dat was het dus niet helemaal
En dan de blingetjes nog in de oren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, nog van vandaag, maar zo douchen
daarom de oven op de heetste stand en er maar een paar minuten in,. Lasagna gaat minimaal 20-30 minuten de oven in.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?![]()
Ik kan me herinneren dat ik eens zelf lasagne gemaakt heb en dat het me handig leek om zoeen droog blad bovenop te doen![]()
Dat was het dus niet helemaal
Dat wou hij graag, en hij blijft slapenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Whut, waarom, hoezo? Heb je je haar goed enzo
Oh, goed idee!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan de blingetjes nog in de oren?
ook dat is wel handig jaquote:
hence the name. I seequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef crv het volgende:
[..]
daarom de oven op de heetste stand en er maar een paar minuten in,.
van werk bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die ondergeschikte van je?
kun je beter achteraf doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wou hij graag, en hij blijft slapen
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan de blingetjes nog in de oren?
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga me zo aftuigen, en dan helemaal optuigen
Dat wil zeggen, scheren, tandpoetsen, haar doen, deo'tje, geurtje, kauwgumpje, sexy ondergoed
Heetste stand is 275 - 300 toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
hoe heet bak je die dingen eigenlijk?
22 gradenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
Schiet op danquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat mooie boxershet oog wil ook wat. Je moet het zien als een kadootje.... Voorpret voor wat er in zit
Wait, whut?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb m'n moeder vanmiddag nog even nieuwe boxers laten halen. goddank zijn ze leuk!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefen
heetste stand. bij mij is dat MAX (ja sorry, 1 standje boven 220) maar dat mag op zich heter.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
Thanks KalIk ken 'm trouwens maar ik win nooit iets
wel leuke prijzen
oke, dat komt wel goed dan hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
heetste stand. bij mij is dat MAX (ja sorry, 1 standje boven 220) maar dat mag op zich heter.
normaal worden die dingen in een hout/pizzaoven gebakken en daar is het wel wat heter zeg maar
en ik dacht dat ik de slechtste kok van het westelijk halfrond wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefen
ik zou voor die groen kaplaarzen gaan met dat streepjequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nog
Oh nee hoor, en misschien ben ik ook nog niet eens de slechtste kok aan deze kant van de dampkringquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef crv het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik de slechtste kok van het westelijk halfrond was
Die naaldhak?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nog
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou voor die groen kaplaarzen gaan met dat streepje
Wat heb je toen gewonnen trouwens?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi kom ik gelijk langs bij jou en Marquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die naaldhak?Die zijn wel cool ja, ik had er alleen een heel andere hak onder verwacht
![]()
Als je iets wint op die site moet je het trouwens in Amsterdam ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |