Ik ga het ook een keer makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
is helemaal niet nodig, de creme fraiche of raclette kaas is kruidig genoeg
dat heeft mn moeder goddank al gedaan!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
dat wordt nog gauw even opruimen dan
hmm, dan ga ik het ook maar eens een keer proberenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef crv het volgende:
[..]
moet je hier niet zeggen
Maar ja
Het smaakt echter volledig anders ook omdat je geen tomaat gebruikt en normaal creme fraiche
Weet niet of Flash het geprobeerd heeft toen die hier was.
is tie ookquote:
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
is helemaal niet nodig, de creme fraiche of raclette kaas is kruidig genoeg
jaa, nog van vandaag, maar zo douchenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn de haartjes al goed in de gel Pat.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn date van morgen komt over anderhalf uur al!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat heeft mn moeder goddank al gedaan!!
Nu alleen nog douchen, en mn moeder de deur uitwerken!
Is dat die ondergeschikte van je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn date van morgen komt over anderhalf uur al!!!!!!!
ik ga me zo aftuigen, en dan helemaal optuigenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
en jezelf even in plooi brengen natuurlijk
Nee daar hoort de kaas bovenopquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?![]()
Ik kan me herinneren dat ik eens zelf lasagne gemaakt heb en dat het me handig leek om zoeen droog blad bovenop te doen![]()
Dat was het dus niet helemaal
En dan de blingetjes nog in de oren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, nog van vandaag, maar zo douchen
daarom de oven op de heetste stand en er maar een paar minuten in,. Lasagna gaat minimaal 20-30 minuten de oven in.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar verbrandt die toplaag niet heel snel als je er niet wat ermm offermateriaal bij doet?![]()
Ik kan me herinneren dat ik eens zelf lasagne gemaakt heb en dat het me handig leek om zoeen droog blad bovenop te doen![]()
Dat was het dus niet helemaal
Dat wou hij graag, en hij blijft slapenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Whut, waarom, hoezo? Heb je je haar goed enzo
Oh, goed idee!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan de blingetjes nog in de oren?
ook dat is wel handig jaquote:
hence the name. I seequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef crv het volgende:
[..]
daarom de oven op de heetste stand en er maar een paar minuten in,.
van werk bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die ondergeschikte van je?
kun je beter achteraf doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wou hij graag, en hij blijft slapen
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan de blingetjes nog in de oren?
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga me zo aftuigen, en dan helemaal optuigen
Dat wil zeggen, scheren, tandpoetsen, haar doen, deo'tje, geurtje, kauwgumpje, sexy ondergoed
Heetste stand is 275 - 300 toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
hoe heet bak je die dingen eigenlijk?
22 gradenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
Schiet op danquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SHIITTT, bed verschonen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat mooie boxershet oog wil ook wat. Je moet het zien als een kadootje.... Voorpret voor wat er in zit
Wait, whut?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb m'n moeder vanmiddag nog even nieuwe boxers laten halen. goddank zijn ze leuk!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefen
heetste stand. bij mij is dat MAX (ja sorry, 1 standje boven 220) maar dat mag op zich heter.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
Thanks KalIk ken 'm trouwens maar ik win nooit iets
wel leuke prijzen
oke, dat komt wel goed dan hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
heetste stand. bij mij is dat MAX (ja sorry, 1 standje boven 220) maar dat mag op zich heter.
normaal worden die dingen in een hout/pizzaoven gebakken en daar is het wel wat heter zeg maar
en ik dacht dat ik de slechtste kok van het westelijk halfrond wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nu had ik dus iets met een zwart golfplaten dak erop. Kon heel de schaal wel wegtiefen
ik zou voor die groen kaplaarzen gaan met dat streepjequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nog
Oh nee hoor, en misschien ben ik ook nog niet eens de slechtste kok aan deze kant van de dampkringquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef crv het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik de slechtste kok van het westelijk halfrond was
Die naaldhak?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die bruine laarsjes met die hak hoe schattig, ik win ook nooit ewat, wel een keer hier op fok, ligt in de kast nog
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou voor die groen kaplaarzen gaan met dat streepje
Wat heb je toen gewonnen trouwens?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi kom ik gelijk langs bij jou en Marquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die naaldhak?Die zijn wel cool ja, ik had er alleen een heel andere hak onder verwacht
![]()
Als je iets wint op die site moet je het trouwens in Amsterdam ophalen
ik zie niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik zie niksDat is die Flammenküche van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
what geen goed ideequote:
Ehm dat is zo'n ding waarmee je op tv youtube enzo kunt kijken, netwerk nog watquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heb je toen gewonnen trouwens?
Ik had gisteren nog ¤5 in de Staatsloterij
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
what geen goed idee
Past groen niet bij je ?
Neem je die gele toch
Oh dat is wel een leuke prijs, tochquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ehm dat is zo'n ding waarmee je op tv youtube enzo kunt kijken, netwerk nog wat, maar ik moet er nog een kabel bij kopen (digital entertainer)
![]()
Is dat trouwens wat, weet iemand dat?
nee dat zijn die kutpolen die hun zweetsokken oprokenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die Flammenküche van je
In ieder geval aan de gang met de glimmende ballen dusquote:
Ja doe ik vaak, win nooit wat verder maar vind het leuk om mee te doen, op elle heb je ook vaak watquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is wel een leuke prijs, toch![]()
Ik ga hier ook ff in de prijsvragen neuzen
wat nou weer,quote:
Gatver. Kun je niet iets naar ze roepen? Zo van "KURWA TWOJA MAT!"quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat zijn die kutpolen die hun zweetsokken oproken
quote:
vast wel maar ze luisteren toch nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Kun je niet iets naar ze roepen? Zo van "KURWA TWOJA MAT!"
Die is op de meet he.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Buiten dat we Benny al een ijd niet meer gezien hebbenWaar is Symp eigenlijk?
meet ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Buiten dat we Benny al een ijd niet meer gezien hebbenWaar is Symp eigenlijk?
jáááá Elle heeft vaak gave prijzen! Ik heb één keer iets gewonnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doe ik vaak, win nooit wat verder maar vind het leuk om mee te doen, op elle heb je ook vaak wat
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker, mosselen gegeten![]()
En dat nog wel buiten, met het afruimen ging het regenen
Hebben we al een foto gezien van die tweede dan??quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:52 schreef crv het volgende:
ik zit vol, en heb nog 1/3e FK![]()
vond die 2e met ei wel lekkerder dan de eerste
Niet tijdens het eten iigquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker, mosselen gegeten![]()
En dat nog wel buiten, met het afruimen ging het regenen
Advies, geel en groenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
wat nou weer,
geef je eens een advies is het weer niet goed
vrouwen ik zal ze nooit begrijpen
gebakken of gefrituurd, heerlijkquote:
rood danquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jáááá Elle heeft vaak gave prijzen! Ik heb één keer iets gewonnen![]()
OMG dit verhaal en dan die reacties![]()
Opa waagt leven voor redden kliko
duh, gaan we weer te snel voor jequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we al een foto gezien van die tweede dan??
Ik draag meestal alleen zwartquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohnee, ik ging geen stomende sex hebben vandaag, want daar is íe te leuk voor
breng eens een beetje kleur in je levenquote:
vorige pagina [TAL SC #396] niet rechts niet links maar door het gaatjequote:
Nee, Kally hoort in het zwart.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:57 schreef crv het volgende:
[..]
breng eens een beetje kleur in je leven
maakt niet uit hoe je ze opdiend/klaarmaakt. blijft niet te vreten (althans vind ik)quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebakken of gefrituurd, heerlijkIk neem altijd een bakkie als ik in Zandvoort ga uitwaaien
![]()
Maar jij bedoelt zeker zoeen pan met schelpen waar je alles zelf nog moet doen en zo?
Wat dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
Er is al 10 euro op mijn Piko treinenset geboden op marktplaats.
![]()
gelulquote:
En ik vind ze jumjumquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[..]
maakt niet uit hoe je ze opdiend/klaarmaakt. blijft niet te vreten (althans vind ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |