Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorMaar gewoon ff geen zin in die discussie
Nee kom maar op nu ....quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorMaar gewoon ff geen zin in die discussie
* meegaatwilquote:
Kan ik me wat bij voorstellen, maar je wilt toch ook nog eens niet morgen een 2e wangzak erbijquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
Maar crv ik ga liever naar mijn eigen huisarts dan naar de dokterspost, vandaar
AL was het alleen maar het punt dat je dan zonder gezeik twee doosjes kan meenemenquote:
na een paar minuten in kokend water is ze in ieder geval sterielquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Douch maar lekker heet Kal, dan zweet je alle ziektestofjes eruit![]()
Dokterspost? En dan geholpen worden door de dienstdoende kneus? Toen ik mijn elleboog brak moest ik van de verpleegster -> huisarts van de dokterspost -> co-as (die wist volgens mij niet eens waar de elleboog zat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
Maar crv ik ga liever naar mijn eigen huisarts dan naar de dokterspost, vandaar
1. Internet heeft er erg veel, vind het gewoon lache. mijn tikquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heb jij toch met smileys?
Heb je ook die ene van zo'n smiley op een driewielertje?
waarvoorquote:
Jammer, ook in de trein heb je hier regelematig grenscontrole (van de week al 2 keer gehad en ik ging de grens niet eens overquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AL was het alleen maar het punt dat je dan zonder gezeik twee doosjes kan meenemen![]()
Nee sorry, heb er ff geen zin in nuHeb gisteravond ook al eindeloos lopen debatteren met een asfaltrukker op een ander forum, kansloos verhaal, nooit aan moeten beginnen
)
ah ok,quote:
Denk niet dat het erger wordt (hoop ik)quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen, maar je wilt toch ook nog eens niet morgen een 2e wangzak erbij
Dus datquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dokterspost? En dan geholpen worden door de dienstdoende kneus? Toen ik mijn elleboog brak moest ik van de verpleegster -> huisarts van de dokterspost -> co-as (die wist volgens mij niet eens waar de elleboog zat.) -> ANIOS (die liet foto's maken) -> orthopedisch chirurg, die kwam meedelen dat ik nuchter moest blijven tot de volgende ochtend, omdat hij wilde bespreken met collegae of het opereren ging worden of afwachten. Je speelt met je leven als je daar heen gaat!
Dat is nu precies jouw verkeerde belevingswereld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ligt er ook maar net aan he, als je vlakbij een klein vliegveld woont dan is het inderdaad snel ja. Als je eerst nog naar Schiphol moet en daar eindeloos veel tijd kwijt bent aan wachten... Dan kan het nog steeds wel sneller zijn, maar ik ben liever 10 uur lang vooruitgang aan het boeken dan 6 uur aan het wachtenMaar goed, ieder zijn meug hoor
Jij wintquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is nu precies jouw verkeerde belevingswereld.
Mijn vrouw reist enkel met handbagage.
Mijn vrouw moet een uurtje met de trein naar schiphol, dus 1 uur voortijdig aanwezig zijn is voldoende (meer voor de zekerheid) want Inchecken doet ze thuis, dus ze kan in 1 keer door naar de gate
1 uur 15 minuten vliegen. en vanaf het moment dat de deur opengaat tot thuis 10 minuten
en dat voor gemiddeld laten we ruim gaan zitten 100 euro RETOUR
trustenquote:
Ik ben het best met je eens hoor, als je bagage bij je hebt en veel gedoe en zo. maar in onze situatie is dikt gewoon het meest practische. Buitendat kan mijn vrouw niet 8 of 10 uur weet niet precies hoe lang het is in de trein hangen. Dat trekt ze nietquote:
Ow dacht dat je feesie er al was omdat je je niet melddequote:Op zaterdag 11 september 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nu al verroten dan moet het feest nog beginnen
Wat ga je eten Kal ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
Ik ga hangen en zo wat te eten maken, op krachten komen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
Ik ga hangen en zo wat te eten maken, op krachten komen
Spannend Wat heb je aan, of beter wat nietquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
1. Internet heeft er erg veel, vind het gewoon lache. mijn tik
2. ik denk dat ik weet welke je bedoelt. maar kan hem zo snel niet vinden hoezo ?
ja idd daar dacht ik ook aanquote:
Alleen mijn laptopquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:55 schreef crv het volgende:
[..]
Spannend Wat heb je aan, of beter wat niet
quote:
Ein Schweizerquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk wat ik zag bij het boodschappen doen;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk wat ik zag bij het boodschappen doen;
[ afbeelding ]
Nou prima toch, dan moet je gaan vliegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben het best met je eens hoor, als je bagage bij je hebt en veel gedoe en zo. maar in onze situatie is dikt gewoon het meest practische. Buitendat kan mijn vrouw niet 8 of 10 uur weet niet precies hoe lang het is in de trein hangen. Dat trekt ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |