Well done!quote:
Zit je er goed naast..quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat me wat worden vanavond als alle fok autisten bij mekaar zitten
Ik voorspel een diepe stilte, omdat niemand elkaar echt kent, en dus bang is om wat te zeggen. Dan komt de laptop erbij voor een SC, en vervolgens zitten we allemaal als idioten te typen.
quote:
Ik ken al een aantal mensen, maar ik ben heel verlegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat me wat worden vanavond als alle fok autisten bij mekaar zitten
Ik voorspel een diepe stilte, omdat niemand elkaar echt kent, en dus bang is om wat te zeggen. Dan komt de laptop erbij voor een SC, en vervolgens zitten we allemaal als idioten te typen.
Dat ziet eruit alsof het heel gezellig kan worden, veel plezier allemaal!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef Oksel het volgende:
Prepartypics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:53 schreef MantaGSi het volgende:
Captain fabulous was gelukkig getrouwd met huppelmuts.
Ze hadden samen een grote Graseter en een Raterslangetje.
Maar Capt fabulous ging al enkele keren vreemd met Swarmahoer.
Een scheiding lag op de loer.
Huppelmuts kreeg toen bij de scheiding de Lotusss.
Snuitebolletje had z n Boterhamzakje met JJH in de Lotusss laten liggen.
Hij ging helemaal Socios naar Huppelmuts toe.Waar is mijn zakje?
Die pikte dat niet en gooide hem in een Oksel klem.
Dat zakje hebben ondertussen Nikky en Remlof snel opgesnoven.
Snuitebolletje had een gun en zijn bijnaam was ruler of death.
Nikky en Remlof zijn vanzelfsprekend daarna tot ruste gelegd op de Ezechielk begraafplaats dicht tegen duitsland.
Guitarist heeft daar later nog een mooi Symphonic nummer over geschreven..Wat hij gespeeld heeft op de jaarlijkse bijeenkomst.
Patje is toen met huppelmuts daar een keer op gaan dansen.
Maar Sally was gek op Patje en Burnaboy op huppelmuts.
De spanning was te snijden.
Maar ze werden allemaal afgeleid door een idioot die in zijn Manta GSI
die met Myraela schreeuwend uit het raam ,oerend hard voorbij kwam.
Uit de autospeakers blerde hard DJ Sander in de remix met DJ Ugjerke.
Omearos heeft toen later nog de Graseter en het Raterslangetje van Capt Fabulous overgenomen.
Want Captain Fabulous was niet zo fabulous meer zonder zijn lotusss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graseter en Ratel voor mezelf
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:05 schreef MantaGSi het volgende:
[..]
Stiekem geschreven door ...Drizzt_DoUrdenik kan hem ook nooit veilig alleen laten
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef Oksel het volgende:
Prepartypics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is primaquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ratel, wij zullen wat later in Almelo zijnEen van ons smst je wel als we in de buurt zijn
Nee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nu toevallig in de stoptrein? Die van apeldoorn naar Almelo, that is
Uuh weet niet welk lijstje. Ik neem wel 6 cola flessen mee jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Stond je op het lijstje? Uhhh.. neem maar wat fris ofzo mee. Of brood, of saus. Ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom heb ik verder nog niks gehaald behalve Speklapjes......quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:44 schreef Graseter het volgende:
Wij hebben 4 kratten bier, 20 stokbroden, 6 kilo kip, 3 kilo gehakt.Totzo.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
lolgaat er nog iemand rond deze tijd vanuit de randstad die kant op? zit te twijfelen of ik kom, maar om nou 4 uur alleen te treinen
ja maar tis jouw dingquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Ik doe er nog langer over.
Waar vandaan moet je reizen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar tis jouw ding![]()
als je me nou ff op komt halenhoef je niet alleen en kun je nog langer
Gewoon komenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
lolgaat er nog iemand rond deze tijd vanuit de randstad die kant op? zit te twijfelen of ik kom, maar om nou 4 uur alleen te treinen
ja ik wil welquote:
Je reismaatje is je mp3 spelerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wil welmaar zon klere end alleen ga ik niet doen. Dus nu zoek ik een reismaatje
ja, maar... die houdt t geen vier uur volquote:
Je kan ook overdrijven met je 4 uur hčquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wil welmaar zon klere end alleen ga ik niet doen. Dus nu zoek ik een reismaatje
zie bovenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven met je 4 uur hčOf ga je helemaal via Groningen?
Pics!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
Fock iedereen heeft veel. Oh en ik kom ook uit rotterdam maar wij zijn al in wierden.Ergens
Ik vind 3 uur nog langquote:
ja stukje metro hier naar t station, en daar nog n bus naar dat cafequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind 3 uur nog langVolgens mij ben je van station naar station in 2 uur ofzo
Tot hoe laat?quote:
Als ik al ga dan ga ik vanavond.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen uit Groningen die plots zin hebben om te gaan?
Nouja, ik zie het nog wel. Mijn OVkaart is opeens kapot dus ik moet ook nog volle pond betalen. Dat heb ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik al ga dan ga ik vanavond.
Durf niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef brunette82 het volgende:
hoeveel mensen komen er nu dan?
ik wil graag komen maar durf niet, en ken er helemaal niemand
Ik heb er alvast geen problemen meequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef Sander het volgende:
Voor de mensen die gaan en de mensen die er al zijn: ik neem mijn camera mee. Heb je bezwaar tegen foto's moet je het ff melden. Sowieso komen ze eerst ter goedkeuring bij de aanwezige mensen
Ach gewoon komenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef brunette82 het volgende:
hoeveel mensen komen er nu dan?
ik wil graag komen maar durf niet, en ken er helemaal niemand
Dan nog gewoon komenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef brunette82 het volgende:
zit ik niet lang genoeg voor, om een paar username te weten...
ik ken ook bijna niemand daar. Gewoon komen en lol makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef brunette82 het volgende:
zit ik niet lang genoeg voor, om een paar username te weten...
Als je de trein naar Amersfoort pakt kan ik of omearos je meenemenquote:
Niet moeilijk doen danquote:
zal ik je maar meenemen danquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja stukje metro hier naar t station, en daar nog n bus naar dat cafe
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Elusive het volgende:
Elke jaar weer, een paar fanatieke FoKkers meeten elkaar op de zolderkamer van een user in Wierden, met z'n allen staan ze in één kring, met de piemel uit de broek strak omhoog wijzend naar het plafond lopen ze naar het midden totdat de pisbuizen elkaar raken, de puddingspuksen vormen zo dan een menselijke-piemel-ster vervolgens schreeuwen ze "EEN VOOR ALLEN, ALLEN VOOR DANNY" vervolgens kruipen ze achter hun smartphone of laptop om weer verder te fokken.
Ben je er ook annet ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef Annnet het volgende:
Vast wel. Ik wilde patje bellen, maar hij is er nog niet. Dus ik ga me maar nuttig maken met andere dingen.
Straks komtquote:
Vooral Nijnja en Huppelmuts maakten veel herrie. Van Huppelmuts kan ik het begrijpen, die zuipt wel flink. Nijnja drinkt alleen Fristi.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Straks komt [ afbeelding ] langs ivm geluidsoverlast.
Met dit lekkere weer en een biertje naast annet Ik weet bijna zeker dat we na 10 minuten achter de tent liggenquote:
Had Huppel al iemand gebeten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vooral Nijnja en Huppelmuts maakten veel herrie. Van Huppelmuts kan ik het begrijpen, die zuipt wel flink. Nijnja drinkt alleen Fristi.
Jij happend naar adem jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Met dit lekkere weer en een biertje naast annet Ik weet bijna zeker dat we na 10 minuten achter de tent liggen
Je bent toch lekker slankquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omdat ik net zo dik ben als je vriendin?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:41 schreef Annnet het volgende:
Ik ben nu met de meet aan het bellen.
Nu moet ik die kangoeroe toch gelijk geven.quote:
Ik doe niet aan dikke vriendinnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omdat ik net zo dik ben als je vriendin?
Groetjens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
Leuk hier in Wierden. Ik heb een plekje gevonden waar ik rustig kan zitten FOK!ken. Nou ja, rustig, harde rockmuziek erbij.
en dat terwijl je midden in de groep zit hahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
Leuk hier in Wierden. Ik heb een plekje gevonden waar ik rustig kan zitten FOK!ken. Nou ja, rustig, harde rockmuziek erbij.
Twitter eens een fotoooooquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:47 schreef nikky het volgende:
[..]
en dat terwijl je midden in de groep zit haha
Ik gaf ook al opdracht, maar dan natuurlijk geen Twitterquote:
Nee. Dat was in Wierden. Ik zal de foto wel weer weghalen.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ga je alsnog wou je zeggen?
Had je nog illusies?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:54 schreef Annnet het volgende:
Het is ook gewoon echt waar, mensen die op FOK!meets komen gaan zitten FOK!ken._!
Heb jij je eerste mobieltje onderhand al?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger als er een fokmeet was dan moesten de thuisblijvers met spanning wachten op het mometn dat de eerste fokkertjes thuis kwamen, maar nu wordt er live bericht! Het wordt steeds gekker!
Ik heb niet zoeen hippe foon hequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef Watertornado het volgende:
Jij hebt je anders behoorlijk stil gehouden Dr_Flash in Utrecht.
klopt. En ook 'waar zijn de foto's?'. Jammer dat je niet meer meekon.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger als er een fokmeet was dan moesten de thuisblijvers met spanning wachten op het mometn dat de eerste fokkertjes thuis kwamen, maar nu wordt er live bericht! Het wordt steeds gekker!
Dat is nog steeds toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef nikky het volgende:
[..]
klopt. En ook 'waar zijn de foto's?'.
Daarmee ga ik niet op internetquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Renesite het volgende:
Heb jij je eerste mobieltje onderhand al?
Echte interesse of meer point and laugh?quote:
Ik ben gewoon benieuwd naar hoe fokkers eruit zien, vooral bij die bekende namenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Echte interesse of meer point and laugh?
't zijn net echte mensen. Met internet, en teveel vrije tijd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd naar hoe fokkers eruit zien, vooral bij die bekende namen
De meet is, net als dit topic, doodgebloed.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:37 schreef brunette82 het volgende:
maar wat zijn de ontwikkelingen, is het gezellig?
Ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:43 schreef brunette82 het volgende:
oh echt? iedereen alweer naar huis dan?
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Annnet het volgende:
Juicyhil en Socios zijn samen aan het treinen.
Okquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb de kont van Monopoly aan meerdere keren online moeten aanschouwen.
Mentrain @ stoel. Jammer dat Socios alweer onderweg is naar huis, die houdt wel van treinen.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mentrain @ stoel. Jammer dat Socios alweer onderweg is naar huis, die houdt wel van treinen.
Okquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef WillFerrell het volgende:
Monopoly stond net met zijn kont in mijn gezicht.
Is de auto door de as heen gezakt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef Juicyhil het volgende:
God, ik sta nu op de wegenwacht te wachten
God helpt jou nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef Juicyhil het volgende:
God, ik sta nu op de wegenwacht te wachten
nequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:07 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Is de auto door de as heen gezakt?
De vering dan?quote:
Nee, de pool voor m'n auto werkt niet meer. We moeten een nieuwe Poolse arbeider ervoor plaatsenquote:
Je hebt iig genoeg cola mee, alleen geen light.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, de pool voor m'n auto werkt niet meer. We moeten een nieuwe Poolse arbeider ervoor plaatsen
Niet zo stom doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:07 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Is de auto door de as heen gezakt?
Niet met jouquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
11 uur geweest.. Kans is er zeker.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Annnet het volgende:
Juicyhil en Socios zijn samen aan het treinen.
Klopt, ben net thuis.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:39 schreef Annnet het volgende:
Jammer dat Socios alweer onderweg is naar huis, die houdt wel van treinen.
monopoly heeft bitemarksquote:
hoogquote:
Waar was jij?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:36 schreef Annnet het volgende:
Wil je zo graag dat iemand anders dit voor je in het topic post?
Ik ben op mijn zus haar bevalling aan het wachten, dus ik kon niet.quote:
Dan kom ik zekerquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ben op mijn zus haar bevalling aan het wachten, dus ik kon niet.
Volgende meet kom ik.
Erg gezellig. In de afgelopen minuut heeft niemand gereageerd.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
Had Huppel al iemand gebeten?
quote:
Raarquote:
We zijn nog niet zolang terug uit Londenquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 00:17 schreef nikky het volgende:
Wisten jullie dat er in de schuur een enorme spin woont? En dat degene die daar slapen dit niet weten
Brrrr, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 12 september 2010 00:17 schreef nikky het volgende:
Wisten jullie dat er in de schuur een enorme spin woont? En dat degene die daar slapen dit niet weten
Naatjequote:
Je begint gewoon oud te wordenquote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben lichamelijk nog niet in staat om zo'n FOK!drinkgelag tot een goed einde te brengen
Ik slaap welquote:Op zondag 12 september 2010 00:24 schreef yvonne het volgende:
Slapen er nu al mensen?
Zelfs wij slapen nog niet
Behalve netsplitter danquote:Op zondag 12 september 2010 00:24 schreef yvonne het volgende:
Slapen er nu al mensen?
Zelfs wij slapen nog niet
Ikquote:Op zondag 12 september 2010 00:23 schreef skippy22 het volgende:
Wie ligt er vanavond met elkaar te wippen
Ik kreeg een sms of ik je kon bannenquote:Op zondag 12 september 2010 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het was echt geweldigjammer dat ik op tijd weg moest
Okequote:Op zondag 12 september 2010 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kreeg een sms of ik je kon bannen
Ja, was ziekig en hoor nu in bed te liggen met myraela en boterhamzakjequote:
quote:Op zondag 12 september 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Mensen zijn dronken of lachen de andere uit die wel dronken zijn.
Die gaat in m'n sigquote:Op zondag 12 september 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kusje eropquote:
Nou snel effe je sig aanpassen.quote:Op zondag 12 september 2010 01:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Deze meet was wel zo gaaf he.Locatie, sfeer en de mensen die er waren.. helemaal top!
Oksel en Nicole, thnx voor jullie gastvrijheid.
Hoi.quote:Op zondag 12 september 2010 03:04 schreef Sander het volgende:
Thuis!
Het was erg tof. Oksel is relax, en de rest van de mensen was of zat, of heel zat. Vooral heatwave heeft veel meters gemaakt
Dat hebben we gemerkt ook.quote:Op zondag 12 september 2010 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
Was HeatWave er ook?
Daar is het fijn mee drinken.
Datquote:Op zondag 12 september 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
zolang je maar niet alles online zet. Tevens goedemorgen met koffie in Wierdenquote:Op zondag 12 september 2010 09:27 schreef Sander het volgende:
Straks de foto's eens uitzoeken. Kutte is, mijn monitor is er mee opgehouden
Al die foto's van jou? Daar heb ik de webspace niet eens voorquote:Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zolang je maar niet alles online zet. Tevens goedemorgen met koffie in Wierden
Hahahahaquote:Op zondag 12 september 2010 09:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Al die foto's van jou? Daar heb ik de webspace niet eens voor
quote:
Jij hebt het nog laat gemaakt danquote:Op zondag 12 september 2010 03:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat. Ik ben inmiddels thuis en lig al op bed. Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad.
Bedankt voor de superlocatie Oksel en Nicole
HW en Engel. De tyus. Die hebben een halve vierdaagse gelopen in die achtertuinquote:Op zondag 12 september 2010 03:04 schreef Sander het volgende:
Thuis!
Het was erg tof. Oksel is relax, en de rest van de mensen was of zat, of heel zat. Vooral heatwave heeft veel meters gemaakt
Ah, B75quote:Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zolang je maar niet alles online zet. Tevens goedemorgen met koffie in Wierden
Is dat met of zonder foto's van de bitemarks van monopoly?quote:
Ik ben al wakker hoor!quote:Op zondag 12 september 2010 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Alle feestgangers zijn hun roes aan het uitslapen.
quote:Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef Mikkie het volgende:
Oh even voor de volledigheid: ik wens geen énkele foto van mij online terug te vinden. Privacy is bliss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |