Ik heb er alvast geen problemen meequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef Sander het volgende:
Voor de mensen die gaan en de mensen die er al zijn: ik neem mijn camera mee. Heb je bezwaar tegen foto's moet je het ff melden. Sowieso komen ze eerst ter goedkeuring bij de aanwezige mensen
Ach gewoon komenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef brunette82 het volgende:
hoeveel mensen komen er nu dan?
ik wil graag komen maar durf niet, en ken er helemaal niemand
Dan nog gewoon komenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef brunette82 het volgende:
zit ik niet lang genoeg voor, om een paar username te weten...
ik ken ook bijna niemand daar. Gewoon komen en lol makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef brunette82 het volgende:
zit ik niet lang genoeg voor, om een paar username te weten...
Als je de trein naar Amersfoort pakt kan ik of omearos je meenemenquote:
Niet moeilijk doen danquote:
zal ik je maar meenemen danquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja stukje metro hier naar t station, en daar nog n bus naar dat cafe
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Elusive het volgende:
Elke jaar weer, een paar fanatieke FoKkers meeten elkaar op de zolderkamer van een user in Wierden, met z'n allen staan ze in één kring, met de piemel uit de broek strak omhoog wijzend naar het plafond lopen ze naar het midden totdat de pisbuizen elkaar raken, de puddingspuksen vormen zo dan een menselijke-piemel-ster vervolgens schreeuwen ze "EEN VOOR ALLEN, ALLEN VOOR DANNY" vervolgens kruipen ze achter hun smartphone of laptop om weer verder te fokken.
Ben je er ook annet ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef Annnet het volgende:
Vast wel. Ik wilde patje bellen, maar hij is er nog niet. Dus ik ga me maar nuttig maken met andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |