Nee. Dat was in Wierden. Ik zal de foto wel weer weghalen.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ga je alsnog wou je zeggen?
Had je nog illusies?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:54 schreef Annnet het volgende:
Het is ook gewoon echt waar, mensen die op FOK!meets komen gaan zitten FOK!ken._!
Heb jij je eerste mobieltje onderhand al?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger als er een fokmeet was dan moesten de thuisblijvers met spanning wachten op het mometn dat de eerste fokkertjes thuis kwamen, maar nu wordt er live bericht! Het wordt steeds gekker!
Ik heb niet zoeen hippe foon hequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef Watertornado het volgende:
Jij hebt je anders behoorlijk stil gehouden Dr_Flash in Utrecht.
klopt. En ook 'waar zijn de foto's?'. Jammer dat je niet meer meekon.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger als er een fokmeet was dan moesten de thuisblijvers met spanning wachten op het mometn dat de eerste fokkertjes thuis kwamen, maar nu wordt er live bericht! Het wordt steeds gekker!
Dat is nog steeds toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef nikky het volgende:
[..]
klopt. En ook 'waar zijn de foto's?'.
Daarmee ga ik niet op internetquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Renesite het volgende:
Heb jij je eerste mobieltje onderhand al?
Echte interesse of meer point and laugh?quote:
Ik ben gewoon benieuwd naar hoe fokkers eruit zien, vooral bij die bekende namenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Echte interesse of meer point and laugh?
't zijn net echte mensen. Met internet, en teveel vrije tijd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd naar hoe fokkers eruit zien, vooral bij die bekende namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |