Well done!quote:
Zit je er goed naast..quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat me wat worden vanavond als alle fok autisten bij mekaar zitten
Ik voorspel een diepe stilte, omdat niemand elkaar echt kent, en dus bang is om wat te zeggen. Dan komt de laptop erbij voor een SC, en vervolgens zitten we allemaal als idioten te typen.
quote:
Ik ken al een aantal mensen, maar ik ben heel verlegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat me wat worden vanavond als alle fok autisten bij mekaar zitten
Ik voorspel een diepe stilte, omdat niemand elkaar echt kent, en dus bang is om wat te zeggen. Dan komt de laptop erbij voor een SC, en vervolgens zitten we allemaal als idioten te typen.
Dat ziet eruit alsof het heel gezellig kan worden, veel plezier allemaal!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef Oksel het volgende:
Prepartypics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:53 schreef MantaGSi het volgende:
Captain fabulous was gelukkig getrouwd met huppelmuts.
Ze hadden samen een grote Graseter en een Raterslangetje.
Maar Capt fabulous ging al enkele keren vreemd met Swarmahoer.
Een scheiding lag op de loer.
Huppelmuts kreeg toen bij de scheiding de Lotusss.
Snuitebolletje had z n Boterhamzakje met JJH in de Lotusss laten liggen.
Hij ging helemaal Socios naar Huppelmuts toe.Waar is mijn zakje?
Die pikte dat niet en gooide hem in een Oksel klem.
Dat zakje hebben ondertussen Nikky en Remlof snel opgesnoven.
Snuitebolletje had een gun en zijn bijnaam was ruler of death.
Nikky en Remlof zijn vanzelfsprekend daarna tot ruste gelegd op de Ezechielk begraafplaats dicht tegen duitsland.
Guitarist heeft daar later nog een mooi Symphonic nummer over geschreven..Wat hij gespeeld heeft op de jaarlijkse bijeenkomst.
Patje is toen met huppelmuts daar een keer op gaan dansen.
Maar Sally was gek op Patje en Burnaboy op huppelmuts.
De spanning was te snijden.
Maar ze werden allemaal afgeleid door een idioot die in zijn Manta GSI
die met Myraela schreeuwend uit het raam ,oerend hard voorbij kwam.
Uit de autospeakers blerde hard DJ Sander in de remix met DJ Ugjerke.
Omearos heeft toen later nog de Graseter en het Raterslangetje van Capt Fabulous overgenomen.
Want Captain Fabulous was niet zo fabulous meer zonder zijn lotusss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graseter en Ratel voor mezelf
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:05 schreef MantaGSi het volgende:
[..]
Stiekem geschreven door ...Drizzt_DoUrdenik kan hem ook nooit veilig alleen laten
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef Oksel het volgende:
Prepartypics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is primaquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ratel, wij zullen wat later in Almelo zijnEen van ons smst je wel als we in de buurt zijn
Nee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nu toevallig in de stoptrein? Die van apeldoorn naar Almelo, that is
Uuh weet niet welk lijstje. Ik neem wel 6 cola flessen mee jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Stond je op het lijstje? Uhhh.. neem maar wat fris ofzo mee. Of brood, of saus. Ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom heb ik verder nog niks gehaald behalve Speklapjes......quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:44 schreef Graseter het volgende:
Wij hebben 4 kratten bier, 20 stokbroden, 6 kilo kip, 3 kilo gehakt.Totzo.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
lolgaat er nog iemand rond deze tijd vanuit de randstad die kant op? zit te twijfelen of ik kom, maar om nou 4 uur alleen te treinen
ja maar tis jouw dingquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Ik doe er nog langer over.
Waar vandaan moet je reizen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar tis jouw ding![]()
als je me nou ff op komt halenhoef je niet alleen en kun je nog langer
Gewoon komenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
lolgaat er nog iemand rond deze tijd vanuit de randstad die kant op? zit te twijfelen of ik kom, maar om nou 4 uur alleen te treinen
ja ik wil welquote:
Je reismaatje is je mp3 spelerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wil welmaar zon klere end alleen ga ik niet doen. Dus nu zoek ik een reismaatje
ja, maar... die houdt t geen vier uur volquote:
Je kan ook overdrijven met je 4 uur hèquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wil welmaar zon klere end alleen ga ik niet doen. Dus nu zoek ik een reismaatje
zie bovenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven met je 4 uur hèOf ga je helemaal via Groningen?
Pics!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
Fock iedereen heeft veel. Oh en ik kom ook uit rotterdam maar wij zijn al in wierden.Ergens
Ik vind 3 uur nog langquote:
ja stukje metro hier naar t station, en daar nog n bus naar dat cafequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind 3 uur nog langVolgens mij ben je van station naar station in 2 uur ofzo
Tot hoe laat?quote:
Als ik al ga dan ga ik vanavond.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen uit Groningen die plots zin hebben om te gaan?
Nouja, ik zie het nog wel. Mijn OVkaart is opeens kapot dus ik moet ook nog volle pond betalen. Dat heb ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik al ga dan ga ik vanavond.
Durf niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef brunette82 het volgende:
hoeveel mensen komen er nu dan?
ik wil graag komen maar durf niet, en ken er helemaal niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |