Heino, Raalte, Nijverdal, Wierden dan. =$quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Die borden staan nog niet in Zwolle. Wil je anders mijn navi lenen Huppel? Of moet ik even voorrijden.
Bij keesie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, zit 40km verderop.
Heino Raalte zei ik al.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heino, Raalte, Nijverdal, Wierden dan. =$
Zal ik ook om 11:45 op 't NS zijn dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KUT
En wat als je die niet hebt?![]()
[..]
Kan jij niet de hele weg voor me uit rijden
Juistem, zo lastig is het dan niet, dan is het gewoon "ait vandan en ie veurt er heug tegnop".quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Heino Raalte zei ik al.
Iig de N35.
Die had je toch vandaag?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Meid let jij nooit op ofzo. Bedrijfsuitjepartey.
Yes please ;@quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik ook om 11:45 op 't NS zijn dan?
WAAR IS DE ONDERTITELING???quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Juistem, zo lastig is het dan niet, dan is het gewoon "ait vandan en ie veurt er heug tegnop".
Big red Volvo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had je toch vandaag?![]()
[..]
Yes please ;@
[..]
WAAR IS DE ONDERTITELING???
George de groene hyundai excelquote:
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik toch niet bij CK zitten of wel dan.
George, srsly?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George de groene hyundai excel
Ja mijn auto heet Georgequote:
Mooi anders ga ik je stalkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel even partycrashen.
Als de postbode het goede adres soms al niet heeft, dan kun jij mij niet vinden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders ga ik je stalken![]()
Leen ik een fiets van oksel en kom ik je ophalen enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jouw adres welquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als de postbode het goede adres soms al niet heeft, dan kun jij mij niet vinden.Tevens, ook Oksel weet niet waar ik precies woon.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:53 schreef MantaGSi het volgende:
Captain fabulous was gelukkig getrouwd met huppelmuts.
Ze hadden samen een grote Graseter en een Raterslangetje.
Maar Capt fabulous ging al enkele keren vreemd met Swarmahoer.
Een scheiding lag op de loer.
Huppelmuts kreeg toen bij de scheiding de Lotusss.
Snuitebolletje had z n Boterhamzakje met JJH in de Lotusss laten liggen.
Hij ging helemaal Socios naar Huppelmuts toe.Waar is mijn zakje?
Die pikte dat niet en gooide hem in een Oksel klem.
Dat zakje hebben ondertussen Nikky en Remlof snel opgesnoven.
Snuitebolletje had een gun en zijn bijnaam was ruler of death.
Nikky en Remlof zijn vanzelfsprekend daarna tot ruste gelegd op de Ezechielk begraafplaats dicht tegen duitsland.
Guitarist heeft daar later nog een mooi Symphonic nummer over geschreven..Wat hij gespeeld heeft op de jaarlijkse bijeenkomst.
Patje is toen met huppelmuts daar een keer op gaan dansen.
Maar Sally was gek op Patje en Burnaboy op huppelmuts.
De spanning was te snijden.
Maar ze werden allemaal afgeleid door een idioot die in zijn Manta GSI
die met Myraela schreeuwend uit het raam ,oerend hard voorbij kwam.
Uit de autospeakers blerde hard DJ Sander in de remix met DJ Ugjerke.
Omearos heeft toen later nog de Graseter en het Raterslangetje van Capt Fabulous overgenomen.
Want Captain Fabulous was niet zo fabulous meer zonder zijn lotusss.Dude seriouslySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, maar het huis staat eigenlijk verkeerd om gebouwd, dus het lijkt alsof ie aan een andere straat staat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb jouw adres wel![]()
Mijn kaartje naar jou kwam tenminste wel aan
Smoesjes. Ik ga me gewoon voorstellen aan je ouders als zijnde hun nieuwe schoondochterquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar het huis staat eigenlijk verkeerd om gebouwd, dus het lijkt alsof ie aan een andere straat staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |