Straks komtquote:
Vooral Nijnja en Huppelmuts maakten veel herrie. Van Huppelmuts kan ik het begrijpen, die zuipt wel flink. Nijnja drinkt alleen Fristi.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Straks komt [ afbeelding ] langs ivm geluidsoverlast.
Met dit lekkere weer en een biertje naast annet Ik weet bijna zeker dat we na 10 minuten achter de tent liggenquote:
Had Huppel al iemand gebeten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vooral Nijnja en Huppelmuts maakten veel herrie. Van Huppelmuts kan ik het begrijpen, die zuipt wel flink. Nijnja drinkt alleen Fristi.
Jij happend naar adem jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Met dit lekkere weer en een biertje naast annet Ik weet bijna zeker dat we na 10 minuten achter de tent liggen
Je bent toch lekker slankquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omdat ik net zo dik ben als je vriendin?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:41 schreef Annnet het volgende:
Ik ben nu met de meet aan het bellen.
Nu moet ik die kangoeroe toch gelijk geven.quote:
Ik doe niet aan dikke vriendinnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omdat ik net zo dik ben als je vriendin?
Groetjens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
Leuk hier in Wierden. Ik heb een plekje gevonden waar ik rustig kan zitten FOK!ken. Nou ja, rustig, harde rockmuziek erbij.
en dat terwijl je midden in de groep zit hahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
Leuk hier in Wierden. Ik heb een plekje gevonden waar ik rustig kan zitten FOK!ken. Nou ja, rustig, harde rockmuziek erbij.
Twitter eens een fotoooooquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:47 schreef nikky het volgende:
[..]
en dat terwijl je midden in de groep zit haha
Ik gaf ook al opdracht, maar dan natuurlijk geen Twitterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |