Eh, ja is goedquote:
Auchquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Dwyn het volgende:
Anders snij je even je vinger open aan de trommel van de wasmachine.
Au!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Dwyn het volgende:
Anders snij je even je vinger open aan de trommel van de wasmachine.
Ah joh, niet druk om maken.. Lekker genieten van een paar daagjes rust!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:23 schreef Linnie20v het volgende:
Stom he, maar nu ik een lang weekend heb voel ik me zo nutteloos.
Als in, ik moet wat gaan doen anders gaan mensen straks vragen wat ik gedaan heb....met als antwoord....'niet veel' en dan voel ik me schuldig.
Morgen dagje Oberhausen of Düsseldorf als alles goed gaat, want ik ga mn verjaardag mooi niet vieren
Mijn god zeg! Naja, dan maar wachten op een paar goede dupes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
chanel pc hooftstraat is uitverkocht alleen in brussel nog paar over. Weet niet of het al genoemd is, heb niet alles terug gelezen.
Nu naar het strand
Iets bestellen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb vette honger en kom er dus net achter dat er helemaal niks is om te eten? Geen brood, geen stokbrood, ik kan geen salade maken want heb niks om door de pasta te mikkenEn ik kan niet naar de supermarkt omdat ik moet wachten op m'n iPhone....
Fotoverslagje!!!quote:
Jeuj, wat een verhaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
Boh net een HELE panini met gehakt en mozarella op, en ik kon het niet laten...er staat ook een grote zal gele M&M's op mijn bureau...
stress + eten =![]()
Ik heb gisteren een kleine meltdown gehad toen men om 5 voor 5 belde waar de projectscans en projectmutaties bleven. Schijnbaar zou ik die uitdraaien maar dat is er bij mij totaal doorgeschoten. Zolang er niets in mail staat of érgens op papier of outlook vergeet ik dat gewoon. Ik moet aan 20.000 dingen denken dus dan moet het ergens geregistreerd staan anders loop je flinke kans dat ik het vergeet. Maar dat duurt dus 2 uur om uit te draaien....dus ik voelde wat wanhoopstraantjes opkomen, ben maar snel naar de gang gegaan om te kalmeren tot een goede collega langskwam en me zag....Bwuuuuhuuuuu!!! het is gewoon teveeheeeel....![]()
Ik baal daar zo van he? Vind het zo'n teken van zwakte![]()
Naja hij belde met de baas van betreffende afdeling (werk op 3 afdelingen) en die kwam meteen ff langs. Hebben daarna wel een goed gesprek gehad. Hopelijk wordt de druk over een week of 2 wat minder dan komt er iemand op die afdeling bij die een aantal zaken over gaat nemen.
pffffff bijna weekend!!
Dat is zo'n vakje toch? Dat je met een pinnetje open moet krijgen. ;oquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Even he.. Ik krijg m'n simkaart niet eens in het toestel?watn het dingetje waar ie inmoet gaat niet open...
kakquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:53 schreef princess-a het volgende:
Dames!
Ik ben net vergeten mn gepinde geld uit de automaat te halen, aahh dom! Wie weet hoe snel dat terug geslikt wordt door de automaat?
Was het een groot bedrag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:53 schreef princess-a het volgende:
Dames!
Ik ben net vergeten mn gepinde geld uit de automaat te halen, aahh dom! Wie weet hoe snel dat terug geslikt wordt door de automaat?
Ja dat pinnetje zat dus niet in het doosje, en stond wel afgebeeld op de handleidingquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat is zo'n vakje toch? Dat je met een pinnetje open moet krijgen. ;o
Ik mocht het doen bij mn vriend zijn 3gs, dus eerst heel zachtjes.maar uiteindelijk was ie met wat meer kracht wel makkelijker open.
Dat pinnetje zit ergens in een zwart deel van het plastic geklikt als ik het goed hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat pinnetje zat dus niet in het doosje, en stond wel afgebeeld op de handleidingdus ik heb gegoogle'd en op youtube gezocht tot ik iemand zag die het voordeed
Het is gelukt heur
Nu iTunes aan het installeren.... Ik wil pielen!!!!!
Met een paperclip kan het ook gewoon bij een 3G iig welquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat pinnetje zat dus niet in het doosje, en stond wel afgebeeld op de handleidingdus ik heb gegoogle'd en op youtube gezocht tot ik iemand zag die het voordeed
Het is gelukt heur
Ghehequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is gelukt heur
Ja daar zat ie dus ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Crientj het volgende:
[..]
GheheHij hoort in het plastic te zitten geloof ik. ;o Iig, niet los in het doosje zelf.
Maar kan idd wel geloven dat je ermee wilt gaan spelen
ik wilde op de bank gaan liggen, maar er lagen allemaal viezeltjes op de bank (van de grond, vriend heeft nooit slippers aan) dus dat veeg ik er met een mooie zwaai af, waarop ik met volle kracht met m'n nagel recht vooruit tegen de tafel aan knalquote:
AU!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wilde op de bank gaan liggen, maar er lagen allemaal viezeltjes op de bank (van de grond, vriend heeft nooit slippers aan) dus dat veeg ik er met een mooie zwaai af, waarop ik met volle kracht met m'n nagel recht vooruit tegen de tafel aan knal![]()
pats, compleet ingescheurd tot aan m'n vleesje
doet echt zeeheer
Ziet er echt verdomd pijnlijk uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wilde op de bank gaan liggen, maar er lagen allemaal viezeltjes op de bank (van de grond, vriend heeft nooit slippers aan) dus dat veeg ik er met een mooie zwaai af, waarop ik met volle kracht met m'n nagel recht vooruit tegen de tafel aan knal![]()
pats, compleet ingescheurd tot aan m'n vleesje
doet echt zeeheer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef Mirjam het volgende:
auw auw auw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, auwiequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
AU!
Ik kreeg even een rillingtip van flip: voorlopig even niet removeren op die nagel/vinger
Welke twee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
net gegroothandeld met Debsterr en maar 2 lakjes gekocht en verder nog wat nailartpotjes want uitverkoop
En Damone is binnen en de lakjes die ik met Mirannie had meebesteld en mijn Models Ownsjes!
Sci-Fi en QTquote:
Hehe goed van Debsterr! Is stukken goedkoperquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sci-Fi en QT
Ik wilde ook een berg CND effects meeslepen maar toen hield Debs me tegen en nu gaan we samen een doosje bestellen op TD
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sci-Fi en QT
Ik wilde ook een berg CND effects meeslepen maar toen hield Debs me tegen en nu gaan we samen een doosje bestellen op TD
Mijn bedoeling is wel pas ergens volgende maand te bestellen, salaris is benodigdquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Laat maar weten als jullie zover zijnEigenlijk zijn het er stiekem 2
Ah, lief, dank jullie wel!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is wel pas ergens volgende maand te bestellen, salaris is benodigd. Maar we zullen aan je denken
.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:41 schreef Daph_ het volgende:
Perfect timingIk krijg nu een iPhone pouch binnen
Ik vind ze ook niet super mooi, maar heb ze ooit een keer aangehad en oh je voeten worden meteen zo warm, ze lopen heerlijk, en voor de winter is het ideaal.quote:
welkeee? En waar? Ik durf dat niet op inet te bestellen want dan ben ik bang dat ze nep zijn ofzoquote:
Leuke binnenkomstquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
Kelere, m'n moeder komt thuis en begint gelijk te zeiken dat ik de vaatwasser niet heb uitgeruimd "WANT JIJ BENT DE HELE DAG THUIS EN WIJ WERKEN ALLEBEI!!!!!"
Euh, sorry maar daar heb ik écht niet aan gedacht
Op een Amerikaanse site. De officiële site van ugg australia heeft een lijstje staan op hun site met sites die de echte verkopen. En mensen van het uggs topic hebben er ook al uggs besteld. Ik heb de lage bailey button besteld. Voor 134 dollar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
welkeee? En waar? Ik durf dat niet op inet te bestellen want dan ben ik bang dat ze nep zijn ofzo
Omgquote:
Ik snap die site nietttquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op een Amerikaanse site. De officiële site van ugg australia heeft een lijstje staan op hun site met sites die de echte verkopen. En mensen van het uggs topic hebben er ook al uggs besteld. Ik heb de lage bailey button besteld. Voor 134 dollar.Ik hoef geen verzendkosten te betalen omdat de vader van mijn vriend deze maand naar NL komt. Maar verzendkosten naar NL zijn 28 dollar. Maar met een speciale code krijg je korting ook nog.
![]()
www.shoe-store.net
Hier.quote:
Mja ik heb het net alsnog gedaan maar het kwaad is al geschied, er wordt flink op me gesnauwdquote:
Ahwquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier.
http://www.shoe-store.net/ugg-boots-womens alle vrouwen uggs. Wil je bestellen help ik je wel
Die heb ik gezien in a'dam. Dat voetbed ziet er echt goddelijk uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef kieskleurig het volgende:
http://www.shoe-store.net/ugg-violet-womens
Die zijn echt mooi
Ik heb de chestnut, ik vind de zwarte het net niet, daar krijg ik zo'n gevoel bij dat ik ze beter bij de van haren ofzo kan halen. Waarom weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AhwIk heb gevonden, maar ik wilde die met 3 knoopjes. Mss maar die hoge bestellen alleen welke kleur zwart of chestnut. Heb al grijze bailey buttons.
Ik heb ook korte benen maar ik heb er schiiijttt aan. Ja ik vind die chestnut wel leuk, maar weer zo hockey. Lol. Zwarte panties heb ik vaak dus dan vind ik misschien zwart toch mooier *moeilijk*quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de chestnut, ik vind de zwarte het net niet, daar krijg ik zo'n gevoel bij dat ik ze beter bij de van haren ofzo kan halen. Waarom weet ik ook niet.Vond de hoge ook leuk maar hoe hogere laarzen ik draag hoe korter me benen lijken.
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:12 schreef Diconnected het volgende:
Woeh, daarstraks trouwens ook de ambassade weer gebeld, en ik kan gewoon gaan werken en alles in Californië. Nu alleen nog een baan
Hockey?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ook korte benen maar ik heb er schiiijttt aan. Ja ik vind die chestnut wel leuk, maar weer zo hockey. Lol. Zwarte panties heb ik vaak dus dan vind ik misschien zwart toch mooier *moeilijk*
CC, paypal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh hoe moet je betalen trouwens T?
Naja, ik zit op een school overladen met hockeyers, dus dan ga je zo pratenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hockey?Nou ja!
Ik vind chocolate ook heel erg mooi!
Ja maar voor dat geld mag het gewoon.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja, ik zit op een school overladen met hockeyers, dus dan ga je zo praten
Ik vind ze daarom niet echt bij me passen, maar vind ze wel mooi, weird huh
Oeh paypal
* SpaceInvaders moet eigenlijk sparen voor een rijbewijs
Ik kan ze nu niet bestellen, maar over 2 weekjes ga ik denk ik die zwarte hoge bestellenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar voor dat geld mag het gewoon.Die sundance zijn hier 320 euro. Op die site 199 dollar.
Eigenlijk kan ik dit wel heel goed begrijpen hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
Kelere, m'n moeder komt thuis en begint gelijk te zeiken dat ik de vaatwasser niet heb uitgeruimd "WANT JIJ BENT DE HELE DAG THUIS EN WIJ WERKEN ALLEBEI!!!!!"
Euh, sorry maar daar heb ik écht niet aan gedacht
Mijn favoriete Ugg sitequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op een Amerikaanse site. De officiële site van ugg australia heeft een lijstje staan op hun site met sites die de echte verkopen. En mensen van het uggs topic hebben er ook al uggs besteld. Ik heb de lage bailey button besteld. Voor 134 dollar.Ik hoef geen verzendkosten te betalen omdat de vader van mijn vriend deze maand naar NL komt. Maar verzendkosten naar NL zijn 28 dollar. Maar met een speciale code krijg je korting ook nog.
![]()
www.shoe-store.net
Oeh, die zijn zeker mooi!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef kieskleurig het volgende:
Die zijn echt mooi
Chestnutquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AhwIk heb gevonden, maar ik wilde die met 3 knoopjes. Mss maar die hoge bestellen alleen welke kleur zwart of chestnut. Heb al grijze bailey buttons.
Oh, dat is dan in ieder geval goed nieuws!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:12 schreef Diconnected het volgende:
Woeh, daarstraks trouwens ook de ambassade weer gebeld, en ik kan gewoon gaan werken en alles in Californië. Nu alleen nog een baan
Die heb ik!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan ze nu niet bestellen, maar over 2 weekjes ga ik denk ik die zwarte hoge bestellen
Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, maar het is gelijk gezeik als ze binnenkomt. Ik ben de hele middag met die iPhone bezig geweest dus ik heb er oprecht niet aan gedacht om het te doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik dit wel heel goed begrijpen hoor.
[..]
Mijn favoriete Ugg site![]()
En Korey (de eigenaar) is erg vriendelijk!!
[..]
Oeh, die zijn zeker mooi!!![]()
[..]
Chestnut
[..]
Oh, dat is dan in ieder geval goed nieuws!
kun je ons ook lakjes sturen mweheequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die heb ik!Zijn echt eindeloos te combineren.
Heb me maar voorgenomen helemaal niks meer te bestellen uit de VS, als ik er over een paar maanden toch heen ga
Snap jou ook, zo is het niet. Maar ik ben zelf net zo als jouw moeder waarschijnlijk. Ik kan ook heel chagi worden tegen mijn dochter als ze haar klusje niet doet omdat ze tv aan het kijken is of aan het spelen is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, maar het is gelijk gezeik als ze binnenkomt. Ik ben de hele middag met die iPhone bezig geweest dus ik heb er oprecht niet aan gedacht om het te doen
Ik heb het alsnog gedaan, maar ze is nog steeds kwaad op me
En het ergste is nog dat het lijkt alsof er nooit een einde komt aan die wishlist, je hebt altijd weer nieuwe wishes, of wishes die zo ongeveer onmogelijk vervuld kunnen worden, of nieuwe wishes vanwege nieuwe collecties *zucht*quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:38 schreef Crientj het volgende:
http://cgi.ebay.com/CHINA(...)&hash=item2309fa6c03
;o
Verder een beetje aan het neuzen naar leuk spul op ebay.
Ik zie mn wishlist langer en langer worden. xD
Ja idd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Snap jou ook, zo is het niet. Maar ik ben zelf net zo als jouw moeder waarschijnlijk. Ik kan ook heel chagi worden tegen mijn dochter als ze haar klusje niet doet omdat ze tv aan het kijken is of aan het spelen is.
[..]
En het ergste is nog dat het lijkt alsof er nooit een einde komt aan die wishlist, je hebt altijd weer nieuwe wishes, of wishes die zo ongeveer onmogelijk vervuld kunnen worden, of nieuwe wishes vanwege nieuwe collecties *zucht*
$40 voor MPJ holoquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef Crientj het volgende:
Oh. Blijkbaar heeft die seller ook nog andere lakjes. Ik zie een MPJ, Let's Do It In 3D, MAAH en nog wat meer langskomen.
Doorscrollen. Niet kijken naar die prijzen..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:12 schreef Diconnected het volgende:
¤ 11,75 (als ik het goed heb of $ 13quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:59 schreef Debsterr het volgende:
Wat is eigenlijk de normale MAC nagellak verkoopprijs?
Oeh, dat wil ik ook wel weten, zaten volgens mij ook leuke bij de nieuwe collectiequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:59 schreef Debsterr het volgende:
Wat is eigenlijk de normale MAC nagellak verkoopprijs?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Sharana_LV het volgende:
@ daph_; ik zou ook pissig zijn als ik zo thuis zou komen
@spaceinvaders; die heb ik ook in chestnut, had ze aan toen ik met je ging winkelen dacht ik, ze zijn
Weet iemand al of die korting ook naar NL geldt? Anders ga ik ook even winkelen!
Ja, die Jade Dragon is erg mooi maar staat alweer voor 23 dollar op eBay.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef mirannie het volgende:
Ik heb zo pauze, maar nog steeds geen idee wat ik zal gaan eten. Heb onwijs zin in Sushi, maar is hier zo verrotte duur op Schiphol... misschien toch maar gewoon Mac, BK, pasta, pizza... ik weet het nog niet.
[..]
Oeh, dat wil ik ook wel weten, zaten volgens mij ook leuke bij de nieuwe collectie
Ja ik vind ze mooi! Maar denk dat ik die zwarte toch vaker aandoe.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Sharana_LV het volgende:
@ daph_; ik zou ook pissig zijn als ik zo thuis zou komen
@spaceinvaders; die heb ik ook in chestnut, had ze aan toen ik met je ging winkelen dacht ik, ze zijn
Weet iemand al of die korting ook naar NL geldt? Anders ga ik ook even winkelen!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, die Jade Dragon is erg mooi maar staat alweer voor 23 dollar op eBay.
Ben jij morgennacht toevallig aan het werk? Rond 2u?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef mirannie het volgende:
Ik heb zo pauze, maar nog steeds geen idee wat ik zal gaan eten. Heb onwijs zin in Sushi, maar is hier zo verrotte duur op Schiphol... misschien toch maar gewoon Mac, BK, pasta, pizza... ik weet het nog niet.
[..]
Oeh, dat wil ik ook wel weten, zaten volgens mij ook leuke bij de nieuwe collectie
Jammer dat hier geen mac store zitquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Daph_ het volgende:
$ 23 voor Jade Dragon terwijl die nog te koop is?Fail
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij morgennacht toevallig aan het werk? Rond 2u?
Ahh ok, ik weet ook nog niet zeker of ik er ben, ligt eraan hoe moe ik benquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef mirannie het volgende:
[..]ben er een paar uurtjes later weer vanaf 5:45
Huh, waarom ga je naar schiphol dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ahh ok, ik weet ook nog niet zeker of ik er ben, ligt eraan hoe moe ik ben
Meneer hier dumpen, die gaat op vakantiequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huh, waarom ga je naar schiphol dan?
Oooooquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Meneer hier dumpen, die gaat op vakantie
Waar werk je eigenlijk! Ik kom volgende week vrijdag weer aan op schipholquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef mirannie het volgende:
[..]ben er een paar uurtjes later weer vanaf 5:45
Ik kijk wel of ik wakker genoeg benquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooooo![]()
Ik zou wel meegaan, weet je tenminste zeker dattie weg is![]()
bijenkorf heeft toch een mac corner?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat hier geen mac store zit.
Jaloers op kwastenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:44 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Weekend!!!!![]()
voor Puckzzz, ga eerst maar eens genieten van je weekend straks, dat heb je dubbel en dwars verdiend!
En yay, mijn Boozypakketje is er al!! (wo-avond laat besteld) Die sigmabrushes zijn heeeeeerlijk zachtEn mijn 88 warm palette is tof, evenals mijn wet 'n wild trio's
En ik ben blij met de brush-guards, ze kwasten staan nu fijn op z'n kop te drogen. Ja, yay voor pakketje!
het is art noveau tackyquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn stompjes, droge nagelriemen en ongelijke nagels.
Beter let je ook niet op de ongelijkheid van de strepen, en dit is zo niet mijn stijlmja verveling.
Euw.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijenkorf heeft toch een mac corner?
Whieh!! Tofheid!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Beter let je ook niet op de ongelijkheid van de strepen, en dit is zo niet mijn stijlmja verveling.
En terechtquote:
quote:
FUCKERDUCK dat zijn de monstertjes van mijn vader!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat krijg ik bij google images als ik het google
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUCKERDUCK dat zijn de monstertjes van mijn vader!!!!
[..]
FUCKERDUCK dat zijn de monstertjes van mijn vader!!!!
kut, allemaal reclame voorUGG
op mijn pagina
Vetttquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader wilde vroeger striptekenaar worden voordat ie militair werd.
En hij had precies zulke monstertjes als stripfiguurtjes, maar dan tweedimensionaal![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal straks wel een strip meegappen bij mijn ouders en er een plaatje van posten
tab enter?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
Nerdjes, dat msn geluidje he.. dat moet je uitzetten bij opties.. maar nou zit ik op een mini laptop ding..
en nu kan ik niet op OK drukken in dat scherm.. dus kan ie niet uit..
Kan dat op een andere manier?
gewoon het geluid van je laptop uitzetten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
Nerdjes, dat msn geluidje he.. dat moet je uitzetten bij opties.. maar nou zit ik op een mini laptop ding..
laptopgeluid op mute?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
tsja, je bent van de kneuzenclub he!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon het geluid van je laptop uitzetten?
en boh, ik word steeds zieker, voel me belabberd
JAAA, je bent geweldigquote:
Jij bent degene die dat geluid telkens veroorzaaktequote:
ik ben de voorzitter van de kneuzenclub, jeweets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, je bent van de kneuzenclub he!
Kusje d'r op
Toch geen gangreen van je nagel he?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAA, je bent geweldig
[..]
Jij bent degene die dat geluid telkens veroorzaakte
Ikweetsquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAA, je bent geweldig
[..]
Tsssquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAA, je bent geweldig
[..]
Werkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
AAAAAAAAAAAAH
school
*trekt haren uit hoofd
Ja en in de eerste week ben ik al bijna overspannenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet huilen, je hebt net twee maanden gehad
Bij de bank, maar alleen in vertrekhal 2, aankomsthal 2 en de prefferred banking lounge... dus waarschijnlijk zul je me niet zien, jij komt in Shengen aan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk! Ik kom volgende week vrijdag weer aan op schiphol
waar doe je examen voor?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en in de eerste week ben ik al bijna overspannen![]()
Echt zooo veel. Kutzooi examenjaar
Kan ik tegen je praten of flipt je pc dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat deed ik 9 jaar geleden![]()
ik ben oud![]()
![]()
ff getest, hij doet het geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan ik tegen je praten of flipt je pc dan?
Broekiequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat deed ik 9 jaar geleden![]()
ik ben oud![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Haha, Nel Veerkamp is jaloers op je!
Ik moet nog twenty wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik begon 11 jaar geleden aan m'n studie
en ik ben nog maar 367 dagen twenty-something
ik ben 27quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
moet je me wel weer vastbindenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik maak ze volgende keer wel zo bij jou.
Hihi, ik heb er heeeeeel lang tegenop gekeken, maar voor mij is het inmiddels al 2,5 maand voorbij... Ik ben een dertiger. Al heb ik nog steeds de neiging om het hard te ontkennenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hmpfquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben 27
[..]
moet je me wel weer vastbinden
Ik denk dat ik het ook nog wel es ga "vergeten"quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, ik heb er heeeeeel lang tegenop gekeken, maar voor mij is het inmiddels al 2,5 maand voorbij... Ik ben een dertiger. Al heb ik nog steeds de neiging om het hard te ontkennen
dat hoort er bijquote:
1e vraag weet ik geen anwoord op..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Nog maar even vragen, er is vast iemand die het antwoord weet
Paradoxal voor 18 euro, is dat een redelijke prijs???
Oh, en nog een vraag. Als ik luipaard printje stempel en de vlekjes een kleurtje wil geven, kan dat dan gewoon met een tandenstoker gedoopt in een lakje? Kan het ook met stempellak?
paradoxal kost in de winkel 21,50 dus het is wel goedkoperquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Nog maar even vragen, er is vast iemand die het antwoord weet
Paradoxal voor 18 euro, is dat een redelijke prijs???
Oh, en nog een vraag. Als ik luipaard printje stempel en de vlekjes een kleurtje wil geven, kan dat dan gewoon met een tandenstoker gedoopt in een lakje? Kan het ook met stempellak?
Hihi, volgens mij heb ik zo'n dotting tool wel. Alhoewel, ik heb iets wat een dotting tool zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
1e vraag weet ik geen anwoord op..
Maar dat kan idd met een tandenstoker, of zo'n dotting pen als je die hebt, en met stempellak is wel het makkelijkst, want die dekken zeker in 1 keer.
Dotting tool is gewoon zo'n pennetje met een puntje op het eindequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij heb ik zo'n dotting tool wel. Alhoewel, ik heb iets wat een dotting tool zou kunnen zijnNailart + mirannie = nog even geen match
En thanks Joysa!!
Ah, ok, dacht dat het meer scheelde, valt weer tegenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paradoxal kost in de winkel 21,50 dus het is wel goedkoper
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
Nomnet een kokosmakroon achter m'n kiezen.
Ik deel het sentiment. Ieuw.quote:
Ja, die zat bij mijn grote konad-kitquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dotting tool is gewoon zo'n pennetje met een puntje op het einde
Oh nee, dat vind ik juist vies. Heb ooit eens een vriendje gehad dat dat gebruikte en ondanks dat ik echt een slechte neus heb, werd ik er kots misselijk van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
idd,![]()
Wel lekker in mijn haar trouwens!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik juist vies. Heb ooit eens een vriendje gehad dat dat gebruikte en ondanks dat ik echt een slechte neus heb, werd ik er kots misselijk van.
Dat welquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Jullie vinden me gewoon niet lief.
I is americanquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Je hebt alleen geen smaak![]()
Ik ben ook Inecto loverquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik vind dat juist best wel lekker! Ik ben echt in looove met mijn inecto cremespoeling en stay-in conditioner
Dank je schat, maar hoeft niet. Wil 'm heel graag eerst van dichtbij bekijken. Stom hè?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
mirannie, chanel lakjes zijn hier 16 euro nogwat, ik kan meenemen voor je
china glaze electric lilacquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef mirannie het volgende:
het is rust hier in het shjn slowchat topic, tweede helft zal vast wel zo losbarsten. als iemand zich verveeld, mag die een lakje uit mijn lijst gaan zoeken die ik morgen kan dragen. het moet heftig zijn en hij moet untried zijnsucces
![]()
vind ik eigenlijk te lief en draag vandaag ook al iets lila's (had ik er misschien even bij moeten zeggenquote:
OPI DS Magicquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk te lief en draag vandaag ook al iets lila's (had ik er misschien even bij moeten zeggen)
MPJ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk te lief en draag vandaag ook al iets lila's (had ik er misschien even bij moeten zeggen)
Ja, is ie ook, maar heb 2 dupes... Lunar Eclipse en SH Laser zijn nagenoeg hetzelfde en dat is jammer!!quote:
Eigenlijk heb ik zelfs Charla nog niet als full mani gedragenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef Daph_ het volgende:
@ mirannie ga jij eens als de sodemieter Zoya Ivanka dragen
Eigenlijk zijn het gewoon alledrie goede ideëen. Hmm, dit schiet niet op, hahaquote:
Oke ik zit hier nog een week mocht je hem alsbog wullenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dank je schat, maar hoeft niet. Wil 'm heel graag eerst van dichtbij bekijken. Stom hè?!
En ga nou eens van je vakantie genieten!!!
Ik ging OPI DS Magic intikken bij Google en kreeg direct jouw comparison ervoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, is ie ook, maar heb 2 dupes... Lunar Eclipse en SH Laser zijn nagenoeg hetzelfde en dat is jammer!!
[..]
Eigenlijk heb ik zelfs Charla nog niet als full mani gedragenHeb 'm als tried staan omdat ik er een keer mee gestempeld heb, maar dat geldt natuurlijk niet echt...
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon alledrie goede ideëen. Hmm, dit schiet niet op, haha
sorry hoor maar waarom ga je 140 fucking dollars betalen voor een simpele sandaal????quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef kieskleurig het volgende:
Die zijn echt mooi
Hey wat goed dat mijn vergelijking ervoor kwamquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ging OPI DS Magic intikken bij Google en kreeg direct jouw comparison ervoorVind het heel jammer dat jij Lunar Eclipse op de één of andere manier niet zo mooi vindt als ik (je zei dat ie bij mij heel paars is) ik zie namelijk heeeel vaak de duochrome er in. Krijg het niet op de foto vastgelegd maar ik zie het echt vaak
Er staat UGG op.. DUHHHHHHHHquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom ga je 140 fucking dollars betalen voor een simpele sandaal????
Dank je wel!! En eet smakelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oke ik zit hier nog een week mocht je hem alsbog wullen
Lag net in de zon, ga nu klaarmaken voor uit eten!
Dag dames
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje naar groen neig... maar ook bijvoorbeeld naar Nina pro ultra Xing, en ook naar een luipaard mani, en naar ChG mahoganie, en en en *zucht*. Misschien moet ik gewoon naar je luisteren, hoef ik daar niet meer over na te denkenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom ga je 140 fucking dollars betalen voor een simpele sandaal????
Mooi zeg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
Moet je nou toch kijken wat een fantastische combi!! 2 van mijn favorieten gecombineerdMerry Midnight en #51
[ afbeelding ]
Niet mijn foto
Hehe jij zit ook op MUA te gluren nuquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
Moet je nou toch kijken wat een fantastische combi!! 2 van mijn favorieten gecombineerdMerry Midnight en #51
[ afbeelding ]
Niet mijn foto
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hehe jij zit ook op MUA te gluren nu
was het een neger?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik juist vies. Heb ooit eens een vriendje gehad dat dat gebruikte en ondanks dat ik echt een slechte neus heb, werd ik er kots misselijk van.
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hehe jij zit ook op MUA te gluren nu
ik ook niet meer, dat leek echt op kotsquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef mirannie het volgende:
[..]Jij hebt Shim-merry chic niet!!
Neequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef mirannie het volgende:
[..]Jij hebt Shim-merry chic niet!!
ik heb zo een feestjequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef Diconnected het volgende:
Straks bier drinkenop andermans kosten
Autisten, downers, je trekt ze wel aan he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zo een feestjeVan mijn autistische ex-overbuurjongen
dit is een intelligente autist met sociale vaardighedenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Autisten, downers, je trekt ze wel aan he?
Ik vind 'm wel heel mooiquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet meer, dat leek echt op kots
Geloof dat ik die te saai vindquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil vooral Glove You Snow Much nog
Dat is toch juist 1 van de eerste symptomen van autisme? Het ontbreken aan sociale vaardigheden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is een intelligente autist met sociale vaardigheden
Jaja, smoesjes...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is een intelligente autist met sociale vaardigheden
Hehe ja rood hequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef mirannie het volgende:
Nog maar 7 minuten te gaan en dan breekt mijn ene vrije dag aan![]()
[..]
Ik vind 'm wel heel mooi
[..]
Geloof dat ik die te saai vind
Nee, helemaal niks.. alleen zeikdingen, dus die hou ik maar even voor mequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef AmyGrace het volgende:
Hehe, poehpoeh.. Iemand nog wat leuks te melden?
Ehmz..ik ga over een week op verkansie naar Corsicaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks.. alleen zeikdingen, dus die hou ik maar even voor me
Jij nog iets leuks?
En als je zeikdingen wil delen, mag dat gewoon. Desnoods onder een spoilerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks.. alleen zeikdingen, dus die hou ik maar even voor me
Jij nog iets leuks?
Tof!!! dat is inderdaad leuk ja! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je. Maar ik ga misschien half oktober een dag of 6 naar Egyptequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ehmz..ik ga over een week op verkansie naar Corsica2 weken zon en aangename temperaturen
(hoop ik)
Dat is lief, maar het is gewoon standaard gezeik en ik heb in 4 dagen maar 1 antidepressiepilletje op (wel vanmiddag nieuwe gehaald, dus komt weer goed!), dus alles is momenteel kutquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En als je zeikdingen wil delen, mag dat gewoon. Desnoods onder een spoiler
Oh, dat is balen! Ik zou niet eens een pilletje over durven slaan, maar ik ben dan ook een schijterdquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is lief, maar het is gewoon standaard gezeik en ik heb in 4 dagen maar 1 antidepressiepilletje op (wel vanmiddag nieuwe gehaald, dus komt weer goed!), dus alles is momenteel kut
Yay!! Is altijd handigquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef Daph_ het volgende:
Nog 37 minuten tot mijn gratis navigatie is gedownload, hoezee!
Egypte staat bij mij ook op de 'places-I-must-go'-list!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!!! dat is inderdaad leuk ja! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je. Maar ik ga misschien half oktober een dag of 6 naar Egypte
Nou, ik sla ze ook liever niet over. Maar ik ben zo vergeetachtig soms, dat als mijn reet niet vast zou zitten, ik m overal zou laten liggen... en met zo;n drukke week (vvor mij, moet nog erg wennen aan de combi werk en uni) dus ik vergat ze steeds te halen. Ik wilde aan het einde van de dag alleen maar naar huis toe, dus dat was dan het enige waar mijn hoofd was.. Maar vanmiddag gelukkig er aan gedacht!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, dat is balen! Ik zou niet eens een pilletje over durven slaan, maar ik ben dan ook een schijterdNiet dat ik me nou veel beter voel door de AD, maar goed..
Dat snap ik, dat je er heel veel zin in hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Egypte staat bij mij ook op de 'places-I-must-go'-list!
Maar ik heb er wel veel zin in!
De DM!! (Drogerie Markt voluit geloof ik) Daar heb je in elk geval P2 (aanrader!!), misschien nog limited editions van Essence en leuke kleurtjes van Mybelline (daar is de colorama-lijn toch van)?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga volgende week naar Duitsland op vakantie! In welke winkels tref ik nog leuke nagellakmerken aan?
Dm wat Lindy zegt, en Kiko winkels liggen ook in sommige plekkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga volgende week naar Duitsland op vakantie! In welke winkels tref ik nog leuke nagellakmerken aan?
DM heeft MNY en P2 maar ik vond Karstadt (volgens mij was dat het, een shopping mall die gewoon in winkelcentra zit, in elk geval) toch ook wel een verrassing. Daar was Kron Iss, Maybelline Jade maar ook Art Deco en UMA en echt veel andere nagellakmerken. UMA heeft een nagellakverdunner voor ¤1,40quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Colorama is indd van Maybelline, maar in Duitsland heeft Maybelline ook een lijn die Jade heet en vooral MNY (het zusje, Maybelline New York) is een aanrader met 2 euro per lakjequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De DM!! (Drogerie Markt voluit geloof ik) Daar heb je in elk geval P2 (aanrader!!), misschien nog limited editions van Essence en leuke kleurtjes van Mybelline (daar is de colorama-lijn toch van)?
Verder zou ik het niet zo weten, maar de DM, daar móet je heen
Zo erg ben ik niet thuis in DLD. Ben er een keer heen gereden om naar de DM te gaan, en toen heb ik wel wat andere merken gezien, maar ik liep vooral met een wishlist van zo'n 10-15 fok-nagelmeisjes daar rond, dus daar heb ik verder niet zo op geletquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Colorama is indd van Maybelline, maar in Duitsland heeft Maybelline ook een lijn die Jade heet en vooral MNY (het zusje, Maybelline New York) is een aanrader met 2 euro per lakje![]()
DM heeft ook nog Esprit lakjes, die kleuren zijn mooi maar de ene die ik ervan heb lakt vreemd, net of het borsteltje heel stug is ofzo
Ooooo mijn god! brrrrrr. Maar wel heel STOER van jouquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef Lindytje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net zó'n ontzettend grote spin gevangen onder een beker!!!!!!!!
Ik heb nu nog kippenvel. Hij was echt HUGE!
Ik hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooooo mijn god! brrrrrr. Maar wel heel STOER van jounu die beker nog wegkrijgen
Hahah nee dat snap ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet thuis in DLD. Ben er een keer heen gereden om naar de DM te gaan, en toen heb ik wel wat andere merken gezien, maar ik liep vooral met een wishlist van zo'n 10-15 fok-nagelmeisjes daar rond, dus daar heb ik verder niet zo op gelet
Hahaha! Mijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hebgeroepen
Ze heeft de spin veilig achterin de tuin gezet. En ze is helemaal niet bang van spinnen, maar ze schrok ook van het formaat van het monster
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah nee dat snap ikIk ben elke potentiele nagellakwinkel ingerend, heb alle Essence schappen afgestruind voor de LE's en ben elke Schlecker ingelopen die ik tegenkwam.
Toen we eindelijk een DM hadden gevonden, schijn ik daar helemaal in trance te hebben gestaan. Ben er in één geweest, die zat in een winkelcentrum met best veel winkels er om heen. De andere 3 zijn dat hele winkelcentrum doorgeweest en hebben allemaal winkels bezocht, en toen hun terug kwamen stond ik nóg voor de nagellakjes. Dat iemand kwam zeggen dat ze buiten op me stonden te wachten heb ik nooit gehoord.
You snap?
Welke msn heb je geprobeerd? Die ebuddy of gewoon die live messenger?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb msn uitgeprobeerd en nu sta ik nog steeds op online terwijl ik heb geklikt op afmelden
Ja, dat heb ik liever eigenlijk ook, maar dat vind ik ook een beetje zieligquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha! Mijnzet ze ook altijd "veilig" weg. Maar ik heb liever dat ie ze vermoord, straks lopen ze terug
De live messenger versie (gratis). Volgens mij is het probleem nu opgelost, maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Welke msn heb je geprobeerd? Die ebuddy of gewoon die live messenger?
Dan blaas je een keer, issie wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik liever eigenlijk ook, maar dat vind ik ook een beetje zielig
Bedenk me nu ineens: achterin de tuin is de schuur (zo;n gamel oud ding dat eigenlijk geen schuur mag heten) en daar staat mijn scooter... Straks zit ie daar op als ik weg wil
Okeee. ik gebruik die ebuddy, die live messenger loopt hier altijd vastquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De live messenger versie (gratis). Volgens mij is het probleem nu opgelost, maar ik weet het niet zeker
jamaar, jamaar... dat is ook eigenlijk wel zo.quote:
Ze hadden ook drinken gekocht omdat ze dachten dat ik wel verdroogd zou zijn, na anderhalf uur met open mond staan starenquote:
Misschien kun je een pump meenemen en er eventueel op los meppen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik liever eigenlijk ook, maar dat vind ik ook een beetje zielig
Bedenk me nu ineens: achterin de tuin is de schuur (zo;n gamel oud ding dat eigenlijk geen schuur mag heten) en daar staat mijn scooter... Straks zit ie daar op als ik weg wil
Hahaha!!! ja, DM is zeker heaven!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze hadden ook drinken gekocht omdat ze dachten dat ik wel verdroogd zou zijn, na anderhalf uur met open mond staan starenDM is Heaven
![]()
[..]
Misschien kun je een pump meenemen en er eventueel op los meppen?
écht niet, die dingen verzetten zich met alles wat ze hebbenquote:
En eigenlijk doen ze niks.. ze zijn alleen viesquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
jamaar, jamaar... dat is ook eigenlijk wel zo.
Ik ben heul bang voor grote spinnen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
écht niet, die dingen verzetten zich met alles wat ze hebbenIk zoog eens ééntje op met een stofzuiger, maar die gaf mooi niet toe en sloot zn 'pootjes' om de stofzuigermond heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |