Broekiequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat deed ik 9 jaar geleden![]()
ik ben oud![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn stompjes, droge nagelriemen en ongelijke nagels.
Beter let je ook niet op de ongelijkheid van de strepen, en dit is zo niet mijn stijlmja verveling.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Haha, Nel Veerkamp is jaloers op je!
Ik moet nog twenty wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik begon 11 jaar geleden aan m'n studie
en ik ben nog maar 367 dagen twenty-something
ik ben 27quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
moet je me wel weer vastbindenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik maak ze volgende keer wel zo bij jou.
Hihi, ik heb er heeeeeel lang tegenop gekeken, maar voor mij is het inmiddels al 2,5 maand voorbij... Ik ben een dertiger. Al heb ik nog steeds de neiging om het hard te ontkennenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hmpfquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben 27
[..]
moet je me wel weer vastbinden
Ik denk dat ik het ook nog wel es ga "vergeten"quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, ik heb er heeeeeel lang tegenop gekeken, maar voor mij is het inmiddels al 2,5 maand voorbij... Ik ben een dertiger. Al heb ik nog steeds de neiging om het hard te ontkennen
dat hoort er bijquote:
1e vraag weet ik geen anwoord op..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Nog maar even vragen, er is vast iemand die het antwoord weet
Paradoxal voor 18 euro, is dat een redelijke prijs???
Oh, en nog een vraag. Als ik luipaard printje stempel en de vlekjes een kleurtje wil geven, kan dat dan gewoon met een tandenstoker gedoopt in een lakje? Kan het ook met stempellak?
paradoxal kost in de winkel 21,50 dus het is wel goedkoperquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Nog maar even vragen, er is vast iemand die het antwoord weet
Paradoxal voor 18 euro, is dat een redelijke prijs???
Oh, en nog een vraag. Als ik luipaard printje stempel en de vlekjes een kleurtje wil geven, kan dat dan gewoon met een tandenstoker gedoopt in een lakje? Kan het ook met stempellak?
Hihi, volgens mij heb ik zo'n dotting tool wel. Alhoewel, ik heb iets wat een dotting tool zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
1e vraag weet ik geen anwoord op..
Maar dat kan idd met een tandenstoker, of zo'n dotting pen als je die hebt, en met stempellak is wel het makkelijkst, want die dekken zeker in 1 keer.
Dotting tool is gewoon zo'n pennetje met een puntje op het eindequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij heb ik zo'n dotting tool wel. Alhoewel, ik heb iets wat een dotting tool zou kunnen zijnNailart + mirannie = nog even geen match
En thanks Joysa!!
Ah, ok, dacht dat het meer scheelde, valt weer tegenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paradoxal kost in de winkel 21,50 dus het is wel goedkoper
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
Nomnet een kokosmakroon achter m'n kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |