tab enter?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
Nerdjes, dat msn geluidje he.. dat moet je uitzetten bij opties.. maar nou zit ik op een mini laptop ding..
en nu kan ik niet op OK drukken in dat scherm.. dus kan ie niet uit..
Kan dat op een andere manier?
gewoon het geluid van je laptop uitzetten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
Nerdjes, dat msn geluidje he.. dat moet je uitzetten bij opties.. maar nou zit ik op een mini laptop ding..
laptopgeluid op mute?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
tsja, je bent van de kneuzenclub he!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon het geluid van je laptop uitzetten?
en boh, ik word steeds zieker, voel me belabberd
JAAA, je bent geweldigquote:
Jij bent degene die dat geluid telkens veroorzaaktequote:
ik ben de voorzitter van de kneuzenclub, jeweets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, je bent van de kneuzenclub he!
Kusje d'r op
Toch geen gangreen van je nagel he?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAA, je bent geweldig
[..]
Jij bent degene die dat geluid telkens veroorzaakte
Ikweetsquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAA, je bent geweldig
[..]
Tsssquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAA, je bent geweldig
[..]
Werkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
AAAAAAAAAAAAH
school
*trekt haren uit hoofd
Ja en in de eerste week ben ik al bijna overspannenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet huilen, je hebt net twee maanden gehad
Bij de bank, maar alleen in vertrekhal 2, aankomsthal 2 en de prefferred banking lounge... dus waarschijnlijk zul je me niet zien, jij komt in Shengen aan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk! Ik kom volgende week vrijdag weer aan op schiphol
waar doe je examen voor?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en in de eerste week ben ik al bijna overspannen![]()
Echt zooo veel. Kutzooi examenjaar
Kan ik tegen je praten of flipt je pc dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat deed ik 9 jaar geleden![]()
ik ben oud![]()
![]()
ff getest, hij doet het geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan ik tegen je praten of flipt je pc dan?
Broekiequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat deed ik 9 jaar geleden![]()
ik ben oud![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn stompjes, droge nagelriemen en ongelijke nagels.
Beter let je ook niet op de ongelijkheid van de strepen, en dit is zo niet mijn stijlmja verveling.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Haha, Nel Veerkamp is jaloers op je!
Ik moet nog twenty wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik begon 11 jaar geleden aan m'n studie
en ik ben nog maar 367 dagen twenty-something
ik ben 27quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
moet je me wel weer vastbindenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik maak ze volgende keer wel zo bij jou.
Hihi, ik heb er heeeeeel lang tegenop gekeken, maar voor mij is het inmiddels al 2,5 maand voorbij... Ik ben een dertiger. Al heb ik nog steeds de neiging om het hard te ontkennenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hmpfquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben 27
[..]
moet je me wel weer vastbinden
Ik denk dat ik het ook nog wel es ga "vergeten"quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, ik heb er heeeeeel lang tegenop gekeken, maar voor mij is het inmiddels al 2,5 maand voorbij... Ik ben een dertiger. Al heb ik nog steeds de neiging om het hard te ontkennen
dat hoort er bijquote:
1e vraag weet ik geen anwoord op..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Nog maar even vragen, er is vast iemand die het antwoord weet
Paradoxal voor 18 euro, is dat een redelijke prijs???
Oh, en nog een vraag. Als ik luipaard printje stempel en de vlekjes een kleurtje wil geven, kan dat dan gewoon met een tandenstoker gedoopt in een lakje? Kan het ook met stempellak?
paradoxal kost in de winkel 21,50 dus het is wel goedkoperquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Nog maar even vragen, er is vast iemand die het antwoord weet
Paradoxal voor 18 euro, is dat een redelijke prijs???
Oh, en nog een vraag. Als ik luipaard printje stempel en de vlekjes een kleurtje wil geven, kan dat dan gewoon met een tandenstoker gedoopt in een lakje? Kan het ook met stempellak?
Hihi, volgens mij heb ik zo'n dotting tool wel. Alhoewel, ik heb iets wat een dotting tool zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
1e vraag weet ik geen anwoord op..
Maar dat kan idd met een tandenstoker, of zo'n dotting pen als je die hebt, en met stempellak is wel het makkelijkst, want die dekken zeker in 1 keer.
Dotting tool is gewoon zo'n pennetje met een puntje op het eindequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij heb ik zo'n dotting tool wel. Alhoewel, ik heb iets wat een dotting tool zou kunnen zijnNailart + mirannie = nog even geen match
En thanks Joysa!!
Ah, ok, dacht dat het meer scheelde, valt weer tegenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paradoxal kost in de winkel 21,50 dus het is wel goedkoper
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
Nomnet een kokosmakroon achter m'n kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |