Jaloers op kwastenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:44 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Weekend!!!!![]()
voor Puckzzz, ga eerst maar eens genieten van je weekend straks, dat heb je dubbel en dwars verdiend!
En yay, mijn Boozypakketje is er al!! (wo-avond laat besteld) Die sigmabrushes zijn heeeeeerlijk zachtEn mijn 88 warm palette is tof, evenals mijn wet 'n wild trio's
En ik ben blij met de brush-guards, ze kwasten staan nu fijn op z'n kop te drogen. Ja, yay voor pakketje!
het is art noveau tackyquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn stompjes, droge nagelriemen en ongelijke nagels.
Beter let je ook niet op de ongelijkheid van de strepen, en dit is zo niet mijn stijlmja verveling.
Euw.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijenkorf heeft toch een mac corner?
Whieh!! Tofheid!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn stompjes, droge nagelriemen en ongelijke nagels.
Beter let je ook niet op de ongelijkheid van de strepen, en dit is zo niet mijn stijlmja verveling.
En terechtquote:
quote:
FUCKERDUCK dat zijn de monstertjes van mijn vader!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat krijg ik bij google images als ik het google
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUCKERDUCK dat zijn de monstertjes van mijn vader!!!!
[..]
FUCKERDUCK dat zijn de monstertjes van mijn vader!!!!
kut, allemaal reclame voorUGG
op mijn pagina
Vetttquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader wilde vroeger striptekenaar worden voordat ie militair werd.
En hij had precies zulke monstertjes als stripfiguurtjes, maar dan tweedimensionaal![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal straks wel een strip meegappen bij mijn ouders en er een plaatje van posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |