De DM!! (Drogerie Markt voluit geloof ik) Daar heb je in elk geval P2 (aanrader!!), misschien nog limited editions van Essence en leuke kleurtjes van Mybelline (daar is de colorama-lijn toch van)?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga volgende week naar Duitsland op vakantie! In welke winkels tref ik nog leuke nagellakmerken aan?
Dm wat Lindy zegt, en Kiko winkels liggen ook in sommige plekkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga volgende week naar Duitsland op vakantie! In welke winkels tref ik nog leuke nagellakmerken aan?
DM heeft MNY en P2 maar ik vond Karstadt (volgens mij was dat het, een shopping mall die gewoon in winkelcentra zit, in elk geval) toch ook wel een verrassing. Daar was Kron Iss, Maybelline Jade maar ook Art Deco en UMA en echt veel andere nagellakmerken. UMA heeft een nagellakverdunner voor ¤1,40quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Colorama is indd van Maybelline, maar in Duitsland heeft Maybelline ook een lijn die Jade heet en vooral MNY (het zusje, Maybelline New York) is een aanrader met 2 euro per lakjequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De DM!! (Drogerie Markt voluit geloof ik) Daar heb je in elk geval P2 (aanrader!!), misschien nog limited editions van Essence en leuke kleurtjes van Mybelline (daar is de colorama-lijn toch van)?
Verder zou ik het niet zo weten, maar de DM, daar móet je heen
Zo erg ben ik niet thuis in DLD. Ben er een keer heen gereden om naar de DM te gaan, en toen heb ik wel wat andere merken gezien, maar ik liep vooral met een wishlist van zo'n 10-15 fok-nagelmeisjes daar rond, dus daar heb ik verder niet zo op geletquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Colorama is indd van Maybelline, maar in Duitsland heeft Maybelline ook een lijn die Jade heet en vooral MNY (het zusje, Maybelline New York) is een aanrader met 2 euro per lakje![]()
DM heeft ook nog Esprit lakjes, die kleuren zijn mooi maar de ene die ik ervan heb lakt vreemd, net of het borsteltje heel stug is ofzo
Ooooo mijn god! brrrrrr. Maar wel heel STOER van jouquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef Lindytje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net zó'n ontzettend grote spin gevangen onder een beker!!!!!!!!
Ik heb nu nog kippenvel. Hij was echt HUGE!
Ik hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooooo mijn god! brrrrrr. Maar wel heel STOER van jounu die beker nog wegkrijgen
Hahah nee dat snap ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet thuis in DLD. Ben er een keer heen gereden om naar de DM te gaan, en toen heb ik wel wat andere merken gezien, maar ik liep vooral met een wishlist van zo'n 10-15 fok-nagelmeisjes daar rond, dus daar heb ik verder niet zo op gelet
Hahaha! Mijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hebgeroepen
Ze heeft de spin veilig achterin de tuin gezet. En ze is helemaal niet bang van spinnen, maar ze schrok ook van het formaat van het monster
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah nee dat snap ikIk ben elke potentiele nagellakwinkel ingerend, heb alle Essence schappen afgestruind voor de LE's en ben elke Schlecker ingelopen die ik tegenkwam.
Toen we eindelijk een DM hadden gevonden, schijn ik daar helemaal in trance te hebben gestaan. Ben er in één geweest, die zat in een winkelcentrum met best veel winkels er om heen. De andere 3 zijn dat hele winkelcentrum doorgeweest en hebben allemaal winkels bezocht, en toen hun terug kwamen stond ik nóg voor de nagellakjes. Dat iemand kwam zeggen dat ze buiten op me stonden te wachten heb ik nooit gehoord.
You snap?
Welke msn heb je geprobeerd? Die ebuddy of gewoon die live messenger?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb msn uitgeprobeerd en nu sta ik nog steeds op online terwijl ik heb geklikt op afmelden
Ja, dat heb ik liever eigenlijk ook, maar dat vind ik ook een beetje zieligquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha! Mijnzet ze ook altijd "veilig" weg. Maar ik heb liever dat ie ze vermoord, straks lopen ze terug
De live messenger versie (gratis). Volgens mij is het probleem nu opgelost, maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Welke msn heb je geprobeerd? Die ebuddy of gewoon die live messenger?
Dan blaas je een keer, issie wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik liever eigenlijk ook, maar dat vind ik ook een beetje zielig
Bedenk me nu ineens: achterin de tuin is de schuur (zo;n gamel oud ding dat eigenlijk geen schuur mag heten) en daar staat mijn scooter... Straks zit ie daar op als ik weg wil
Okeee. ik gebruik die ebuddy, die live messenger loopt hier altijd vastquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De live messenger versie (gratis). Volgens mij is het probleem nu opgelost, maar ik weet het niet zeker
jamaar, jamaar... dat is ook eigenlijk wel zo.quote:
Ze hadden ook drinken gekocht omdat ze dachten dat ik wel verdroogd zou zijn, na anderhalf uur met open mond staan starenquote:
Misschien kun je een pump meenemen en er eventueel op los meppen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik liever eigenlijk ook, maar dat vind ik ook een beetje zielig
Bedenk me nu ineens: achterin de tuin is de schuur (zo;n gamel oud ding dat eigenlijk geen schuur mag heten) en daar staat mijn scooter... Straks zit ie daar op als ik weg wil
Hahaha!!! ja, DM is zeker heaven!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze hadden ook drinken gekocht omdat ze dachten dat ik wel verdroogd zou zijn, na anderhalf uur met open mond staan starenDM is Heaven
![]()
[..]
Misschien kun je een pump meenemen en er eventueel op los meppen?
écht niet, die dingen verzetten zich met alles wat ze hebbenquote:
En eigenlijk doen ze niks.. ze zijn alleen viesquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
jamaar, jamaar... dat is ook eigenlijk wel zo.
Ik ben heul bang voor grote spinnen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
écht niet, die dingen verzetten zich met alles wat ze hebbenIk zoog eens ééntje op met een stofzuiger, maar die gaf mooi niet toe en sloot zn 'pootjes' om de stofzuigermond heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |