abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:10:33 #276
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86298607
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga volgende week naar Duitsland op vakantie! In welke winkels tref ik nog leuke nagellakmerken aan?
De DM!! (Drogerie Markt voluit geloof ik) Daar heb je in elk geval P2 (aanrader!!), misschien nog limited editions van Essence en leuke kleurtjes van Mybelline (daar is de colorama-lijn toch van)?
Verder zou ik het niet zo weten, maar de DM, daar móet je heen ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_86298767
quote:
Ik ga volgende week naar Duitsland op vakantie! In welke winkels tref ik nog leuke nagellakmerken aan?
Dm wat Lindy zegt, en Kiko winkels liggen ook in sommige plekken
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_86298796
DM zit wel op 30 km afstand }:| Hopen dat ik (8> zo gek krijg om speciaal voor zoiets daarheen te rijden :')
I had a signature once. It was awful.
pi_86298799
Ik heb msn uitgeprobeerd en nu sta ik nog steeds op online terwijl ik heb geklikt op afmelden :')
pi_86298904
quote:
DM heeft MNY en P2 maar ik vond Karstadt (volgens mij was dat het, een shopping mall die gewoon in winkelcentra zit, in elk geval) toch ook wel een verrassing. Daar was Kron Iss, Maybelline Jade maar ook Art Deco en UMA en echt veel andere nagellakmerken. UMA heeft een nagellakverdunner voor ¤1,40 :') P2 heeft ook héle fijne nagelverzorgingspulletjes, zoals Cuticle Cream, maar ook een nagellakverdunner die niks kost, ¤1,60 geloof ik en hij werkt prima. Die spulletjes liggen in een apart P2 vak, dus even verder kijken dan het nagellakschap ;) Verder vond ik Rossmann ook leuk, die heeft Rival de Loop, lijkt op Essence al is dat merk niet heel bijzonder. Maar als je van Rossmann één van hebt gezien ken je ze allemaal.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:20:50 #281
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86299049
:o :o :o :o :o Ik heb net zó'n ontzettend grote spin gevangen onder een beker!!!!!!!!

Ik heb nu nog kippenvel. Hij was echt HUGE!
pi_86299064
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Lindytje het volgende:

[..]

De DM!! (Drogerie Markt voluit geloof ik) Daar heb je in elk geval P2 (aanrader!!), misschien nog limited editions van Essence en leuke kleurtjes van Mybelline (daar is de colorama-lijn toch van)?
Verder zou ik het niet zo weten, maar de DM, daar móet je heen ;)
Colorama is indd van Maybelline, maar in Duitsland heeft Maybelline ook een lijn die Jade heet en vooral MNY (het zusje, Maybelline New York) is een aanrader met 2 euro per lakje :')
DM heeft ook nog Esprit lakjes, die kleuren zijn mooi maar de ene die ik ervan heb lakt vreemd, net of het borsteltje heel stug is ofzo
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:21:15 #283
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86299071
En nu heb ik overal jeuk :r
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:23:00 #284
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86299141
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef princess-a het volgende:

[..]

Colorama is indd van Maybelline, maar in Duitsland heeft Maybelline ook een lijn die Jade heet en vooral MNY (het zusje, Maybelline New York) is een aanrader met 2 euro per lakje :')
DM heeft ook nog Esprit lakjes, die kleuren zijn mooi maar de ene die ik ervan heb lakt vreemd, net of het borsteltje heel stug is ofzo
Zo erg ben ik niet thuis in DLD. Ben er een keer heen gereden om naar de DM te gaan, en toen heb ik wel wat andere merken gezien, maar ik liep vooral met een wishlist van zo'n 10-15 fok-nagelmeisjes daar rond, dus daar heb ik verder niet zo op gelet :')
pi_86299234
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef Lindytje het volgende:
:o :o :o :o :o Ik heb net zó'n ontzettend grote spin gevangen onder een beker!!!!!!!!

Ik heb nu nog kippenvel. Hij was echt HUGE!
Ooooo mijn god! brrrrrr. Maar wel heel STOER van jou 8-) nu die beker nog wegkrijgen ;)
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:28:04 #286
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86299322
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ooooo mijn god! brrrrrr. Maar wel heel STOER van jou 8-) nu die beker nog wegkrijgen ;)
Ik heb O+ geroepen :')
Ze heeft de spin veilig achterin de tuin gezet. En ze is helemaal niet bang van spinnen, maar ze schrok ook van het formaat van het monster :o
pi_86299385
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Zo erg ben ik niet thuis in DLD. Ben er een keer heen gereden om naar de DM te gaan, en toen heb ik wel wat andere merken gezien, maar ik liep vooral met een wishlist van zo'n 10-15 fok-nagelmeisjes daar rond, dus daar heb ik verder niet zo op gelet :')
Hahah nee dat snap ik :P Ik ben elke potentiele nagellakwinkel ingerend, heb alle Essence schappen afgestruind voor de LE's en ben elke Schlecker ingelopen die ik tegenkwam.
Toen we eindelijk een DM hadden gevonden, schijn ik daar helemaal in trance te hebben gestaan. Ben er in één geweest, die zat in een winkelcentrum met best veel winkels er om heen. De andere 3 zijn dat hele winkelcentrum doorgeweest en hebben allemaal winkels bezocht, en toen hun terug kwamen stond ik nóg voor de nagellakjes. Dat iemand kwam zeggen dat ze buiten op me stonden te wachten heb ik nooit gehoord.
You snap? :D
pi_86299451
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik heb O+ geroepen :')
Ze heeft de spin veilig achterin de tuin gezet. En ze is helemaal niet bang van spinnen, maar ze schrok ook van het formaat van het monster :o
Hahaha! Mijn (8> zet ze ook altijd "veilig" weg. Maar ik heb liever dat ie ze vermoord, straks lopen ze terug :o
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:32:37 #289
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86299496
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hahah nee dat snap ik :P Ik ben elke potentiele nagellakwinkel ingerend, heb alle Essence schappen afgestruind voor de LE's en ben elke Schlecker ingelopen die ik tegenkwam.
Toen we eindelijk een DM hadden gevonden, schijn ik daar helemaal in trance te hebben gestaan. Ben er in één geweest, die zat in een winkelcentrum met best veel winkels er om heen. De andere 3 zijn dat hele winkelcentrum doorgeweest en hebben allemaal winkels bezocht, en toen hun terug kwamen stond ik nóg voor de nagellakjes. Dat iemand kwam zeggen dat ze buiten op me stonden te wachten heb ik nooit gehoord.
You snap? :D
:D _O- Ik zie je al staan!!
pi_86299515
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb msn uitgeprobeerd en nu sta ik nog steeds op online terwijl ik heb geklikt op afmelden :')
Welke msn heb je geprobeerd? Die ebuddy of gewoon die live messenger?
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:34:11 #291
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86299560
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hahaha! Mijn (8> zet ze ook altijd "veilig" weg. Maar ik heb liever dat ie ze vermoord, straks lopen ze terug :o
Ja, dat heb ik liever eigenlijk ook, maar dat vind ik ook een beetje zielig :')

Bedenk me nu ineens: achterin de tuin is de schuur (zo;n gamel oud ding dat eigenlijk geen schuur mag heten) en daar staat mijn scooter... Straks zit ie daar op als ik weg wil :o
pi_86299620
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Joysa het volgende:

[..]

Welke msn heb je geprobeerd? Die ebuddy of gewoon die live messenger?
De live messenger versie (gratis). Volgens mij is het probleem nu opgelost, maar ik weet het niet zeker :')
pi_86299632
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Bedenk me nu ineens: achterin de tuin is de schuur (zo;n gamel oud ding dat eigenlijk geen schuur mag heten) en daar staat mijn scooter... Straks zit ie daar op als ik weg wil :o
Dan blaas je een keer, issie weg :D
pi_86299657
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Daph_ het volgende:

[..]

De live messenger versie (gratis). Volgens mij is het probleem nu opgelost, maar ik weet het niet zeker :')
Okeee. ik gebruik die ebuddy, die live messenger loopt hier altijd vast :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:39:13 #295
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86299757
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Joysa het volgende:

[..]

jamaar, jamaar... dat is ook eigenlijk wel zo.
Ik ben heul bang voor grote spinnen ;(
pi_86299808
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:D _O- Ik zie je al staan!!
Ze hadden ook drinken gekocht omdat ze dachten dat ik wel verdroogd zou zijn, na anderhalf uur met open mond staan staren :') DM is Heaven O+

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Misschien kun je een pump meenemen en er eventueel op los meppen?
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:41:08 #297
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86299864
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ze hadden ook drinken gekocht omdat ze dachten dat ik wel verdroogd zou zijn, na anderhalf uur met open mond staan staren :') DM is Heaven O+
[..]

Misschien kun je een pump meenemen en er eventueel op los meppen?
Hahaha!!! ja, DM is zeker heaven!! O+

Hihi, ik heb een heul zwaar kettingslot, 1 slinger en hij is morsdood ;)
pi_86299881
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Joysa het volgende:

[..]

écht niet, die dingen verzetten zich met alles wat ze hebben :o Ik zoog eens ééntje op met een stofzuiger, maar die gaf mooi niet toe en sloot zn 'pootjes' om de stofzuigermond heen
pi_86299888
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Lindytje het volgende:

[..]

jamaar, jamaar... dat is ook eigenlijk wel zo.
Ik ben heul bang voor grote spinnen ;(
En eigenlijk doen ze niks.. ze zijn alleen vies :r
pi_86299908
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef princess-a het volgende:

[..]

écht niet, die dingen verzetten zich met alles wat ze hebben :o Ik zoog eens ééntje op met een stofzuiger, maar die gaf mooi niet toe en sloot zn 'pootjes' om de stofzuigermond heen
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')