Eh, ja is goedquote:
Auchquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Dwyn het volgende:
Anders snij je even je vinger open aan de trommel van de wasmachine.
Au!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Dwyn het volgende:
Anders snij je even je vinger open aan de trommel van de wasmachine.
Ah joh, niet druk om maken.. Lekker genieten van een paar daagjes rust!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:23 schreef Linnie20v het volgende:
Stom he, maar nu ik een lang weekend heb voel ik me zo nutteloos.
Als in, ik moet wat gaan doen anders gaan mensen straks vragen wat ik gedaan heb....met als antwoord....'niet veel' en dan voel ik me schuldig.
Morgen dagje Oberhausen of Düsseldorf als alles goed gaat, want ik ga mn verjaardag mooi niet vieren
Mijn god zeg! Naja, dan maar wachten op een paar goede dupes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
chanel pc hooftstraat is uitverkocht alleen in brussel nog paar over. Weet niet of het al genoemd is, heb niet alles terug gelezen.
Nu naar het strand
Iets bestellen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb vette honger en kom er dus net achter dat er helemaal niks is om te eten? Geen brood, geen stokbrood, ik kan geen salade maken want heb niks om door de pasta te mikkenEn ik kan niet naar de supermarkt omdat ik moet wachten op m'n iPhone....
Fotoverslagje!!!quote:
Jeuj, wat een verhaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
Boh net een HELE panini met gehakt en mozarella op, en ik kon het niet laten...er staat ook een grote zal gele M&M's op mijn bureau...
stress + eten =![]()
Ik heb gisteren een kleine meltdown gehad toen men om 5 voor 5 belde waar de projectscans en projectmutaties bleven. Schijnbaar zou ik die uitdraaien maar dat is er bij mij totaal doorgeschoten. Zolang er niets in mail staat of érgens op papier of outlook vergeet ik dat gewoon. Ik moet aan 20.000 dingen denken dus dan moet het ergens geregistreerd staan anders loop je flinke kans dat ik het vergeet. Maar dat duurt dus 2 uur om uit te draaien....dus ik voelde wat wanhoopstraantjes opkomen, ben maar snel naar de gang gegaan om te kalmeren tot een goede collega langskwam en me zag....Bwuuuuhuuuuu!!! het is gewoon teveeheeeel....![]()
Ik baal daar zo van he? Vind het zo'n teken van zwakte![]()
Naja hij belde met de baas van betreffende afdeling (werk op 3 afdelingen) en die kwam meteen ff langs. Hebben daarna wel een goed gesprek gehad. Hopelijk wordt de druk over een week of 2 wat minder dan komt er iemand op die afdeling bij die een aantal zaken over gaat nemen.
pffffff bijna weekend!!
Dat is zo'n vakje toch? Dat je met een pinnetje open moet krijgen. ;oquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Even he.. Ik krijg m'n simkaart niet eens in het toestel?watn het dingetje waar ie inmoet gaat niet open...
kakquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:53 schreef princess-a het volgende:
Dames!
Ik ben net vergeten mn gepinde geld uit de automaat te halen, aahh dom! Wie weet hoe snel dat terug geslikt wordt door de automaat?
Was het een groot bedrag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:53 schreef princess-a het volgende:
Dames!
Ik ben net vergeten mn gepinde geld uit de automaat te halen, aahh dom! Wie weet hoe snel dat terug geslikt wordt door de automaat?
Ja dat pinnetje zat dus niet in het doosje, en stond wel afgebeeld op de handleidingquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat is zo'n vakje toch? Dat je met een pinnetje open moet krijgen. ;o
Ik mocht het doen bij mn vriend zijn 3gs, dus eerst heel zachtjes.maar uiteindelijk was ie met wat meer kracht wel makkelijker open.
Dat pinnetje zit ergens in een zwart deel van het plastic geklikt als ik het goed hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat pinnetje zat dus niet in het doosje, en stond wel afgebeeld op de handleidingdus ik heb gegoogle'd en op youtube gezocht tot ik iemand zag die het voordeed
Het is gelukt heur
Nu iTunes aan het installeren.... Ik wil pielen!!!!!
Met een paperclip kan het ook gewoon bij een 3G iig welquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat pinnetje zat dus niet in het doosje, en stond wel afgebeeld op de handleidingdus ik heb gegoogle'd en op youtube gezocht tot ik iemand zag die het voordeed
Het is gelukt heur
Ghehequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is gelukt heur
Ja daar zat ie dus ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Crientj het volgende:
[..]
GheheHij hoort in het plastic te zitten geloof ik. ;o Iig, niet los in het doosje zelf.
Maar kan idd wel geloven dat je ermee wilt gaan spelen
ik wilde op de bank gaan liggen, maar er lagen allemaal viezeltjes op de bank (van de grond, vriend heeft nooit slippers aan) dus dat veeg ik er met een mooie zwaai af, waarop ik met volle kracht met m'n nagel recht vooruit tegen de tafel aan knalquote:
AU!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wilde op de bank gaan liggen, maar er lagen allemaal viezeltjes op de bank (van de grond, vriend heeft nooit slippers aan) dus dat veeg ik er met een mooie zwaai af, waarop ik met volle kracht met m'n nagel recht vooruit tegen de tafel aan knal![]()
pats, compleet ingescheurd tot aan m'n vleesje
doet echt zeeheer
Ziet er echt verdomd pijnlijk uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wilde op de bank gaan liggen, maar er lagen allemaal viezeltjes op de bank (van de grond, vriend heeft nooit slippers aan) dus dat veeg ik er met een mooie zwaai af, waarop ik met volle kracht met m'n nagel recht vooruit tegen de tafel aan knal![]()
pats, compleet ingescheurd tot aan m'n vleesje
doet echt zeeheer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef Mirjam het volgende:
auw auw auw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, auwiequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
AU!
Ik kreeg even een rillingtip van flip: voorlopig even niet removeren op die nagel/vinger
Welke twee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
net gegroothandeld met Debsterr en maar 2 lakjes gekocht en verder nog wat nailartpotjes want uitverkoop
En Damone is binnen en de lakjes die ik met Mirannie had meebesteld en mijn Models Ownsjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |