Ja, die zat bij mijn grote konad-kitquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dotting tool is gewoon zo'n pennetje met een puntje op het einde
Oh nee, dat vind ik juist vies. Heb ooit eens een vriendje gehad dat dat gebruikte en ondanks dat ik echt een slechte neus heb, werd ik er kots misselijk van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
idd,![]()
Wel lekker in mijn haar trouwens!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik juist vies. Heb ooit eens een vriendje gehad dat dat gebruikte en ondanks dat ik echt een slechte neus heb, werd ik er kots misselijk van.
Dat welquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Jullie vinden me gewoon niet lief.
I is americanquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Je hebt alleen geen smaak![]()
Ik ben ook Inecto loverquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik vind dat juist best wel lekker! Ik ben echt in looove met mijn inecto cremespoeling en stay-in conditioner
Dank je schat, maar hoeft niet. Wil 'm heel graag eerst van dichtbij bekijken. Stom hè?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
mirannie, chanel lakjes zijn hier 16 euro nogwat, ik kan meenemen voor je
china glaze electric lilacquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef mirannie het volgende:
het is rust hier in het shjn slowchat topic, tweede helft zal vast wel zo losbarsten. als iemand zich verveeld, mag die een lakje uit mijn lijst gaan zoeken die ik morgen kan dragen. het moet heftig zijn en hij moet untried zijnsucces
![]()
vind ik eigenlijk te lief en draag vandaag ook al iets lila's (had ik er misschien even bij moeten zeggenquote:
OPI DS Magicquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk te lief en draag vandaag ook al iets lila's (had ik er misschien even bij moeten zeggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |