Ja, die zat bij mijn grote konad-kitquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dotting tool is gewoon zo'n pennetje met een puntje op het einde
Oh nee, dat vind ik juist vies. Heb ooit eens een vriendje gehad dat dat gebruikte en ondanks dat ik echt een slechte neus heb, werd ik er kots misselijk van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
idd,![]()
Wel lekker in mijn haar trouwens!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik juist vies. Heb ooit eens een vriendje gehad dat dat gebruikte en ondanks dat ik echt een slechte neus heb, werd ik er kots misselijk van.
Dat welquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Jullie vinden me gewoon niet lief.
I is americanquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Je hebt alleen geen smaak![]()
Ik ben ook Inecto loverquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik vind dat juist best wel lekker! Ik ben echt in looove met mijn inecto cremespoeling en stay-in conditioner
Dank je schat, maar hoeft niet. Wil 'm heel graag eerst van dichtbij bekijken. Stom hè?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
mirannie, chanel lakjes zijn hier 16 euro nogwat, ik kan meenemen voor je
china glaze electric lilacquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef mirannie het volgende:
het is rust hier in het shjn slowchat topic, tweede helft zal vast wel zo losbarsten. als iemand zich verveeld, mag die een lakje uit mijn lijst gaan zoeken die ik morgen kan dragen. het moet heftig zijn en hij moet untried zijnsucces
![]()
vind ik eigenlijk te lief en draag vandaag ook al iets lila's (had ik er misschien even bij moeten zeggenquote:
OPI DS Magicquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk te lief en draag vandaag ook al iets lila's (had ik er misschien even bij moeten zeggen)
MPJ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk te lief en draag vandaag ook al iets lila's (had ik er misschien even bij moeten zeggen)
Ja, is ie ook, maar heb 2 dupes... Lunar Eclipse en SH Laser zijn nagenoeg hetzelfde en dat is jammer!!quote:
Eigenlijk heb ik zelfs Charla nog niet als full mani gedragenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef Daph_ het volgende:
@ mirannie ga jij eens als de sodemieter Zoya Ivanka dragen
Eigenlijk zijn het gewoon alledrie goede ideëen. Hmm, dit schiet niet op, hahaquote:
Oke ik zit hier nog een week mocht je hem alsbog wullenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dank je schat, maar hoeft niet. Wil 'm heel graag eerst van dichtbij bekijken. Stom hè?!
En ga nou eens van je vakantie genieten!!!
Ik ging OPI DS Magic intikken bij Google en kreeg direct jouw comparison ervoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, is ie ook, maar heb 2 dupes... Lunar Eclipse en SH Laser zijn nagenoeg hetzelfde en dat is jammer!!
[..]
Eigenlijk heb ik zelfs Charla nog niet als full mani gedragenHeb 'm als tried staan omdat ik er een keer mee gestempeld heb, maar dat geldt natuurlijk niet echt...
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon alledrie goede ideëen. Hmm, dit schiet niet op, haha
sorry hoor maar waarom ga je 140 fucking dollars betalen voor een simpele sandaal????quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef kieskleurig het volgende:
http://www.shoe-store.net/ugg-violet-womens
Die zijn echt mooi
Hey wat goed dat mijn vergelijking ervoor kwamquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ging OPI DS Magic intikken bij Google en kreeg direct jouw comparison ervoorVind het heel jammer dat jij Lunar Eclipse op de één of andere manier niet zo mooi vindt als ik (je zei dat ie bij mij heel paars is) ik zie namelijk heeeel vaak de duochrome er in. Krijg het niet op de foto vastgelegd maar ik zie het echt vaak
Er staat UGG op.. DUHHHHHHHHquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom ga je 140 fucking dollars betalen voor een simpele sandaal????
Dank je wel!! En eet smakelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oke ik zit hier nog een week mocht je hem alsbog wullen
Lag net in de zon, ga nu klaarmaken voor uit eten!
Dag dames
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje naar groen neig... maar ook bijvoorbeeld naar Nina pro ultra Xing, en ook naar een luipaard mani, en naar ChG mahoganie, en en en *zucht*. Misschien moet ik gewoon naar je luisteren, hoef ik daar niet meer over na te denkenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom ga je 140 fucking dollars betalen voor een simpele sandaal????
Mooi zeg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
Moet je nou toch kijken wat een fantastische combi!! 2 van mijn favorieten gecombineerdMerry Midnight en #51
[ afbeelding ]
Niet mijn foto
Hehe jij zit ook op MUA te gluren nuquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
Moet je nou toch kijken wat een fantastische combi!! 2 van mijn favorieten gecombineerdMerry Midnight en #51
[ afbeelding ]
Niet mijn foto
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hehe jij zit ook op MUA te gluren nu
was het een neger?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik juist vies. Heb ooit eens een vriendje gehad dat dat gebruikte en ondanks dat ik echt een slechte neus heb, werd ik er kots misselijk van.
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hehe jij zit ook op MUA te gluren nu
ik ook niet meer, dat leek echt op kotsquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef mirannie het volgende:
[..]Jij hebt Shim-merry chic niet!!
Neequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef mirannie het volgende:
[..]Jij hebt Shim-merry chic niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |