Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat was het nietquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan toch bij Google gewerkt hebben??
als je toch niks beters te melden hebt dan Google, als n dat je van het bestaan van een website afweet, dan is het toch wel droevig gesteld hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
T is ook moeilijk een goede cv schrijven.
vreemd genoeg heb ik de schrijver van de brief nooit ontmoetquote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je toch niks beters te melden hebt dan Google, als n dat je van het bestaan van een website afweet, dan is het toch wel droevig gesteld hoor
Consider that done.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
Ah, een TS die zelf de wiki kan bijwerken.
Ach, er zijn mensen die serieus een half uur lang zich afvragen wat een afkorting betekent zonder aan Google te kunnen denkenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je toch niks beters te melden hebt dan Google, als n dat je van het bestaan van een website afweet, dan is het toch wel droevig gesteld hoor
jammerquote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vreemd genoeg heb ik de schrijver van de brief nooit ontmoet
Kun je er wel op zetten dat je moderator bent op FOK!?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
Als je er maar niet op ze: "Ik heb 400.000+ posts op het Fok! Forum"
Er zijn mensen die om kroppen <insert naam van een welbekend faastfoodgerecht>-sla vragenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, er zijn mensen die serieus een half uur lang zich afvragen wat een afkorting betekent zonder aan Google te kunnen denkenHet kan dus erger
"Sociale vaardigheden: 726 vrienden op HIVs, drieduizend volgers op Twitterquote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
Als je er maar niet op ze: "Ik heb 400.000+ posts op het Fok! Forum"
Ik heb speciaal voor haar een verhaaltje-voor-het-slapen-gaan geschreven, dus als jij bent ingestopt, dan mag ze hierheen komenquote:
Jij wint!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn mensen die om kroppen <insert naam van een welbekend faastfoodgerecht>-sla vragen.....
Ik vrees ook dat dat niet te overtreffen valtquote:
oke, met je natte lekker zondige lijfquote:Op donderdag 9 september 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom ook
maar ik spring nog even gauw onder de doucheoke? Ik kom er aan!
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:28 schreef wel.o.k het volgende:
oke, met je natte lekker zondige lijf
Trusten Marijkequote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen want kapot!Trusten lieverds
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
trustequote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik ga wel meteen naar Mart hoor, als het zo moetquote:Op donderdag 9 september 2010 22:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oke, met je natte lekker zondige lijf
Jij welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je er wel op zetten dat je moderator bent op FOK!?
Tot zoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga wel meteen naar Mart hoor, als het zo moet
Slaap lekker snuitjequote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste LL en Marijkequote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trusten Marijke![]()
Ik ben er ook weg van![]()
Trusten lieverdjes tot morgen
trustequote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trusten Marijke![]()
Ik ben er ook weg van![]()
Trusten lieverdjes tot morgen
laterts Ferbquote:
Slaap lekker snoetquote:
slaap lekkerquote:
Hey maar taartje ik vind jou ook lief hoorquote:
jij ging toch slapenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey maar taartje ik vind jou ook lief hoor
Slapen![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 118 suikertaartje
02. 097 MPG
03. 053 Marijkezwolle
04. 051 Trevland
05. 050 naatje_1
06. 046 Dr_Flash
07. 039 wel.o.k
08. 038 DR34M3R
09. 036 Fha
10. 035 LovelyLady
11. 031 Panda72
12. 025 _F.U.B.A.R_
13. 024 goldfinger1963
14. 022 cablegunmaster
15. 019 Giertje
16. 018 DaMart
17. 015 Ferb
18. 014 Ladylike
19. 013 marcb1974
20. 007 Solique
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van donderdag 9 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
021. 129 Dr_Flash
024. 120 suikertaartje
033. 102 MPG
084. 064 LovelyLady
pinguinquote:
Heb je het gezellig gehad?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een Fok!ker op tv
Ik ben weer beroemd
Pinguin!quote:
Pandaa!!!!!!!!! moet dit op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:16 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ga ik lekker niet koken.
[ afbeelding ]
en dan met
[ afbeelding ]
of met
[ afbeelding ]
Sorry LL. het is inderdaad vroeg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pandaa!!!!!!!!! moet dit op de vroege ochtend![]()
Ik ben net een kwartiertje beneden
Ha, ontbijtquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:16 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ga ik lekker niet koken.
[ afbeelding ]
en dan met
[ afbeelding ]
of met
[ afbeelding ]
quote:
wat is dat ?quote:
Suikertaartjequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Zomaar niet eens wakker geworden van snot en hoesten vannacht![]()
en mini-meneer ook niet![]()
Goedemorgen allemaal
Mogguh taartjequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ja joh, al vanaf 7 uur (uitslapen voor sommigen, ik weet het)quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh allemaal zie dat de meeste inmiddels wakker zij
sorry, ik wist niet dat je mij voor jezelf wilt houdenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga wel meteen naar Mart hoor, als het zo moet
marijkequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je het gezellig gehad?
[..]Jammer dat het filmpje het niet meer doet... Grappig dat ze jou benaderen over trienen
[..]
Pinguin!![]()
Hoe is het daar?
En goedemorgen allemaal![]()
fubarquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen allemaal op deze mooie vrijdag
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen allemaal
damartquote:
lovelyquote:
Ja, nou ja, nu is het te laat he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
sorry, ik wist niet dat je mij voor jezelf wilt houden![]()
*snif*quote:sugarbabe
![]()
![]()
Het lijkt er wel een beetje op ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef DaMart het volgende:
De verkoudheid trekt zich terug bij jou?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, nu is het te laat he?![]()
[..]
*snif*
Tuurlijkquote:
Oh dat duurt ook nog wel een weekquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Het lijkt er wel een beetje op ja.
Nu moet ik om de 2 seconden snuiten en ik hoest slijm met stukjes op![]()
Goed teken dus
Dat vind ik echt cutequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
ja maar ja maar, jij blijft toch nummer 1 voor mij
alleen jij staat op mijn bureaublad hoor
Het komt losquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op ja.
Nu moet ik om de 2 seconden snuiten en ik hoest slijm met stukjes op![]()
Goed teken dus
ik ga juist hardlopen als ik het voel aankomen, dan zweet ik het uit of zo iets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt los.
Ik probeer het bij mij de kop in te drukken, nog steeds. Dat betekent meer vitamines dan normaal (ik heb een pak jus d'orange opengemaakt) en thee, heel veel thee. En sporten vandaag maar overslaan, omdat dat in mijn ervaring de boel eerder verergert dan vermindert. Dus even een beetje rust pakken.
Hmhm.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
ja maar ja maar, jij blijft toch nummer 1 voor mij
alleen jij staat op mijn bureaublad hoor
Ik ben vorige keren ook gewoon gaan sporten met de gedachte dat ik het dan wel uitzweet. Maar ik heb ook astma, en verkoudheid slaat al snel op mijn longen. Ook nu heb ik al een benauwd gevoel. En na het sporten lijkt dat wat sneller te gebeuren dan wanneer ik even rustig aan doe. De vorige keer trapte ik even op de figuurlijke rem, en ik had het idee dat het toen minder goed doorzette dan anders.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga juist hardlopen als ik het voel aankomen, dan zweet ik het uit of zo iets.
werkt bij mij best goed
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Oh dat duurt ook nog wel een week
Geil, die had ik ook... ik wil em terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat denk ik ook.
Ik heb nu zo'n fijne hese stem
Kun je dan niet solliciteren bij een 0906-nummer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Jaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:14 schreef DaMart het volgende:
Het komt los.
Ik probeer het bij mij de kop in te drukken, nog steeds. Dat betekent meer vitamines dan normaal (ik heb een pak jus d'orange opengemaakt) en thee, heel veel thee. En sporten vandaag maar overslaan, omdat dat in mijn ervaring de boel eerder verergert dan vermindert. Dus even een beetje rust pakken.
Ja, alleen nu is wordt 'ie nog verpest door een volle deus en hoestbuienquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Geil, die had ik ook... ik wil em terug
Vrijdag is thuiswerkdagquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa!
Thijs kan ook al zelf zijn neus snuiten(lees: ik moet steeds snot van zijn kin en wangen af poetsen
)
Nou, dan lekker rustig aan doen ja, ben je op je werk of thuis vandaag?
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef DaMart het volgende:
Kun je dan niet solliciteren bij een 0906-nummer?.
kinky >.<quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
nou, zo voel ik me ook echtquote:
Je kunt haar nu ook gewoon bellen hoor...quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dan niet solliciteren bij een 0906-nummer?.
Ik ga toch even thee zetten voor mezelf, jij ook een kop?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, zo voel ik me ook echt
awwwquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, zo voel ik me ook echt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm.
nog steeds? zeker gewoon omdat je geen foto van LL hebt he?
ah, in dat geval is het wel een aanslag op je longen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vorige keren ook gewoon gaan sporten met de gedachte dat ik het dan wel uitzweet. Maar ik heb ook astma, en verkoudheid slaat al snel op mijn longen. Ook nu heb ik al een benauwd gevoel. En na het sporten lijkt dat wat sneller te gebeuren dan wanneer ik even rustig aan doe. De vorige keer trapte ik even op de figuurlijke rem, en ik had het idee dat het toen minder goed doorzette dan anders.
* wel.o.k gaat zo het 06 nummer Voor al uw verhaaltjes-kriebelkroel-en zoen-noodgevallen bellenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:29 schreef DaMart het volgende:
Ik ga toch even thee zetten voor mezelf, jij ook een kop?.
hihihihihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat zo het 06 nummer Voor al uw verhaaltjes-kriebelkroel-en zoen-noodgevallen bellen
Nou..okee dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
echt wel.
nee, omdat jij nummer 1 bent en blijft
Tot later liefje, en sterkte met de boodschappen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat zich even fatsoeneren en dan boodschappies doen
Tot later snoetjes
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Solique het volgende:
Ik zie nu al een kl*te weekend aankomen.
Ik pak zo nog maar eens wat koffie, zal toch wel een keer wakker worden.
Wat dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Solique het volgende:
Ik zie nu al een kl*te weekend aankomen.
Ik pak zo nog maar eens wat koffie, zal toch wel een keer wakker worden.
Ik denk omdat je er geen zin in hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..okee dan.
Waarom kan ik nou niet boos op jou blijven?
Om dezelfde reden dat ook niemand boos op jou kan blijvenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..okee dan.
Waarom is dat dan, snoezepoezeltje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
Om dezelfde reden dat ook niemand boos op jou kan blijven, mooi lief suikertaartje
omdat ik best wel lief ben en geen slechte bedoelingen hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..okee dan.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom is dat dan, snoezepoezeltje?
Je hebt gewoon een zwak voor vrouwen met borsten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat ik best wel lief ben en geen slechte bedoelingen heb![]()
[..]
liefde
nou, even een rijtje, zoek de overeenkomsten:quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zwak voor vrouwen met borsten?![]()
Liefde![]()
![]()
maar ja, er is ook nog:quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, even een rijtje, zoek de overeenkomsten:
Suikertaartje - vrouw - zoontje
Ladylike - vrouw - zoontje
LovelyLady - vrouw - zoontje
quote:
Gisteravond wat vroeger naar bed gegaan omdat ik moe was en vanmorgen dus zelfs na 6x de wekker op snooze gezet nog met moeite kunnen op staan. Uiteindelijk wel op werk aangekomen maar echt nergens zin in en zwaar vermoeid.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
nou, even een rijtje, zoek de overeenkomsten:
Suikertaartje - vrouw - zoontje
Ladylike - vrouw - zoontje
LovelyLady - vrouw - zoontje
En wokkinquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
maar ja, er is ook nog:
nijns, Fha, Marijke, Muck, Panda,
Screw de koffie!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef Solique het volgende:
Gisteravond wat vroeger naar bed gegaan omdat ik moe was en vanmorgen dus zelfs na 6x de wekker op snooze gezet nog met moeite kunnen op staan. Uiteindelijk wel op werk aangekomen maar echt nergens zin in en zwaar vermoeid.
Tevens heb ik zaterdag de keuze uit 2 evenementen waar ik heen zou kunnen, maar in deze staat gaat dat niets worden. Op werk is het de gehele week al druk tevens ook door ziekte van 90% van de afdeling, zit dus waarschijnlijk tegen oververmoeid/burnout aan.
Wokkin - vrouw - 2 dochtertjesquote:
Welke man nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zwak voor vrouwen met borsten?![]()
Liefde![]()
![]()
kippehok !!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Wokkin - vrouw - 2 dochtertjes3 voor de prijs van 1
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
Wokkin - vrouw - 2 dochtertjes3 voor de prijs van 1
Nou ja, je hebt borsten en je hebt borsten.quote:
nee je hebt borsten en teabagsquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt borsten en je hebt borsten.
nou.... ik ken een man die van worst houdt. zeg maarquote:
zwaar in de minderheid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kippehok !!!![]()
![]()
je bent in de minderheid Wok !
ik bedoel gewoon dat de een meer valt op een maatje minder en de ander op een maatje meer.quote:
als het er maar 2 zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon dat de een meer valt op een maatje minder en de ander op een maatje meer.
ook qua borsten
vergeet de ballonen nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee je hebt borsten en teabags
zal wat worden over een x aantal jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou.... ik ken een man die van worst houdt. zeg maar
[..]
zwaar in de minderheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
oh boy ... true true ...quote:
Thee is goed, bank is zeker ook goed, boek is niet aan mij besteed, dvdtje is altijd goed heb er zat liggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Screw de koffie!
Thee moet jij hebben, en een bank, en een boek, of een dvdtje![]()
En knuffels.
ah ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als het er maar 2 zijnde rest is niet interesant
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
maak ik net een mailtje en op het moment dat ik hem verstuur zie ik
Kind regrets
![]()
tijd voor
ben niet zo moeilijk >.<quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah ja.
die mensen zijn er ook nog
En een massagequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef Solique het volgende:
Thee is goed, bank is zeker ook goed, boek is niet aan mij besteed, dvdtje is altijd goed heb er zat liggen.
Knuffels zijn altijd welkom, nu nog een leuke meid.
ooh, dus nog een dochter erbij kan ook wel?quote:
Als het zo moet zijn zal het zo zijn :dquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, dus nog een dochter erbij kan ook wel?
als je toch niet zo moeilijk bent?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Als het zo moet zijn zal het zo zijn :d
voorkeur gaat uit naar 1 die niet zo bijdehand is als die er nu rond looptquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik zou een meisje dan wel weer leuk vinden denk ik
Vrijwilligers?quote:
jongetjes zijn sowieso leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
voorkeur gaat uit naar 1 die niet zo bijdehand is als die er nu rond loopt![]()
(tis erg als je tegen je spiegelbeeld aan lult de heletijd)
En waar alles er op en er aan zit (das toch het belangrijkste ?)
jongetje zou leuk zijn maar tis niet verplicht
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en hij is dus wel verstuurd?
Ik zou je alleen maar ook nog enorm verkouden makenquote:
Ben ik alquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou je alleen maar ook nog enorm verkouden maken
Hahaha. Ach, met een beetje geluk lezen ze het toch nietquote:
Oooh. Nou, tot straks dan!quote:
oh..dat kon ik echt niet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
wij wisten na de geboorte pas wat het was.
wilden het alle 2 niet weten
Omdat liefquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom is dat dan, snoezepoezeltje?
je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou je alleen maar ook nog enorm verkouden maken
De dag is al bijna voorbijquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh allemaal zie dat de meeste inmiddels wakker zij
dat valt nu ook wel weer mee ...quote:
Het is hier 17:50quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat valt nu ook wel weer mee ...
Beetje goed weer daar?quote:
waar is hier ???quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Normen en Waarden waren toch iets waarvan men zei dat mensen boven de 30 die wel hadden en de mensen daaronder niet meer?
Hier niet, anders.quote:
Zie je? Dat bedoel ik dusquote:
Ja? Dus? Dat is heel normaal hoorquote:
quote:
ik slaap altijd met mijn laptopquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kus altijd mijn laptop voordat ik naar bed ga.
Wie? Of with his head!quote:
dat vindt wokkin niet goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik slaap altijd met mijn laptop
Of?quote:
Ook niet als ze in het midden mag?quote:
[JAP]Dagboek van een crewlidquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waar is hier ???
en denk dat ik iets gemist heb ...
Je bedoelt hiervoor, wij lopen hier 7 uur voor julie hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier niet, anders.
Alles goed daarachter?
Moe, last van een jetlag. De laatste 48 uur 3 uur geslapenquote:
dan ga ik even lunchenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Topic dood.. nu al
Nou viel spass allen, ik ga aan de arbeid!
Lunchtijdquote:
Geen idee, zal zo de lunchbox openen.quote:
Houseniet! Baas!quote:
erg nicequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
[JAP]Dagboek van een crewlid
[..]
Je bedoelt hiervoor, wij lopen hier 7 uur voor julie hoor.
Speciaalquote:
dat is toch geen nieuws?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:46 schreef MPG het volgende:
Had er hier iemand wel eens wat over POEPINCIDENTEN?
VWA: ballenbak is onhygiënisch
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou. Dus. Boem. Zo op z'n hoofd.
Alles goed ouwe?quote:
Eerst kijken, waar is mama? Kijkt mama? Ja, mama kijkt. En dan BLÈREN jonge niemeenormaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou. Dus. Boem. Zo op z'n hoofd.
Nee, dit was meteen huilen. Het ging ook wel heel erg hardquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst kijken, waar is mama? Kijkt mama? Ja, mama kijkt. En dan BLÈREN jonge niemeenormaal
2 Fout toch een 8. Daar?quote:
Owquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit was meteen huilen. Het ging ook wel heel erg hard
quote:
Auwquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit was meteen huilen. Het ging ook wel heel erg hard
Oei!quote:
BAASquote:
Nog een kussie op.quote:
Ja, nee, maar toch, bevestiging enzo.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een kussie op.
En nog een.
En nog een.
En nog een.
En knuffels. Veel knuffels![]()
En toen, bij de laatste snik, zegtie: koekje?
Danku!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef Houniet het volgende:
Lekker weekend.
Oh suikertaartjuhHHh, beterschap.
Zo spannend veel was er ook weer niet aan de hand dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een kussie op.
En nog een.
En nog een.
En nog een.
En knuffels. Veel knuffels![]()
En toen, bij de laatste snik, zegtie: koekje?
Met beidequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Danku!![]()
Met het boemeluk, of met het snot? Of allebei?![]()
Gefeliciteerd met je weekend
Ze maken die hoofden niet voor niets zo hardquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo spannend veel was er ook weer niet aan de hand dus
flinke bult?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze maken die hoofden niet voor niets zo hard![]()
Hij zal wel koppijn hebben nu, maar weet hij veel. Gewoon doorspelen
hij klom op de bank, zag een auto, en sprongquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
flinke bult?
hoe kwam het dat hij viel?
Wat zei je? Auto's vliegen niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij klom op de bank, zag een auto, en sprong
Ach ja, zijn vader mieterde op zijn 6e ook uit een boom omdat hij zin had er in te klimmen, maar toch de snelste weg naar beneden wilde hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zei je? Auto's vliegen niet?![]()
Arm ding
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ach ja, zijn vader mieterde op zijn 6e ook uit een boom omdat hij zin had er in te klimmen, maar toch de snelste weg naar beneden wilde hebben
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Altijd handig die snelle weg
Wij hadden een vogelhuisje hangen ter hoogte van het slaapkamerraam van mijn ouders (1e verdieping)
Mijn broer dacht wel even vanuit het huis te kunnen kijken of er vogeltjes in zaten
6 weken gips van voet tot lies
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Zo schreef manlief ooit op een kaartje naar zijn ouders (vanaf kamp): alles gaat goed, ik heb alleen een klein glupje in mijn been.
Ja, zo kan je een gapende vleeswond want bijl in been ook noemen ja
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh noesquote:
Hé man hoe is het leven hier in de koffie hoek?quote:
Ja hequote:
Kun je nagaan... jij wilde hem graag hebben en krijgt hem nu pas... ik wilde hem niet, maar heb hem al een bijna een week in huisquote:
Ik heb hem verstoptquote:
oh, ik dacht al dat hij de tv omver gelikt had.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb em ook sinds eergister pasquote:
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:31 schreef MPG het volgende:
Oh noes!
* MPG bereidt zich voor op een lange periode van volledig genegeerd worden door ST.
GFquote:
DAT WAS EEN HINT VAN STquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan... jij wilde hem graag hebben en krijgt hem nu pas... ik wilde hem niet, maar heb hem al een bijna een week in huis.
Goed, maar ik zit nog steeds aan de theetafelquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hé man hoe is het leven hier in de koffie hoek?
quote:
Ik zit aan mijn Brinta.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, maar ik zit nog steeds aan de theetafel.
Maar, maar, jij hebt er ook eenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb em ook sinds eergister pasik heb voor de brievenbus gelegen
[..]
Ik ben er ook nog![]()
[..]
GF![]()
![]()
Ik weet toch.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, jij hebt er ook een.
Of vind jij ONS wel leuker dan de ikeagids?
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...quote:
Liebchenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaalLunchpauze
Man, ik ben kapotDie eerste dag weer werken hakt er flink in
welke ikeakast?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...
Dat meneer een slot door kan flexen, wil niet zeggen dat hij een kast in elkaar kan schroeven, zonder de boel te slopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!quote:
Prima, settled. ST bewaart de ikeagids voor de voorleesuurtjes met WOK.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!
pagina 1
Ik heb de preview al gezien hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!
pagina 1
Altijd weer die extra voorwaarden. Je lijkt wel een wijfquote:
Liebchenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Lekker hoor, pauze!
Kan me voorstellen dat het pittig is. Gelukkig morgen weer weekend.
Hell no.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, settled. ST bewaart de ikeagids voor de voorleesuurtjes met WOK.
Saai. Nu ook pauzequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Ja, gelukkig wel
Hoe is het bij jou op school dan?
Schiet je wel een beetje op?quote:
Enquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaalLunchpauze
Man, ik ben kapotDie eerste dag weer werken hakt er flink in
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schiet je wel een beetje op?
Thee en kusjes, ik wil datquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En![]()
Als ik je niet onmiddellijk zou besmetten kwam ik nu met thee en kusjes
Ja, nou, snot. En hoesten. Maar bijna geen hoofdpijn meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee en kusjes, ik wil datIk wil ook een winterslaap
Ik voel me zo uitgeblust...
Hoe is het vandaag met jou dan lieverd?
Fijne wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga me eens verdiepen in EBCDIC and ASCII — DBCS text data conversies
Ik heb hem eergister gehad... heb je iets gemertk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
Maar, maar, jij hebt er ook een.
Of vind jij ONS wel leuker dan de ikeagids?
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga me eens verdiepen in EBCDIC and ASCII — DBCS text data conversies
Mag ik er ook een?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in broodjes brie en sla, nu MET smaak
Die jij gaat kopen als je de gids hebt doorgenomenkwijldquote:
Maar ik ben ook van het betere sloopwerk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat meneer een slot door kan flexen, wil niet zeggen dat hij een kast in elkaar kan schroeven, zonder de boel te slopen.
Jong, bouwvakkert.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die jij gaat kopen als je de gids hebt doorgenomenkwijld.
[..]
Maar ik ben ook van het betere sloopwerk.
Er ligt nu ook een locomotief uit elkaar in de hobbykamer.
lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in broodjes brie en sla, nu MET smaak
Geen geld, en geen kast nodigquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die jij gaat kopen als je de gids hebt doorgenomenkwijld.
[..]
Maar ik ben ook van het betere sloopwerk.
Er ligt nu ook een locomotief uit elkaar in de hobbykamer.
Liefquote:
Oeh, ietsjes beter dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, snot. En hoesten. Maar bijna geen hoofdpijn meer![]()
Winterslaap is in bestelling hoor
LLquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem eergister gehad... heb je iets gemertk?
Ik vind ikea leuk, maar jullie zijn toch veel gezelliger
Marijke![]()
Ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen geld, en geen kast nodig
Eerder storingsmonteurquote:
tot ziens Hounietquote:
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
LLBen jij al weer helemaal beter?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
*tring
"Ja met Fles?"
-"Hoi. Een klant van ons wil mij een mailtje sturen met een attachment van 122 MB, maar er gaat iets fout. Kun jij het oplossen?"
Tot ziensquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtBijnaaaaaa
Ik mis nog een hoop energie, en mijn koppie zit ook nog wel 'vol'
Hoest gelukkig niet zo veel meer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem eergister gehad... heb je iets gemertk?
Ik vind ikea leuk, maar jullie zijn toch veel gezelliger
Marijke![]()
Ik wil dat ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee Koffie en kusjes, ik wil datIk wil ook een winterslaap
mee eens !quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee koffie en kusjes, ik wil datIk wil ook een winterslaap
O, je wilde die gids gewoon zo graag omdat je een onderzetter voor de kattenbak nodig had, zeg dat danquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen geld, en geen kast nodig
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
*tring
"Ja met Fles?"
-"Hoi. Een klant van ons wil mij een mailtje sturen met een attachment van 122 MB, maar er gaat iets fout. Kun jij het oplossen?"
alleen de winterslaap hoeft voor mij nietquote:
dat gaat vanzelfquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
fubar
[..]
alleen de winterslaap hoeft voor mij niet
quote:
Dan moeten jullie dat regelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |