Ik weet toch.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, jij hebt er ook een.
Of vind jij ONS wel leuker dan de ikeagids?
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...quote:
Liebchenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaalLunchpauze
Man, ik ben kapotDie eerste dag weer werken hakt er flink in
welke ikeakast?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...
Dat meneer een slot door kan flexen, wil niet zeggen dat hij een kast in elkaar kan schroeven, zonder de boel te slopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!quote:
Prima, settled. ST bewaart de ikeagids voor de voorleesuurtjes met WOK.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!
pagina 1
Ik heb de preview al gezien hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!
pagina 1
Altijd weer die extra voorwaarden. Je lijkt wel een wijfquote:
Liebchenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Lekker hoor, pauze!
Kan me voorstellen dat het pittig is. Gelukkig morgen weer weekend.
Hell no.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, settled. ST bewaart de ikeagids voor de voorleesuurtjes met WOK.
Saai. Nu ook pauzequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Ja, gelukkig wel
Hoe is het bij jou op school dan?
Schiet je wel een beetje op?quote:
Enquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaalLunchpauze
Man, ik ben kapotDie eerste dag weer werken hakt er flink in
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schiet je wel een beetje op?
Thee en kusjes, ik wil datquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En![]()
Als ik je niet onmiddellijk zou besmetten kwam ik nu met thee en kusjes
Ja, nou, snot. En hoesten. Maar bijna geen hoofdpijn meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee en kusjes, ik wil datIk wil ook een winterslaap
Ik voel me zo uitgeblust...
Hoe is het vandaag met jou dan lieverd?
Fijne wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga me eens verdiepen in EBCDIC and ASCII — DBCS text data conversies
Ik heb hem eergister gehad... heb je iets gemertk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
Maar, maar, jij hebt er ook een.
Of vind jij ONS wel leuker dan de ikeagids?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |