Alles goed ouwe?quote:
Eerst kijken, waar is mama? Kijkt mama? Ja, mama kijkt. En dan BLÈREN jonge niemeenormaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou. Dus. Boem. Zo op z'n hoofd.
Nee, dit was meteen huilen. Het ging ook wel heel erg hardquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst kijken, waar is mama? Kijkt mama? Ja, mama kijkt. En dan BLÈREN jonge niemeenormaal
2 Fout toch een 8. Daar?quote:
Owquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit was meteen huilen. Het ging ook wel heel erg hard
quote:
Auwquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit was meteen huilen. Het ging ook wel heel erg hard
Oei!quote:
BAASquote:
Nog een kussie op.quote:
Ja, nee, maar toch, bevestiging enzo.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een kussie op.
En nog een.
En nog een.
En nog een.
En knuffels. Veel knuffels![]()
En toen, bij de laatste snik, zegtie: koekje?
Danku!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef Houniet het volgende:
Lekker weekend.
Oh suikertaartjuhHHh, beterschap.
Zo spannend veel was er ook weer niet aan de hand dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een kussie op.
En nog een.
En nog een.
En nog een.
En knuffels. Veel knuffels![]()
En toen, bij de laatste snik, zegtie: koekje?
Met beidequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Danku!![]()
Met het boemeluk, of met het snot? Of allebei?![]()
Gefeliciteerd met je weekend
Ze maken die hoofden niet voor niets zo hardquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo spannend veel was er ook weer niet aan de hand dus
flinke bult?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze maken die hoofden niet voor niets zo hard![]()
Hij zal wel koppijn hebben nu, maar weet hij veel. Gewoon doorspelen
hij klom op de bank, zag een auto, en sprongquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
flinke bult?
hoe kwam het dat hij viel?
Wat zei je? Auto's vliegen niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij klom op de bank, zag een auto, en sprong
Ach ja, zijn vader mieterde op zijn 6e ook uit een boom omdat hij zin had er in te klimmen, maar toch de snelste weg naar beneden wilde hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zei je? Auto's vliegen niet?![]()
Arm ding
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ach ja, zijn vader mieterde op zijn 6e ook uit een boom omdat hij zin had er in te klimmen, maar toch de snelste weg naar beneden wilde hebben
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Altijd handig die snelle weg
Wij hadden een vogelhuisje hangen ter hoogte van het slaapkamerraam van mijn ouders (1e verdieping)
Mijn broer dacht wel even vanuit het huis te kunnen kijken of er vogeltjes in zaten
6 weken gips van voet tot lies
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Zo schreef manlief ooit op een kaartje naar zijn ouders (vanaf kamp): alles gaat goed, ik heb alleen een klein glupje in mijn been.
Ja, zo kan je een gapende vleeswond want bijl in been ook noemen ja
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh noesquote:
Hé man hoe is het leven hier in de koffie hoek?quote:
Ja hequote:
Kun je nagaan... jij wilde hem graag hebben en krijgt hem nu pas... ik wilde hem niet, maar heb hem al een bijna een week in huisquote:
Ik heb hem verstoptquote:
oh, ik dacht al dat hij de tv omver gelikt had.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb em ook sinds eergister pasquote:
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:31 schreef MPG het volgende:
Oh noes!
* MPG bereidt zich voor op een lange periode van volledig genegeerd worden door ST.
GFquote:
DAT WAS EEN HINT VAN STquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan... jij wilde hem graag hebben en krijgt hem nu pas... ik wilde hem niet, maar heb hem al een bijna een week in huis.
Goed, maar ik zit nog steeds aan de theetafelquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hé man hoe is het leven hier in de koffie hoek?
quote:
Ik zit aan mijn Brinta.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, maar ik zit nog steeds aan de theetafel.
Maar, maar, jij hebt er ook eenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb em ook sinds eergister pasik heb voor de brievenbus gelegen
[..]
Ik ben er ook nog![]()
[..]
GF![]()
![]()
Ik weet toch.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, jij hebt er ook een.
Of vind jij ONS wel leuker dan de ikeagids?
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...quote:
Liebchenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaalLunchpauze
Man, ik ben kapotDie eerste dag weer werken hakt er flink in
welke ikeakast?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...
Dat meneer een slot door kan flexen, wil niet zeggen dat hij een kast in elkaar kan schroeven, zonder de boel te slopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als meneer Taart een deur open kan breken, kan hij vast ook wel een Ikeakast in elkaar zetten... dan hoeft ST niet te hinten dat ik dat moet doen...
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!quote:
Prima, settled. ST bewaart de ikeagids voor de voorleesuurtjes met WOK.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!
pagina 1
Ik heb de preview al gezien hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons is er altijd iets te beleven. En op sommige dagen maken we er zelfs een feest van. Geniet van deze aanbiedingen zolang de voorraad strekt. Noteer ze gauw in je agenda. Tot ziens in onze winkel!
pagina 1
Altijd weer die extra voorwaarden. Je lijkt wel een wijfquote:
Liebchenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Lekker hoor, pauze!
Kan me voorstellen dat het pittig is. Gelukkig morgen weer weekend.
Hell no.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, settled. ST bewaart de ikeagids voor de voorleesuurtjes met WOK.
Saai. Nu ook pauzequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Ja, gelukkig wel
Hoe is het bij jou op school dan?
Schiet je wel een beetje op?quote:
Enquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaalLunchpauze
Man, ik ben kapotDie eerste dag weer werken hakt er flink in
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schiet je wel een beetje op?
Thee en kusjes, ik wil datquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En![]()
Als ik je niet onmiddellijk zou besmetten kwam ik nu met thee en kusjes
Ja, nou, snot. En hoesten. Maar bijna geen hoofdpijn meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee en kusjes, ik wil datIk wil ook een winterslaap
Ik voel me zo uitgeblust...
Hoe is het vandaag met jou dan lieverd?
Fijne wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga me eens verdiepen in EBCDIC and ASCII — DBCS text data conversies
Ik heb hem eergister gehad... heb je iets gemertk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
Maar, maar, jij hebt er ook een.
Of vind jij ONS wel leuker dan de ikeagids?
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga me eens verdiepen in EBCDIC and ASCII — DBCS text data conversies
Mag ik er ook een?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in broodjes brie en sla, nu MET smaak
Die jij gaat kopen als je de gids hebt doorgenomenkwijldquote:
Maar ik ben ook van het betere sloopwerk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat meneer een slot door kan flexen, wil niet zeggen dat hij een kast in elkaar kan schroeven, zonder de boel te slopen.
Jong, bouwvakkert.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die jij gaat kopen als je de gids hebt doorgenomenkwijld.
[..]
Maar ik ben ook van het betere sloopwerk.
Er ligt nu ook een locomotief uit elkaar in de hobbykamer.
lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in broodjes brie en sla, nu MET smaak
Geen geld, en geen kast nodigquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die jij gaat kopen als je de gids hebt doorgenomenkwijld.
[..]
Maar ik ben ook van het betere sloopwerk.
Er ligt nu ook een locomotief uit elkaar in de hobbykamer.
Liefquote:
Oeh, ietsjes beter dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, snot. En hoesten. Maar bijna geen hoofdpijn meer![]()
Winterslaap is in bestelling hoor
LLquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem eergister gehad... heb je iets gemertk?
Ik vind ikea leuk, maar jullie zijn toch veel gezelliger
Marijke![]()
Ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen geld, en geen kast nodig
Eerder storingsmonteurquote:
tot ziens Hounietquote:
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
LLBen jij al weer helemaal beter?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
*tring
"Ja met Fles?"
-"Hoi. Een klant van ons wil mij een mailtje sturen met een attachment van 122 MB, maar er gaat iets fout. Kun jij het oplossen?"
Tot ziensquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtBijnaaaaaa
Ik mis nog een hoop energie, en mijn koppie zit ook nog wel 'vol'
Hoest gelukkig niet zo veel meer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem eergister gehad... heb je iets gemertk?
Ik vind ikea leuk, maar jullie zijn toch veel gezelliger
Marijke![]()
Ik wil dat ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee Koffie en kusjes, ik wil datIk wil ook een winterslaap
mee eens !quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee koffie en kusjes, ik wil datIk wil ook een winterslaap
O, je wilde die gids gewoon zo graag omdat je een onderzetter voor de kattenbak nodig had, zeg dat danquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen geld, en geen kast nodig
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
*tring
"Ja met Fles?"
-"Hoi. Een klant van ons wil mij een mailtje sturen met een attachment van 122 MB, maar er gaat iets fout. Kun jij het oplossen?"
alleen de winterslaap hoeft voor mij nietquote:
dat gaat vanzelfquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
fubar
[..]
alleen de winterslaap hoeft voor mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |