awwwquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, zo voel ik me ook echt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm.
nog steeds? zeker gewoon omdat je geen foto van LL hebt he?
ah, in dat geval is het wel een aanslag op je longen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vorige keren ook gewoon gaan sporten met de gedachte dat ik het dan wel uitzweet. Maar ik heb ook astma, en verkoudheid slaat al snel op mijn longen. Ook nu heb ik al een benauwd gevoel. En na het sporten lijkt dat wat sneller te gebeuren dan wanneer ik even rustig aan doe. De vorige keer trapte ik even op de figuurlijke rem, en ik had het idee dat het toen minder goed doorzette dan anders.
* wel.o.k gaat zo het 06 nummer Voor al uw verhaaltjes-kriebelkroel-en zoen-noodgevallen bellenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik heb nu zo'n fijne hese stem
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:29 schreef DaMart het volgende:
Ik ga toch even thee zetten voor mezelf, jij ook een kop?.
hihihihihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat zo het 06 nummer Voor al uw verhaaltjes-kriebelkroel-en zoen-noodgevallen bellen
Nou..okee dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
echt wel.
nee, omdat jij nummer 1 bent en blijft
Tot later liefje, en sterkte met de boodschappen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat zich even fatsoeneren en dan boodschappies doen
Tot later snoetjes
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Solique het volgende:
Ik zie nu al een kl*te weekend aankomen.
Ik pak zo nog maar eens wat koffie, zal toch wel een keer wakker worden.
Wat dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Solique het volgende:
Ik zie nu al een kl*te weekend aankomen.
Ik pak zo nog maar eens wat koffie, zal toch wel een keer wakker worden.
Ik denk omdat je er geen zin in hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..okee dan.
Waarom kan ik nou niet boos op jou blijven?
Om dezelfde reden dat ook niemand boos op jou kan blijvenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..okee dan.
Waarom is dat dan, snoezepoezeltje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
Om dezelfde reden dat ook niemand boos op jou kan blijven, mooi lief suikertaartje
omdat ik best wel lief ben en geen slechte bedoelingen hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..okee dan.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom is dat dan, snoezepoezeltje?
Je hebt gewoon een zwak voor vrouwen met borsten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat ik best wel lief ben en geen slechte bedoelingen heb![]()
[..]
liefde
nou, even een rijtje, zoek de overeenkomsten:quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zwak voor vrouwen met borsten?![]()
Liefde![]()
![]()
maar ja, er is ook nog:quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, even een rijtje, zoek de overeenkomsten:
Suikertaartje - vrouw - zoontje
Ladylike - vrouw - zoontje
LovelyLady - vrouw - zoontje
quote:
Gisteravond wat vroeger naar bed gegaan omdat ik moe was en vanmorgen dus zelfs na 6x de wekker op snooze gezet nog met moeite kunnen op staan. Uiteindelijk wel op werk aangekomen maar echt nergens zin in en zwaar vermoeid.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
nou, even een rijtje, zoek de overeenkomsten:
Suikertaartje - vrouw - zoontje
Ladylike - vrouw - zoontje
LovelyLady - vrouw - zoontje
En wokkinquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
maar ja, er is ook nog:
nijns, Fha, Marijke, Muck, Panda,
Screw de koffie!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef Solique het volgende:
Gisteravond wat vroeger naar bed gegaan omdat ik moe was en vanmorgen dus zelfs na 6x de wekker op snooze gezet nog met moeite kunnen op staan. Uiteindelijk wel op werk aangekomen maar echt nergens zin in en zwaar vermoeid.
Tevens heb ik zaterdag de keuze uit 2 evenementen waar ik heen zou kunnen, maar in deze staat gaat dat niets worden. Op werk is het de gehele week al druk tevens ook door ziekte van 90% van de afdeling, zit dus waarschijnlijk tegen oververmoeid/burnout aan.
Wokkin - vrouw - 2 dochtertjesquote:
Welke man nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zwak voor vrouwen met borsten?![]()
Liefde![]()
![]()
kippehok !!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Wokkin - vrouw - 2 dochtertjes3 voor de prijs van 1
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
Wokkin - vrouw - 2 dochtertjes3 voor de prijs van 1
Nou ja, je hebt borsten en je hebt borsten.quote:
nee je hebt borsten en teabagsquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt borsten en je hebt borsten.
nou.... ik ken een man die van worst houdt. zeg maarquote:
zwaar in de minderheid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kippehok !!!![]()
![]()
je bent in de minderheid Wok !
ik bedoel gewoon dat de een meer valt op een maatje minder en de ander op een maatje meer.quote:
als het er maar 2 zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon dat de een meer valt op een maatje minder en de ander op een maatje meer.
ook qua borsten
vergeet de ballonen nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee je hebt borsten en teabags
zal wat worden over een x aantal jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou.... ik ken een man die van worst houdt. zeg maar
[..]
zwaar in de minderheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
oh boy ... true true ...quote:
Thee is goed, bank is zeker ook goed, boek is niet aan mij besteed, dvdtje is altijd goed heb er zat liggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Screw de koffie!
Thee moet jij hebben, en een bank, en een boek, of een dvdtje![]()
En knuffels.
ah ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als het er maar 2 zijnde rest is niet interesant
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
maak ik net een mailtje en op het moment dat ik hem verstuur zie ik
Kind regrets
![]()
tijd voor
ben niet zo moeilijk >.<quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah ja.
die mensen zijn er ook nog
En een massagequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef Solique het volgende:
Thee is goed, bank is zeker ook goed, boek is niet aan mij besteed, dvdtje is altijd goed heb er zat liggen.
Knuffels zijn altijd welkom, nu nog een leuke meid.
ooh, dus nog een dochter erbij kan ook wel?quote:
Als het zo moet zijn zal het zo zijn :dquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, dus nog een dochter erbij kan ook wel?
als je toch niet zo moeilijk bent?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Als het zo moet zijn zal het zo zijn :d
voorkeur gaat uit naar 1 die niet zo bijdehand is als die er nu rond looptquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik zou een meisje dan wel weer leuk vinden denk ik
Vrijwilligers?quote:
jongetjes zijn sowieso leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
voorkeur gaat uit naar 1 die niet zo bijdehand is als die er nu rond loopt![]()
(tis erg als je tegen je spiegelbeeld aan lult de heletijd)
En waar alles er op en er aan zit (das toch het belangrijkste ?)
jongetje zou leuk zijn maar tis niet verplicht
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en hij is dus wel verstuurd?
Ik zou je alleen maar ook nog enorm verkouden makenquote:
Ben ik alquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou je alleen maar ook nog enorm verkouden maken
Hahaha. Ach, met een beetje geluk lezen ze het toch nietquote:
Oooh. Nou, tot straks dan!quote:
oh..dat kon ik echt niet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
wij wisten na de geboorte pas wat het was.
wilden het alle 2 niet weten
Omdat liefquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom is dat dan, snoezepoezeltje?
je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou je alleen maar ook nog enorm verkouden maken
De dag is al bijna voorbijquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh allemaal zie dat de meeste inmiddels wakker zij
dat valt nu ook wel weer mee ...quote:
Het is hier 17:50quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat valt nu ook wel weer mee ...
Beetje goed weer daar?quote:
waar is hier ???quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Normen en Waarden waren toch iets waarvan men zei dat mensen boven de 30 die wel hadden en de mensen daaronder niet meer?
Hier niet, anders.quote:
Zie je? Dat bedoel ik dusquote:
Ja? Dus? Dat is heel normaal hoorquote:
quote:
ik slaap altijd met mijn laptopquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kus altijd mijn laptop voordat ik naar bed ga.
Wie? Of with his head!quote:
dat vindt wokkin niet goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik slaap altijd met mijn laptop
Of?quote:
Ook niet als ze in het midden mag?quote:
[JAP]Dagboek van een crewlidquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waar is hier ???
en denk dat ik iets gemist heb ...
Je bedoelt hiervoor, wij lopen hier 7 uur voor julie hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier niet, anders.
Alles goed daarachter?
Moe, last van een jetlag. De laatste 48 uur 3 uur geslapenquote:
dan ga ik even lunchenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Topic dood.. nu al
Nou viel spass allen, ik ga aan de arbeid!
Lunchtijdquote:
Geen idee, zal zo de lunchbox openen.quote:
Houseniet! Baas!quote:
erg nicequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
[JAP]Dagboek van een crewlid
[..]
Je bedoelt hiervoor, wij lopen hier 7 uur voor julie hoor.
Speciaalquote:
dat is toch geen nieuws?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:46 schreef MPG het volgende:
Had er hier iemand wel eens wat over POEPINCIDENTEN?
VWA: ballenbak is onhygiënisch
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou. Dus. Boem. Zo op z'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |