Welke man nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zwak voor vrouwen met borsten?![]()
Liefde![]()
![]()
kippehok !!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Wokkin - vrouw - 2 dochtertjes3 voor de prijs van 1
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
Wokkin - vrouw - 2 dochtertjes3 voor de prijs van 1
Nou ja, je hebt borsten en je hebt borsten.quote:
nee je hebt borsten en teabagsquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt borsten en je hebt borsten.
nou.... ik ken een man die van worst houdt. zeg maarquote:
zwaar in de minderheid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kippehok !!!![]()
![]()
je bent in de minderheid Wok !
ik bedoel gewoon dat de een meer valt op een maatje minder en de ander op een maatje meer.quote:
als het er maar 2 zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon dat de een meer valt op een maatje minder en de ander op een maatje meer.
ook qua borsten
vergeet de ballonen nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee je hebt borsten en teabags
zal wat worden over een x aantal jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou.... ik ken een man die van worst houdt. zeg maar
[..]
zwaar in de minderheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
oh boy ... true true ...quote:
Thee is goed, bank is zeker ook goed, boek is niet aan mij besteed, dvdtje is altijd goed heb er zat liggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Screw de koffie!
Thee moet jij hebben, en een bank, en een boek, of een dvdtje![]()
En knuffels.
ah ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als het er maar 2 zijnde rest is niet interesant
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
maak ik net een mailtje en op het moment dat ik hem verstuur zie ik
Kind regrets
![]()
tijd voor
ben niet zo moeilijk >.<quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah ja.
die mensen zijn er ook nog
En een massagequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef Solique het volgende:
Thee is goed, bank is zeker ook goed, boek is niet aan mij besteed, dvdtje is altijd goed heb er zat liggen.
Knuffels zijn altijd welkom, nu nog een leuke meid.
ooh, dus nog een dochter erbij kan ook wel?quote:
Als het zo moet zijn zal het zo zijn :dquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, dus nog een dochter erbij kan ook wel?
als je toch niet zo moeilijk bent?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Als het zo moet zijn zal het zo zijn :d
voorkeur gaat uit naar 1 die niet zo bijdehand is als die er nu rond looptquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik zou een meisje dan wel weer leuk vinden denk ik
Vrijwilligers?quote:
jongetjes zijn sowieso leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
voorkeur gaat uit naar 1 die niet zo bijdehand is als die er nu rond loopt![]()
(tis erg als je tegen je spiegelbeeld aan lult de heletijd)
En waar alles er op en er aan zit (das toch het belangrijkste ?)
jongetje zou leuk zijn maar tis niet verplicht
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en hij is dus wel verstuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |